Archiwum kategorii: Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evo X 2008 – SPRZEDANE

Mitsubishi Lancer Evo powstał jako baza wersji rajdowej. Miał dwulitrowy, turbodoładowany silnik, napęd na cztery koła i czterodrzwiowe nadwozie, które tylko pozornie przypominać mogło rodzinny samochód. Od 1992 do 2015 roku powstało w sumie dziesięć generacji tego kultowego modelu i jest to do dziś rozdział w historii marki zamknięty. Wyniki? 4 tytuły Rajdowego Mistrza Świata Tommiego Mäkinena w latach 1996-99 oraz jeden mistrza konstruktorów w 1998 roku. Tak jak samochody te rozpalały emocje na odcinkach specjalnych, tak też były prawdziwymi przebojami sprzedaży. W swojej cenie nie miały sobie równych pod względem osiągów, zawsze walcząc o pozycję lidera tylko z jedną maszyną – Subaru Imprezą. Ostatni Mohikanin – Evo X – był najcięższy, ale też zdecydowanie najbardziej komfortowy. W prezentowanym egzemplarzu zastosowano dwusprzęgłowy półautomat TC-SST z łopatkami przy kierownicy, który pomaga katapultować auto do pierwszej setki w mniej niż 5 sekund. Możliwościami szokuje, może też być ciekawym zakupem pod kątem kolekcjonerskim. Jeżeli uda nam się odnaleźć takie auto w idealnym stanie, z bezwypadkową przeszłością, możemy mieć pewność, że z czasem będzie nabierało na wartości. Możliwe, że przyjdzie czas, kiedy będziemy tylko wspominać, że tanie to one były jedynie w salonach.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evo X 2008 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000 GT 1999 – 89900 PLN – Radlin

Mitsubishi 3000 GT to konkurent Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX i Mazdy RX-7. Wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, otrzymał przydomek “japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską, z oryginalnym przebiegiem jedynie 42441 kilometrów, w świetnym stanie zachowania. Wrażenia z jazdy gwarantuje na najwyższym poziomie, oferując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale nie tylko jako element kolekcji, po prostu żal byłoby nim nie jeździć!
Czytaj dalej Mitsubishi 3000 GT 1999 – 89900 PLN – Radlin

Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Mäkinen Edition 2000 – 79000 PLN – Warszawa

Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Mäkinen Edition to samochód obrośnięty już legendą. Powstał dla uczczenia zdobycia czwartego tytułu rajdowego mistrza świata przez słynnego fińskiego kierowcę. Był skierowaną na drogi wersją rajdowego samochodu, w specyfikacji przeznaczonej na asfalt i z pełnym wyposażeniem, umożliwiającym poruszanie się po zwykłych drogach. Powstawał zarówno w konfiguracji lewo, jak i prawostronnej, na rynek japoński i brytyjski. Technicznie był to odpowiednik wersji RS, z krótką skrzynią biegów, tytanowym wirnikiem turbosprężarki, hamulcami Brembo, lekkimi felgami Enkei. Wizualnie odróżniał się przednim zderzakiem z powiększonym wlotem powietrza i bez miejsca na halogeny. We wnętrzu – kubełkowe fotele Recaro z wyszytą nazwą wersji. Popularnie zwane jako TME albo Evo 6,5, do dziś uchodzą za najbardziej kultową wersję modelu. Wychodziły w kolorach czerwonym, białym, niebieskim, czarnym albo srebrnym, jak piękny i w pełni oryginalny egzemplarz w ogłoszeniu.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Mäkinen Edition 2000 – 79000 PLN – Warszawa

Mitsubishi Colt 1981 – SPRZEDANY

Mitsubishi Colt pierwszej generacji podbijało światowe rynki w latach 1978-84. Z zewnątrz było niewielkie, lecz w środku całkiem praktyczne i przestronne, do tego bardzo niezawodne, niedrogie i ekonomiczne. Był to nowoczesny, przednionapędowy samochód, idealny na czasy po kryzysie naftowym. Ciekawostką była jego skrzynia biegów Super Shift z dodatkową dźwignią do zmiany przełożenia, co czyniło z niej skrzynię ośmiostopniową. Większość z tych aut kupowana była bez wielkich emocji i po latach po prostu trafiła na złom, lecz ten egzemplarz miał o wiele więcej szczęścia. Faktury za jego renowację opiewają na kilkadziesiąt tysięcy euro, co samo w sobie jest ewenementem w przypadku pojazdu tej klasy.
Czytaj dalej Mitsubishi Colt 1981 – SPRZEDANY

