MGB GT 1980 – 39500 PLN – Warszawa

MGB GT powstało na bazie popularnej wersji roadster. Sportowy hatchback w układzie miejsc 2+2 debiutował w 3 lata po otwartej wersji, w 1965 roku, a za zgrabny projekt jego nadwozia odpowiadało włoskie studio Pininfarina. Dzięki dużej, podnoszonej tylnej klapie w genialny sposób połączyło sportowy styl z uniwersalnością godną małego kombi. Niska masa, lekkie nadwozie i tylny napęd sprawiły, że prowadzenie tego Brytyjczyka to sama radość. Ten egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji modelu i prezentuje się wyśmienicie. Jest od 8 lat w rękach jednego właściciela, który dołożył wszelkich starań, by samochód jeździł i wyglądał doskonale.

MGB GT
Rocznik: 1980
Przebieg: 96000 km
Pojemność: 1800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 95 KM

Cena: 39500 PLN

Wyposażenie:
– kierownica Moto-Lita,
– overdrive,
– aluminiowe felgi,
– dach Webasto

Sprzedam MGB GT 1.8L z nadbiegiem (overdrive) nad 3 i 4 biegiem. Ogromna frajda z jazdy – napęd na tylną oś. Dodatkowo urok klasycznego auta sportowego.

Auto doinwestowane, w moim posiadaniu 8 lat i cały czas o nie dbam. Serwisowane było przez jeden warsztat i tego samego mechanika. Co roku na początku sezonu oddawane na dokładny przegląd. Chcę zaznaczyć, że auto jest na zabytkowych numerach i ma przegląd bezterminowy – przeglądy robione aby rzetelnie ocenić stan techniczny auta, a nie dla pieczątki.

W aucie zrobiłem:
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia, nadkoli, progów, profili zamkniętych. Zrobiłem zdjęcia niektórych przestrzeni zamkniętych, są dokładnie zabezpieczone środkami na bazie wosku i olei,
– generalny remont silnia w 2016 roku: wymienione tłoki, pierścienie, wał po wyważeniu, zregenerowana głowica wymienione uszczelki, itp. Samochód po remoncie przejechał około 500 km. Oczywiście wymienione też olej, filtry i płyny eksploatacyjne.

Wymieniony rozrusznik i wysprzęglik.
Nowa chłodnica (2017).
Nowy akumulator (2017),
Nowa maglownica (2015).
Nowe aluminiowe felgi i opony (2016).
Zregenerowane i wyregulowane oba gaźniki (2016)
Nowy tłumik środkowy (2017 – jeszcze ma naklejkę).
We wnętrzu nowy schowek.

Powyższa lista to jedynie większe inwestycje, które pamiętam. Mniejszych nie wymieniam.
Odsuwany dach typu „webasto” – super stan, zakonserwowany w tym roku.

Nowe części ściągałem bezpośrednio z Wielkiej Brytanii lub z Limora w Niemczech – dedykowane dla tego modelu. Mam sporo rachunków i kartę pojazdu z warsztatu.

Samochód jest w stanie bardzo dobrym. Blacharsko nie zauważyłem w nim żadnej rdzy – żeby nie mieć z nią kłopotów, auto zaraz po kupnie dokładnie zabezpieczyłem w solidnym warsztacie. Auto używane tylko w lecie przy słonecznej pogodzie.

Wnętrze wyróżnia się na tle większości MGB GT – deska wykańczana drewnem, kierownica renomowanej firmy Moto-lita, korbki do okien dobrane pod kierownicę – rewelacyjnie się uzupełniają.

Zdjęcia w pełni oddają stan auta, ale najlepiej obejrzeć osobiście i samemu ocenić. Zapewniam, że “na żywo” samochód wygląda tak samo rewelacyjnie jak na zdjęciach. Na drodze wzbudza sensację. Proszę zwrócić uwagę, że starałem się zrobić szczegółowe zdjęcia pokazując jak samochód wygląda z bliska.

Auto zarejestrowane jako zabytkowe i tak samo ubezpieczone. Za polisę OC zapłaciłem w kwietniu 215 zł. Ubezpieczenie do kwietnia 2019.

Autko starałem się opisać bardzo dokładnie. Zastrzegam sobie jednak prawo do niezamierzonych pomyłek.

Telefon: +48 513 010 693
Miejscowość: Warszawa