MG Midget Mk III 1974 – 42000 PLN – Opole

MG Midget to dwuosobowy, sportowy samochód produkowany przez MG od 1961 do 1979 roku na bazie modelu Austin-Healey Sprite Mk II. Ta droższa i bardziej luksusowa wersja Sprite’a w serii Mk III, takiej jak okaz prezentowany w ogłoszeniu, otrzymała jednostkę napędową pochodzącą z silnika Mini Cooper S o pojemności 1275 cm³. Midgety z ostatnich lat produkcji trzeciej serii, wyposażone w zagięte chromowane zderzaki, uważane są za najbardziej poszukiwane egzemplarze. Mały brytyjski roadster z ogłoszenia w energetycznej czerwieni prezentuje się doskonale. Ta czerwona strzała napędzana przez 65 KM, co przy masie mniejszej niż 800 kg daje świetny stosunek mocy do masy, jest w stanie zapewnić niezliczone zakręty czystej przyjemności z jazdy.

MG Midget Mark III
Rocznik: 1974
Przebieg: 75500 km
Pojemność: 1275 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 65 KM

Cena: 42000 PLN

Wyposażenie:
– radio

MG Midget Mk III z 1974 roku.

Silnik: 1275 cm3, moc 65 KM/6000 obr./min.
Prędkość maks. 145 km/h
Przebieg: 46913 mil (ok. 75500 km)
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
Rodzaj napędu: na tylną oś
VIN: GAN5UE149544

Ostatni rocznik z chromowanymi zderzakami.
Przy masie poniżej 800 kg i wyposażeniu tej generacji w hamulce tarczowe z przodu pozwala na bardzo żwawe poruszanie się i radość z jazdy, zwłaszcza krętymi drogami.

Od 1974 do 1994 w USA, od 1994 do 2014 w rękach jednej właścicielki w Holandii. Od 2014 w moich.

Od momentu zakupu zrobione:
– demontaż i przegląd silnika i skrzyni biegów, tłumika, całego osprzętu, atrapy chłodnicy,
– wymiana uszczelek miski olejowej, pokrywy zaworów,
– malowanie silnika, skrzyni biegów, wydechu, atrapy chłodnicy,
– oczyszczenie wszystkich elementów osprzętu z rdzy i starej farby, ponowne malowanie,
– demontaż tapicerki, usunięcie konserwacji i starej farby z wnętrza,
– wymiana stwardniałych uszczelek,
– wymiana głównego cylindra sprzęgła,
– zdemontowanie, czyszczenie i malowanie zbiornika paliwa,
– usunięcie starej i nałożenie nowej konserwacji podwozia,
– wymiana głównego cylindra hamulców,
– wymiana cewki zapłonowej i świec zapłonowych,
– remont gaźników,
– wymiana klaksonów,
– wymiana dachu, piaskowanie i malowanie stelaża,
– wymiana oleju w tylnym moście,
– zabezpieczenie lakieru powłoką krzemianową.

Auto garażowane, używane rekreacyjnie w weekendy i na wyjazdy wakacyjne w gronie miłośników zabytków.
Przed sezonem wymieniony olej, filtr, nasmarowane elementy zawieszenia.

Niestety obecnie nie mam obecnie czasu na zajmowanie się MG w odpowiednim stopniu (poza regularnym odpalaniem) i przekazałbym je innemu miłośnikowi brytyjskiej motoryzacji.

Telefon: +48 608 750 850
Miejscowość: Opole