Archiwum kategorii: Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evo X 2008 – 121000 PLN – Poznań

Mitsubishi Lancer Evo powstał jako baza wersji rajdowej. Miał dwulitrowy, turbodoładowany silnik, napęd na cztery koła i czterodrzwiowe nadwozie, które tylko pozornie przypominać mogło rodzinny samochód. Od 1992 do 2015 roku powstało w sumie dziesięć generacji tego kultowego modelu i jest to do dziś rozdział w historii marki zamknięty. Wyniki? 4 tytuły Rajdowego Mistrza Świata Tommiego Mäkinena w latach 1996-99 oraz jeden mistrza konstruktorów w 1998 roku. Tak jak samochody te rozpalały emocje na odcinkach specjalnych, tak też były prawdziwymi przebojami sprzedaży. W swojej cenie nie miały sobie równych pod względem osiągów, zawsze walcząc o pozycję lidera tylko z jedną maszyną – Subaru Imprezą. Ostatni Mohikanin – Evo X – był najcięższy, ale też zdecydowanie najbardziej komfortowy. W prezentowanym egzemplarzu zastosowano dwusprzęgłowy półautomat TC-SST z łopatkami przy kierownicy, który pomaga katapultować auto do pierwszej setki w mniej niż 5 sekund. Możliwościami szokuje, może też być ciekawym zakupem pod kątem kolekcjonerskim. Jeżeli uda nam się odnaleźć takie auto w idealnym stanie, z bezwypadkową przeszłością, możemy mieć pewność, że z czasem będzie nabierało na wartości. Możliwe, że przyjdzie czas, kiedy będziemy tylko wspominać, że tanie to one były jedynie w salonach.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evo X 2008 – 121000 PLN – Poznań

Mitsubishi Colt 1981 – 18500 PLN – Gorzów Wielkopolski

Mitsubishi Colt pierwszej generacji podbijało światowe rynki w latach 1978-84. Z zewnątrz było niewielkie, lecz w środku całkiem praktyczne i przestronne, do tego bardzo niezawodne, niedrogie i ekonomiczne. Był to nowoczesny, przednionapędowy samochód, idealny na czasy po kryzysie naftowym. Ciekawostką była jego skrzynia biegów Super Shift z dodatkową dźwignią do zmiany przełożenia, co czyniło z niej skrzynię ośmiostopniową. Większość z tych aut kupowana była bez wielkich emocji i po latach po prostu trafiła na złom, lecz ten egzemplarz miał o wiele więcej szczęścia. Faktury za jego renowację opiewają na kilkadziesiąt tysięcy euro, co samo w sobie jest ewenementem w przypadku pojazdu tej klasy.
Czytaj dalej Mitsubishi Colt 1981 – 18500 PLN – Gorzów Wielkopolski

Mitsubishi Eclipse 2003 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse 3G to owoc romansu japońskiej motoryzacji z USA, umiejętnie łączący cechy samochodu sportowego i luksusowego GT. Za jego projekt odpowiadał oddział Mitsubishi Motors Manufacturing America (MMMA), a do stworzenia samochodu wykorzystano elementy modelu Chrysler Sebring / Dodge Stratus i japońskiego Mitsubishi Galant. Zapowiadający model concept Mitsubishi SST był po raz pierwszy pokazany podczas Auto Show w Detroit, i był to wówczas pierwszy japoński model studyjny pokazany po raz pierwszy w USA. To pokazywało, jak amerykański rynek był ważny dla producenta i co ciekawe, Eclipse 3G nigdy nie trafił do sprzedaży w Europie. Oferowane od 2000 roku Mitsubishi otrzymało nie tylko niewielki silnik 4G64, ale i 3-litrową jednostkę V6 o mocy 210 KM, jak w prezentowanym egzemplarzu. Poza większym silnikiem, odnajdziemy tu dodatkowo przednią rozpórkę, większe stabilizatory, tarczowe, wentylowane hamulce na wszystkich kołach oraz 17-calowe felgi. Również wyposażenie wnętrza rozpieszcza – skórzana tapicerka, klimatyzacja, elektryczne szyby, lusterka i szyberdach, tempomat – to wszystko elementy cenione za Oceanem i dziwić może tylko, że pierwszy nabywca zdecydował się na manual. W sportowym wozie oczywiście to nie ujma, tak skonfigurowane auta stanowiły zaledwie ułamek produkcji i z pewnością przyszły właściciel może się cieszyć, że będzie tu czym zająć ręce.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse 2003 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000 GT 1999 – 89900 PLN – Radlin

Mitsubishi 3000 GT to konkurent Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX i Mazdy RX-7. Wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, otrzymał przydomek “japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską, z oryginalnym przebiegiem jedynie 42441 kilometrów, w świetnym stanie zachowania. Wrażenia z jazdy gwarantuje na najwyższym poziomie, oferując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale nie tylko jako element kolekcji, po prostu żal byłoby nim nie jeździć!
Czytaj dalej Mitsubishi 3000 GT 1999 – 89900 PLN – Radlin

