Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes G 320 W463 1996 – 149900 PLN – Poznań

Celem Mercedesa było stworzenie lekkiego i mocnego samochodu, który miał sprawdzić się w armii. Gelenda powstała we współpracy z austriacką firmą Steyr-Daimler-Puch i okazała się być tak doskonałym produktem, że po ewolucji produkowana jest do dziś. Największe zmiany w projekcie przyniósł początek lat 90-tych wraz z generacją W463. Przeprojektowano wówczas wnętrze dodając elegancji, zastosowano zmodernizowane silniki, ABS i stały napęd na cztery koła z elektronicznie blokowanymi dyferencjałami. Tak uformowane auto było już gotowe nie tylko taplać się w błocie, lecz również zadawać szyku, darząc pasażerów luksusowym i stylowym wyposażeniem. Przedstawiony Mercedes G 320 W463 to wersja krótka, idealna do podboju miejskiej dżungli.
Czytaj dalej Mercedes G 320 W463 1996 – 149900 PLN – Poznań

Mercedes SL 63 AMG R230 2009 – 259000 PLN – Poznań

Mercedes SL 63 AMG został zaprezentowany wraz z liftingiem w 2008 roku. Oprócz kultowego, 6,2-litrowego wolnossącego silnika M156, wyróżnia go szereg zmian konstrukcyjnych. Należą do nich przyciemnione reflektory i tylne światła, przeprojektowane części nadwozia (maska, przedni i tylny fartuch, progi, wloty powietrza, lusterka zewnętrzne, felgi). 7-biegowa przekładnia MCT (skrót od Multi Clutch Transmission, wielosprzęgło z funkcją podwójnego wysprzęglania) umożliwia szybką zmianę biegów, gdy automatyczna skrzynia biegów jest obsługiwana ręcznie. Specjalny zestaw wskaźników AMG pokazuje między innymi temperaturę oleju silnikowego i obsługuje zarezerwowaną dla tego modelu funkcję Race Start. Moc 525 KM skutecznie może być przeniesiona na tylne koła dzięki samoblokującemu mechanizmowi różnicowemu (LSD). Zmieniono również konfigurację zawieszenia w stosunku do wersji produkcyjnej. We wnętrzu ekskluzywnym dodatkiem są karbonowe elementy ozdobne wnętrza. Fotele oczywiście są elektrycznie regulowane, z pamięcią, podgrzewaniem, wentylowaniem, wielokonturowe, z masażem, a nawet Air Scarf, czyli nawiewami ciepłego powietrza na szyję. Główna zaleta? Dwoista natura. Z jednej strony SL 63 AMG może być łagodny i komfortowy, ale jeżeli zdecydujemy poigrać z pedałem gazu, będziemy zadziwieni jego przyczepnością, zdolnością do przyspieszeń i dźwiękiem. Nie bez kozery ostatnie wolnossące V8 od AMG, silnik M156 i jego bardziej drapieżna odmiana M159, często określane są mianem najlepszego silnika AMG w historii.
Czytaj dalej Mercedes SL 63 AMG R230 2009 – 259000 PLN – Poznań

Mercedes S 63 L AMG V221 2012 – Krapkowice

Mercedes S 63 L AMG V221 z 2012 roku to już nie ten wolnossący. W trakcie produkcji generacji 221 jednostkę zmieniono w 2010 roku. Nową erę otworzyła 5,5-litrowe V8 biturbo, w dalszym ciągu ręcznie składane, generujące 544 konie mechaniczne. To wystarczająco, by sprawnie napędzić nawet ponad 2-tonową limuzynę w długiej wersji nadwoziowej. Dla kogo nowa S klasa zdaje się być zbyt przeładowana elektroniką, w tej poczuje się zdecydowanie lepiej. Auto posiada według sprzedającego pełne możliwe wyposażenie, przebieg jedynie 83800 km, a jego biały, perłowy lakier pochodzi z palety Designo.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2012 – Krapkowice

Mercedes S 320 W140 1996 – 43900 PLN – Skrzyszów

Mercedes S 320 W140 to wśród wszystkich modeli i generacji S-klasy ta, którą da się eksploatować w najniższych kosztach. Sześciocylindrowy silnik to najniższe spalanie i najtańszy serwis. Jego skórzane wnętrze to prawdziwa oaza luksusu, która wrażenie robi nawet dziś. Ten egzemplarz przejechał dotąd jedynie nieco ponad 100 tysięcy kilometrów. W kolorze Dunkelblau i z niebieską skórą prezentuje się dostojnie i elegancko.
Czytaj dalej Mercedes S 320 W140 1996 – 43900 PLN – Skrzyszów

Mercedes E 63 AMG W212 2009 – 164000 PLN – Katowice

Mercedes E 63 AMG W212 debiutował w 2009 roku i jedynie przez dwa pierwsze lata dysponował tym, co tygrysy lubią najbardziej – wolnossącą, wysokoobrotową jednostką M156 E63 o pojemności 6,2 l, z której zdołano wykrzesać 525 koni mechanicznych i osiągi, które uczyniły z niego jeden z najszybszych sedanów na rynku. Samochód może się poszczycić przyspieszeniem do pierwszej setki w czasie 4,5 sekundy, a limiter prędkości ustawiony jest 250 km/h, które auto osiąga wręcz z dziecinną lekkością. Z drugiej strony wciąż jest to limuzyna, w której można podróżować w pełnym komforcie, z klasą i gracją. Gdy jednak odważymy się docisnąć mocniej… z pewnością poczujemy się wynagrodzeni. E 63 AMG ma po prostu dwa zupełnie odmienne oblicza. Ten egzemplarz zachowany jest w pięknym stanie i przejechał dotąd jedynie 52000 kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes E 63 AMG W212 2009 – 164000 PLN – Katowice

