Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes E 63 AMG W212 2011 – 149000 PLN – Katowice

Mercedes E 63 AMG W212 debiutował w 2009 roku i jedynie przez dwa pierwsze lata dysponował tym, co tygrysy lubią najbardziej – wolnossącą, wysokoobrotową jednostką M156 E63 o pojemności 6,2 l, z której zdołano wykrzesać 525 koni mechanicznych i osiągi, które pozwalały mu stać w jednym szeregu z BMW M5. Samochód może się poszczycić przyspieszeniem do pierwszej setki w czasie 4,5 sekundy… i to pod powłoką limuzyny, którą można również podróżować w pełnym komforcie, z klasą i gracją. Gdy jednak odważymy się docisnąć mocniej… strach pomyśleć, do czego jest zdolny. Ten egzemplarz zachowany jest w pięknym stanie i przejechał dotąd jedynie 73000 kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes E 63 AMG W212 2011 – 149000 PLN – Katowice

Mercedes SL 500 R230 2003 – 99000 PLN – Dębe Wielkie

Nie możemy mieć najmniejszych wątpliwości co do tego, że Mercedes SL 500 R230 jest przyszłym klasykiem. Choć to auto nowoczesne, nie to sprawi, że zapisze się w pamięci. Z pewnością najbardziej fascynująca i ponadczasowa jest jego stylistyka – we wcięciach na błotnikach i masce pobrzmiewa echo pierwszego Gullwinga. Również pod jego maską pracuje sprawdzona technika. Wolnossąca jednostka V8 o pojemności 5 litrów generuje 306 koni mechanicznych, zapewniające przyjemną jazdę. To pierwszy SL, w którym producent zdecydował się na zastosowanie sztywnego, składanego dachu. Dzięki temu nawet gdy zdecydujemy się na podróż z dużymi prędkościami, nie opuści nas wrażenie pełnego komfortu. Ten wyprodukowany oryginalnie na rynek niemiecki egzemplarz ma przebieg 122 tysięce kilometrów i w pełni bezwypadkową historię.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2003 – 99000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 190E W201 1985 – 40000 PLN – Kozienice

Mercedes 190E W201 to ulubiony projekt mistrza designu, Bruno Sacco. Biorąc pod uwagę fakt, że projektował on samochody z gwiazdą na masce przez 41 lat, wybór może wydawać się zaskakujący. Realizacja projektu jednak była prawdziwym majstersztykiem. Choć model był najmniejszy i najtańszy w ofercie, utrzymywał tożsamość marki, zachowując pełną spójność stylistyczną zarówno z większymi modelami, jak i późniejszymi. Był elegancki, ale pozostawał doskonale komfortowy i świetnie wykonany. Choć klienci drżeli o to, że Baby-Benz mógł naruszyć reputację marki, nigdy do tego nie doszło. Mały Mercedes perfekcyjnie wpisał się w krajobraz naszych ulic. Wspaniale jest odczuć jego jakość po latach, gdy mamy do czynienia z egzemplarzem zachowanym niemal w dziewiczym stanie. Ten Mercedes 190E W201 pochodzi z 1985 roku, z pierwszej serii produkcyjnej, wyróżniającej się wąskimi listwami na bokach nadwozia. Do dziś przejechał jedynie 46 tysięcy kilometrów, nie zaliczając przy tym najmniejszej obcierki. Prezentuje się imponująco i z pewnością może wzbogacić każdą szanującą się kolekcję.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1985 – 40000 PLN – Kozienice

Mercedes MB 100 1995 – 26900 PLN – Warszawa

Mercedes MB 100 to poprzednik Vito, czyli auto typowo użytkowe, co nie oznacza, że skazany jest na zapomnienie. Kanciate kształty i ramowa konstrukcja upodabniają go do klasy G, i choć to nie ten sam poziom kultu, gwiazda na masce z pewnością dodaje mu niepowtarzalnego klimatu. Ten mikrobus z pewnością musiał zajmować ważne miejsce w sercu swojego właściciela. Wyróżnia go piękny kolor 3626 Rubinrot, przyciemniane szyby i szyberdach, a także dodatki w postaci bagażnika dachowego i ciekawych felg. Wygląda to smacznie i choć nie jest to auto modyfikowane przez AMG czy firmę Brabus (tak, oni również modyfikowali MB 100!), z pewnością może przykuć uwagę na ulicy.
Czytaj dalej Mercedes MB 100 1995 – 26900 PLN – Warszawa

Mercedes 280 SL W113 Pagoda 1968 – 419000 PLN – Jarocin

Fantastyczna lekkość linii narysowanej przez Paula_Bracq’a, niezwykła gładkość pracy sześciocylindrowego silnika, bajeczne zestawienie kolorystyczne. To brzmi jak przepis na klasyka marzeń i z pewnością może nim być! Mercedes 280 SL W113 to finalna, trzecia seria modelu Pagoda, obecna na rynku od 1967 do 1971 roku. W zestawieniu z dającą wiele frajdy z jazdy manualną skrzynią biegów spotykana była najczęściej w specyfikacji europejskiej, i z taką właśnie wersją mamy do czynienia w tym przypadku. Samochód od kompleksowej renowacji przeprowadzonej kilka lat temu przejechał do dziś jedynie 650 kilometrów. To wspaniały egzemplarz kolekcjonerski, gotowy do użytku lub dalszego pielęgnowania i nabierania wartości w garażu.
Czytaj dalej Mercedes 280 SL W113 Pagoda 1968 – 419000 PLN – Jarocin