Mitsubishi Lancer Evolution VI RS 1999 – 121000 PLN – Warszawa

Mitsubishi Lancer Evolution VI RS to wersja dedykowana wprost na rajdowe trasy. Odelżona, ze skrzynią o skróconych przełożeniach, była bazą dla tak zwanej N grupy. Seryjnie wychodziła nawet na kołach stalowych, bo te przecież i tak każdy dobierał do odpowiedniej (szutrowej bądź szosowej) specyfikacji. Wyróżniały się charakterystycznym przednim zderzakiem, z miejscem przewidzianym na montaż ogromnych halogenów. Większość z nich dokonała żywotu na rajdowych trasach, jednak niektóre, takie jak ta, mają znacznie dłuższe i ciekawe życie. Tu lista przeprowadzonych modyfikacji mogłaby służyć za instrukcję właściwie przemyślanego i przeprowadzonego mechanicznego tuningu. Efekt to imponujące 410 KM i 610 Nm, wzmocnione napędy, zawieszenie i hamulce. Ta zabawka imponuje agresywną prezencją, a w odpowiednich rękach może być piorunująco szybka.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evolution VI RS 1999 – 121000 PLN – Warszawa

Mitsubishi 3000GT VR4 1999 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000GT to bezpośredni konkurent dla Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX czy Mazdy RX-7. Japoński muscle car, który w topowej wersji VR4 wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, napędem na 4 koła z dwoma mechanizmami różnicowymi i 4 kołami skrętnymi. Z silnikiem generującym 326 KM, nie bez kozery otrzymał przydomek „japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską o znanej historii, w świetnym stanie zachowania. Wrażenia z jazdy gwarantuje na najwyższym poziomie, gwarantując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale nie tylko jako element kolekcji, po prostu żal byłoby nim nie jeździć!
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT VR4 1999 – SPRZEDANE

Mitsubishi Galant 1991 – SPRZEDANE

Ta elegancka sylwetka w wersji sedan miłośnikom rajdów kojarzyć się będzie z wersją VR-4, od której Mitsubishi rozpoczęło prawdziwą ofensywę w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W cywilnych wersjach z mniejszymi silnikami oblicze tego samochodu było zdecydowanie bardziej łagodne. Mitsubishi Galant szóstej generacji to model klasy średniej, który kusił użytkowników komfortowym zawieszeniem i świetną, welurową tapicerką. Ten tak oczarował swojego pierwszego właściciela, że służył mu aż przez 27 lat. Do dziś prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Mitsubishi Galant 1991 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse 1996 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse drugiej generacji debiutowało w 1995 roku. Było nieznacznie większe od poprzednika i otrzymało zupełnie nową stylizację, bardziej wygładzoną, dynamiczną, pozbawioną ostrych linii. Dzięki swojemu sportowej aparycji stało się popularnym materiałem w rękach tuningowców, co można zobaczyć chociażby w kultowym filmie “Szybcy i wściekli”, gdzie służy głównemu bohaterowi na początku przygody z nielegalnymi wyścigami. Oryginalnie, fabrycznie zachowany egzemplarz to dziś spora rzadkość. Ten 150-konny model GS ma dziś zaledwie 66 tysięcy kilometrów przebiegu i przeszedł obszerny serwis, który powinien zapewnić bezproblemową eksploatację.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse 1996 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000GT 1999 – 26999 PLN – Gdynia

Mitsubishi 3000GT swoim wyglądem obiecuje wiele. Spore rozmiary i smukła sylwetka o kształtach, które przywołują supersamochody. Prezentowany egzemplarz to przedstawiciel ostatniej serii produkcyjnej, po zmianach wprowadzony w 1999 roku. Wyróżniają ją nowe przednie lampy i kształt zderzaków oraz zmodyfikowana tylna część nadwozia. Pod maską skrywa najsłabszą z wówczas dostępnych jednostkę V6 SOHC, wcześniej dostępną jedynie na amerykańskim rynku w modelu Dodge Stealth. W finalnej wersji na osłodę dołożony został za to duży tylny spojler, wcześniej charakterystyczny wyłącznie dla topowej, czteronapędowej wersji VR4. Bezwypadkowy, zadbany egzemplarz z pięknie prezentującą się powłoką lakierniczą to ogromna rzadkość na rynku.
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT 1999 – 26999 PLN – Gdynia

Mitsubishi Eclipse GS 1G 1992 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse GS o oznaczeniu fabrycznym 1G jest jednym z najciekawszych stylistycznie projektów japońskiej motoryzacji przełomu lat 80-tych i 90-tych. Smukła i aerodynamiczna sylwetka z chowanymi reflektorami, dach i boczne słupki lakierowane w czarnym, kontrastującym kolorze i tworzące z kabiny rodzaj futurystycznej kopuły, tylny pas z blendą na całą szerokość auta i zgrabny spojler. To wszystko pozwalało wyróżnić się na ulicy i świetnie wygląda do dziś. Rola jego następcy w „Szybkich i wściekłych” oraz podatność jednostki 4G63 na tuning mocno przerzedziły liczebność tego ciekawego modelu. Kupić ładny i niestuningowany egzemplarz – warto, póki ceny są niewysokie. Osiągi w zamian otrzymamy bardzo dobre, prowadzenie zwarte, a wytrzymałość mechaniczna podzespołów mechanicznych jest ponadprzeciętna. Jedynie podatność na korozję była piętą achillesową tych samochodów, lecz w tym egzemplarzu wszelkie problemy zostały zażegnane i cieszy on oczy nową powłoką lakierniczą.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse GS 1G 1992 – SPRZEDANE