Mercedes 320E W124 1993 – 45000 PLN – Łódź

Mercedes 320E W124 z manualną skrzynią Getrag to konfiguracja niezwykle rzadko spotykana i bardzo poszukiwana. W takim zestawieniu produkowany był jedynie przez kilka miesięcy. Te starsze posiadały wtrysk mechaniczny, a młodsze – były już E klasą, ze zmodyfikowanym wyglądem zewnętrznym i słabszym zabezpieczeniem antykorozyjnym, co podyktowały zmiany technologiczne i stosowanie ekologicznych lakierów na bazie wodnych rozpuszczalników. Tu mamy wszystko co najlepsze jednocześnie – nowoczesny silnik na elektronicznym wtrysku i klasyczne nadwozie. No i ta skrzynia… świetna, manualna, z ustawieniem biegów typu „dog leg”, czyli z jedynką w lewo i do tyłu. Ustawienie jak w kultowym 190E 2.5-16. Sportowe, ale i przyjemne na co dzień.
Czytaj dalej Mercedes 320E W124 1993 – 45000 PLN – Łódź

Mercedes CL 500 C215 2003 – 54900 PLN – Gliwice

Smukła sylwetka, imponujące rozmiary, hydrauliczne zawieszenie Active Body Control i spore, wolnossące V8 pod maską. To brzmi jak przepis na auto sprawiające przyjemność zarówno swoją prezencją, jak i komfortem. Mercedes CL 500 C215 to S klasa w wydaniu coupe. Jego linia jest ponadczasowa, a cała sylwetka starzeje się zdecydowanie lepiej, niż jego czterodrzwiowy bliźniak. Produkowany w latach 1998 – 2006 model może dać nam mnóstwo przyjemności, o ile tylko wybierzemy odpowiednio zadbany i dopieszczony egzemplarz. Ten prezentuje się bardzo zachęcająco i ma przebieg jedynie 100 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2003 – 54900 PLN – Gliwice

Mercedes CLK 55 AMG Cabrio 2005 – 79000 PLN – Ziębice

Małe nadwozie i możliwie duży silnik – to połączenie, które zawsze sprawdza się świetnie. Nie bez znaczenia jest tu odpowiednie zestrojenie zawieszenia, silnika i skrzyni biegów, dzięki czemu samochód odbieramy jako zdecydowanie bardziej soczysty i agresywny, niż dajmy na to CLK 500. Fakt, że w oznaczeniu tego modelu odnajdziemy również litery A, M i G to obietnica doskonałych wrażeń. Szczęśliwie – obietnica spełniona. Tu nie sposób nie być zachwyconym. Mercedes CLK 55 AMG Cabrio A209 to konfiguracja z wolnossącym, 5,5-litrowym silnikiem V8 pod maską, generującym 367 koni mechanicznych i rozpędzającym auto do pierwszej setki w 5,3 s.
Czytaj dalej Mercedes CLK 55 AMG Cabrio 2005 – 79000 PLN – Ziębice

Mercedes SL 500 40th Anniversary R129 1997 – 99999 PLN – Łódź

Mercedes SL 500 40th Anniversary i Mercedes SL 320 40th Anniversary to wersje specjalne przygotowane specjalnie na amerykański rynek w 1997 roku, dla uczczenia 40. rocznicy wprowadzenia do produkcji legendarnego Gullwinga, czyli modelu 300 SL. Powstały one odpowiednio w 500 i 250 sztukach, wyróżniały się specjalnym kolorem, felgami i wyposażeniem. W przypadku SL 500 był to lakier Crimson Metallic, czarny soft top, kierownica ze wstawkami z drewna i pergaminowa tapicerka ze specjalnej skóry „Exquisite”. Samochód nie miał zewnętrznych oznaczeń poza tradycyjnym logo Mercedesa, oznaczenie „40th Anniversary Roadster Edition” pojawiło się za to na dywanach. Ponadto SL 500 jest wyposażony w charakterystyczne, sześcioramienne, 17-calowe felgi aluminiowe Evo II.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 40th Anniversary R129 1997 – 99999 PLN – Łódź

Mercedes CLK 63 AMG Cabriolet A209 2007 – 129900 PLN – Łódź

Mercedes CLK 63 AMG z serii 209 to topowa odmiana drugiej generacji modelu CLK, kompaktowych rozmiarów luksusowego coupe i kabrioletu produkowanych od 2002 roku. Trzy magiczne litery AMG zaprezentowane zostały w roku 2006, dzięki czemu ponad sześciolitrowe serce w postaci silnika V8 rozwinąć mogło aż 475 KM. Mercedes CLK 63 AMG był w celach promocyjnych wykorzystywany jako safety car w wyścigach F1 przez sezon 2006 oraz 2007. Dziś okaz z niewielkim przebiegiem, z idealnym wnętrzem, sprowadzony zza Oceanu, prezentuje się bardzo ładnie. Kto chciałby szybko podróżować z kultową gwiazdą na masce, latem słuchać pomruku wydechu AMG przy otwartym dachu, czując ponad 470 KM pod pedałem gazu, powinien zainteresować się tą ofertą.
Czytaj dalej Mercedes CLK 63 AMG Cabriolet A209 2007 – 129900 PLN – Łódź