Mercedes S 63 L AMG W221 2007 – 149000 PLN – Katowice

S klasa Mercedesa generacji W221 weszła do historii jako pierwsza, w której zamontowano zaledwie 4-cylindrowy silnik… na szczęście nie o nim będziemy tu pisać. Była to epoka zmiany i w tym samym nadwoziu możemy również wybrać mocarną, wolnossącą jednostkę 6,2 l V8, którą mógł się poszczycić Mercedes S 63 AMG do roku 2010. Owszem, jego masa przekracza dwie tony, lecz pierwszą setkę można tu osiągnąć w 4,6 s, a kolejną po dalszych 12,7 s. A to wszystko w niezwykle dopracowanym opakowaniu i nadwoziu, które przez wielu uważane jest za najwspanialsze w historii. Tu w wersji długiej i w fantastycznym stanie.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG W221 2007 – 149000 PLN – Katowice

Mercedes E 500 Brabus B11 W211 2004 – 66000 PLN netto – Krapkowice

Mercedes E 500 W211 ubrany w pakiet Brabus B11 to propozycja dla tych, którzy w normalnie skonfigurowanym Mercedesie czują się po prostu zbyt poważnie, zbyt dostojnie i nie chcą aby ktokolwiek pomyślał, że po prostu auto zostało pożyczone od taty. To z pewnością wybór dla indywidualisty. Z zewnątrz jego stylistyczny pakiet jest jeszcze skromny, a kolor grzeczny, ale wystarczy jeden rzut okiem do wnętrza i nikt już nie pomyśli, że właścicielowi brakuje fantazji. Biały carbon i żółta skóra mogę sprawić, że nasz gość w aucie dozna szoku, ale właściwie… czemu nie? Jak bawić się, to na całego. Auto jest na fakturę VAT 23%, więc pójdzie w koszty 😉
Czytaj dalej Mercedes E 500 Brabus B11 W211 2004 – 66000 PLN netto – Krapkowice

Mercedes 230 W123 1978 – 56000 PLN – Gaj

Pięknie zachowany 42-letni samochód z przebiegiem zaledwie około 136000 km z pewnością może robić wrażenie. Zwłaszcza, gdy jest to Mercedes 230 W123, czyli popularna “beczka”, tak zawsze przez wszystkich podziwiana i szanowana. Wysokim komfortem i niezwykłą wytrzymałością mechaniczną zapracowała sobie na świetną opinię, podtrzymywaną przez lata przez użytkowników. “230” bez litery E w oznaczeniu to wersja z czterocylindrowym silnikiem M115 zasilanym gaźnikiem Stromberga. Ten egzemplarz pochodzi z południa Francji i wiele lat przestał w garażu, co zaowocowało brakiem korozji oraz śladów długotrwałego operowania słońca. Wyróżnia się piękną konfiguracją kolorystyczną i doskonałym zachowaniem wszystkich detali. Wygląda tak, jak każdy klasyczny Mercedes wyglądać powinien.
Czytaj dalej Mercedes 230 W123 1978 – 56000 PLN – Gaj

Mercedes C63 AMG W204 2008 – 149000 PLN netto – Krapkowice

Kiedy o dźwięk wydechu zaczyna dbać firma Bose, możemy mieć pewność, że następuje ogromny przewrót w motoryzacji. Żyjemy w czasach, gdy to, co poruszało zmysły przez dziesięciolecia, musi ustąpić miejsca temu, co politycznie poprawne. Zamiast ogromnych wolnossących silników odnajdujemy o 1/3 mniejsze, turbodoładowane. W momencie takiego przewrotu możemy być pewni, że jeżeli zakupimy mocarne, idealnie zachowane auto odchodzącej epoki, schowany w garażu prawdziwą ikonę. Mercedes C63 AMG W204 w ofercie znajdował się w latach 2007-2015. Pod maską otrzymał największą jednostkę w historii C klasy – M 156 KE 63 o układzie V8 i pojemności 6208 cm³. 457 koni mechanicznych zespolone ze sportową, 7-stopniową skrzynią 7g-Tronic. 4,5 sekundy do setki bez wykorzystywania turbosprężarek, sprężarek, silników elektrycznych. Czysta moc niemal wyścigowego silnika w czterodrzwiowym sedanie. To trzeba kochać.
Czytaj dalej Mercedes C63 AMG W204 2008 – 149000 PLN netto – Krapkowice

Mercedes S 320 W140 1994 – 48900 PLN – Gdynia

Ponadczasowe piękno, komfort i rozmiary. To wszystko cechy, dzięki którym wciąż możemy czuć się w nim kimś wyjątkowym. Mercedes S 320 W140 nawet po ćwierćwieczu wciąż wyróżnia się na drodze, budzi szacunek, zwraca uwagę. 10 lat i miliard dolarów – tyle kosztował producenta. Efekt był imponujący i fascynuje do dziś. Sześciocylindrowy silnik jako napęd tej limuzyny sprawdza się lepiej, niż wskazywałaby potoczna opinia. To bardzo przyjemny w prowadzeniu samochód, który nie tylko może stanowić ozdobę kolekcji, ale i z powodzeniem może służyć na co dzień. Szczególnie w momencie, gdy jest tak doinwestowany, jak prezentowany egzemplarz.
Czytaj dalej Mercedes S 320 W140 1994 – 48900 PLN – Gdynia