Mitsubishi Eclipse 2003 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse 3G to owoc romansu japońskiej motoryzacji z USA, umiejętnie łączący cechy samochodu sportowego i luksusowego GT. Za jego projekt odpowiadał oddział Mitsubishi Motors Manufacturing America (MMMA), a do stworzenia samochodu wykorzystano elementy modelu Chrysler Sebring / Dodge Stratus i japońskiego Mitsubishi Galant. Zapowiadający model concept Mitsubishi SST był po raz pierwszy pokazany podczas Auto Show w Detroit, i był to wówczas pierwszy japoński model studyjny pokazany po raz pierwszy w USA. To pokazywało, jak amerykański rynek był ważny dla producenta i co ciekawe, Eclipse 3G nigdy nie trafił do sprzedaży w Europie. Oferowane od 2000 roku Mitsubishi otrzymało nie tylko niewielki silnik 4G64, ale i 3-litrową jednostkę V6 o mocy 210 KM, jak w prezentowanym egzemplarzu. Poza większym silnikiem, odnajdziemy tu dodatkowo przednią rozpórkę, większe stabilizatory, tarczowe, wentylowane hamulce na wszystkich kołach oraz 17-calowe felgi. Również wyposażenie wnętrza rozpieszcza – skórzana tapicerka, klimatyzacja, elektryczne szyby, lusterka i szyberdach, tempomat – to wszystko elementy cenione za Oceanem i dziwić może tylko, że pierwszy nabywca zdecydował się na manual. W sportowym wozie oczywiście to nie ujma, tak skonfigurowane auta stanowiły zaledwie ułamek produkcji i z pewnością przyszły właściciel może się cieszyć, że będzie tu czym zająć ręce.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse 2003 – SPRZEDANE

Mitsubishi Lancer Evolution VI RS 1999 – 121000 PLN – Warszawa

Mitsubishi Lancer Evolution VI RS to wersja dedykowana wprost na rajdowe trasy. Odelżona, ze skrzynią o skróconych przełożeniach, była bazą dla tak zwanej N grupy. Seryjnie wychodziła nawet na kołach stalowych, bo te przecież i tak każdy dobierał do odpowiedniej (szutrowej bądź szosowej) specyfikacji. Wyróżniały się charakterystycznym przednim zderzakiem, z miejscem przewidzianym na montaż ogromnych halogenów. Większość z nich dokonała żywotu na rajdowych trasach, jednak niektóre, takie jak ta, mają znacznie dłuższe i ciekawe życie. Tu lista przeprowadzonych modyfikacji mogłaby służyć za instrukcję właściwie przemyślanego i przeprowadzonego mechanicznego tuningu. Efekt to imponujące 410 KM i 610 Nm, wzmocnione napędy, zawieszenie i hamulce. Ta zabawka imponuje agresywną prezencją, a w odpowiednich rękach może być piorunująco szybka.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evolution VI RS 1999 – 121000 PLN – Warszawa

Mitsubishi 3000GT VR4 1999 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000GT to bezpośredni konkurent dla Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX czy Mazdy RX-7. Japoński muscle car, który w topowej wersji VR4 wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, napędem na 4 koła z dwoma mechanizmami różnicowymi i 4 kołami skrętnymi. Z silnikiem generującym 326 KM, nie bez kozery otrzymał przydomek „japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską o znanej historii, w świetnym stanie zachowania. Wrażenia z jazdy gwarantuje na najwyższym poziomie, gwarantując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale nie tylko jako element kolekcji, po prostu żal byłoby nim nie jeździć!
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT VR4 1999 – SPRZEDANE

Mitsubishi Galant 1991 – SPRZEDANE

Ta elegancka sylwetka w wersji sedan miłośnikom rajdów kojarzyć się będzie z wersją VR-4, od której Mitsubishi rozpoczęło prawdziwą ofensywę w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W cywilnych wersjach z mniejszymi silnikami oblicze tego samochodu było zdecydowanie bardziej łagodne. Mitsubishi Galant szóstej generacji to model klasy średniej, który kusił użytkowników komfortowym zawieszeniem i świetną, welurową tapicerką. Ten tak oczarował swojego pierwszego właściciela, że służył mu aż przez 27 lat. Do dziś prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Mitsubishi Galant 1991 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse 1996 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse drugiej generacji debiutowało w 1995 roku. Było nieznacznie większe od poprzednika i otrzymało zupełnie nową stylizację, bardziej wygładzoną, dynamiczną, pozbawioną ostrych linii. Dzięki swojemu sportowej aparycji stało się popularnym materiałem w rękach tuningowców, co można zobaczyć chociażby w kultowym filmie “Szybcy i wściekli”, gdzie służy głównemu bohaterowi na początku przygody z nielegalnymi wyścigami. Oryginalnie, fabrycznie zachowany egzemplarz to dziś spora rzadkość. Ten 150-konny model GS ma dziś zaledwie 66 tysięcy kilometrów przebiegu i przeszedł obszerny serwis, który powinien zapewnić bezproblemową eksploatację.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse 1996 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000GT 1999 – 26999 PLN – Gdynia

Mitsubishi 3000GT swoim wyglądem obiecuje wiele. Spore rozmiary i smukła sylwetka o kształtach, które przywołują supersamochody. Prezentowany egzemplarz to przedstawiciel ostatniej serii produkcyjnej, po zmianach wprowadzony w 1999 roku. Wyróżniają ją nowe przednie lampy i kształt zderzaków oraz zmodyfikowana tylna część nadwozia. Pod maską skrywa najsłabszą z wówczas dostępnych jednostkę V6 SOHC, wcześniej dostępną jedynie na amerykańskim rynku w modelu Dodge Stealth. W finalnej wersji na osłodę dołożony został za to duży tylny spojler, wcześniej charakterystyczny wyłącznie dla topowej, czteronapędowej wersji VR4. Bezwypadkowy, zadbany egzemplarz z pięknie prezentującą się powłoką lakierniczą to ogromna rzadkość na rynku.
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT 1999 – 26999 PLN – Gdynia