Archiwum kategorii: Mitsubishi

Mitsubishi Colt 1981 – SPRZEDANY

Mitsubishi Colt pierwszej generacji podbijało światowe rynki w latach 1978-84. Z zewnątrz było niewielkie, lecz w środku całkiem praktyczne i przestronne, do tego bardzo niezawodne, niedrogie i ekonomiczne. Był to nowoczesny, przednionapędowy samochód, idealny na czasy po kryzysie naftowym. Ciekawostką była jego skrzynia biegów Super Shift z dodatkową dźwignią do zmiany przełożenia, co czyniło z niej skrzynię ośmiostopniową. Większość z tych aut kupowana była bez wielkich emocji i po latach po prostu trafiła na złom, lecz ten egzemplarz miał o wiele więcej szczęścia. Faktury za jego renowację opiewają na kilkadziesiąt tysięcy euro, co samo w sobie jest ewenementem w przypadku pojazdu tej klasy.
Czytaj dalej Mitsubishi Colt 1981 – SPRZEDANY

Mitsubishi Lancer Evolution VI RS 1999 – 121000 PLN – Warszawa

Mitsubishi Lancer Evolution VI RS to wersja dedykowana wprost na rajdowe trasy. Odelżona, ze skrzynią o skróconych przełożeniach, była bazą dla tak zwanej N grupy. Seryjnie wychodziła nawet na kołach stalowych, bo te przecież i tak każdy dobierał do odpowiedniej (szutrowej bądź szosowej) specyfikacji. Wyróżniały się charakterystycznym przednim zderzakiem, z miejscem przewidzianym na montaż ogromnych halogenów. Większość z nich dokonała żywotu na rajdowych trasach, jednak niektóre, takie jak ta, mają znacznie dłuższe i ciekawe życie. Tu lista przeprowadzonych modyfikacji mogłaby służyć za instrukcję właściwie przemyślanego i przeprowadzonego mechanicznego tuningu. Efekt to imponujące 410 KM i 610 Nm, wzmocnione napędy, zawieszenie i hamulce. Ta zabawka imponuje agresywną prezencją, a w odpowiednich rękach może być piorunująco szybka.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evolution VI RS 1999 – 121000 PLN – Warszawa

Mitsubishi 3000GT VR4 1999 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000GT to bezpośredni konkurent dla Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX czy Mazdy RX-7. Japoński muscle car, który w topowej wersji VR4 wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, napędem na 4 koła z dwoma mechanizmami różnicowymi i 4 kołami skrętnymi. Z silnikiem generującym 326 KM, nie bez kozery otrzymał przydomek „japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską o znanej historii, w świetnym stanie zachowania. Wrażenia z jazdy gwarantuje na najwyższym poziomie, gwarantując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale nie tylko jako element kolekcji, po prostu żal byłoby nim nie jeździć!
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT VR4 1999 – SPRZEDANE

Mitsubishi Galant 1991 – SPRZEDANE

Ta elegancka sylwetka w wersji sedan miłośnikom rajdów kojarzyć się będzie z wersją VR-4, od której Mitsubishi rozpoczęło prawdziwą ofensywę w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W cywilnych wersjach z mniejszymi silnikami oblicze tego samochodu było zdecydowanie bardziej łagodne. Mitsubishi Galant szóstej generacji to model klasy średniej, który kusił użytkowników komfortowym zawieszeniem i świetną, welurową tapicerką. Ten tak oczarował swojego pierwszego właściciela, że służył mu aż przez 27 lat. Do dziś prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Mitsubishi Galant 1991 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse 1996 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse drugiej generacji debiutowało w 1995 roku. Było nieznacznie większe od poprzednika i otrzymało zupełnie nową stylizację, bardziej wygładzoną, dynamiczną, pozbawioną ostrych linii. Dzięki swojemu sportowej aparycji stało się popularnym materiałem w rękach tuningowców, co można zobaczyć chociażby w kultowym filmie „Szybcy i wściekli”, gdzie służy głównemu bohaterowi na początku przygody z nielegalnymi wyścigami. Oryginalnie, fabrycznie zachowany egzemplarz to dziś spora rzadkość. Ten 150-konny model GS ma dziś zaledwie 66 tysięcy kilometrów przebiegu i przeszedł obszerny serwis, który powinien zapewnić bezproblemową eksploatację.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse 1996 – SPRZEDANE

Mitsubishi 3000GT 1999 – 26999 PLN – Gdynia

Mitsubishi 3000GT swoim wyglądem obiecuje wiele. Spore rozmiary i smukła sylwetka o kształtach, które przywołują supersamochody. Prezentowany egzemplarz to przedstawiciel ostatniej serii produkcyjnej, po zmianach wprowadzony w 1999 roku. Wyróżniają ją nowe przednie lampy i kształt zderzaków oraz zmodyfikowana tylna część nadwozia. Pod maską skrywa najsłabszą z wówczas dostępnych jednostkę V6 SOHC, wcześniej dostępną jedynie na amerykańskim rynku w modelu Dodge Stealth. W finalnej wersji na osłodę dołożony został za to duży tylny spojler, wcześniej charakterystyczny wyłącznie dla topowej, czteronapędowej wersji VR4. Bezwypadkowy, zadbany egzemplarz z pięknie prezentującą się powłoką lakierniczą to ogromna rzadkość na rynku.
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT 1999 – 26999 PLN – Gdynia

Mitsubishi Eclipse GS 1G 1992 – SPRZEDANE

Mitsubishi Eclipse GS o oznaczeniu fabrycznym 1G jest jednym z najciekawszych stylistycznie projektów japońskiej motoryzacji przełomu lat 80-tych i 90-tych. Smukła i aerodynamiczna sylwetka z chowanymi reflektorami, dach i boczne słupki lakierowane w czarnym, kontrastującym kolorze i tworzące z kabiny rodzaj futurystycznej kopuły, tylny pas z blendą na całą szerokość auta i zgrabny spojler. To wszystko pozwalało wyróżnić się na ulicy i świetnie wygląda do dziś. Rola jego następcy w „Szybkich i wściekłych” oraz podatność jednostki 4G63 na tuning mocno przerzedziły liczebność tego ciekawego modelu. Kupić ładny i niestuningowany egzemplarz – warto, póki ceny są niewysokie. Osiągi w zamian otrzymamy bardzo dobre, prowadzenie zwarte, a wytrzymałość mechaniczna podzespołów mechanicznych jest ponadprzeciętna. Jedynie podatność na korozję była piętą achillesową tych samochodów, lecz w tym egzemplarzu wszelkie problemy zostały zażegnane i cieszy on oczy nową powłoką lakierniczą.
Czytaj dalej Mitsubishi Eclipse GS 1G 1992 – SPRZEDANE

Mitsubishi Colt 1994 – SPRZEDANE

To Mitsubishi Colt, gdy wyjeżdżało z fabryki, miało pod maską silnik 1.3 l. Niby niewielki, lecz dzięki 75 KM i niskiej masie zapewniał bardzo dobrą dynamikę. Dla hobbisty, do którego trafił, było to zdecydowanie za mało… celem była replika najmocniejszej fabrycznej wersji GTI. Samochód otrzymał 140-konną jednostkę 4G93, dzięki której zamienił się w prawdziwy pocisk. Nie jest to jednak typowy garażowy swap, jakich odnaleźć można wiele choćby wśród miłośników BMW czy VW. Tutaj właściciel do odnowienia samochodu podszedł kompleksowo, rozbierając i w pełni lakierując całą karoserię, montując układ hamulcowy i zawieszenie z GTI oraz gustownie modyfikując wnętrze. Biorąc pod uwage jakość i trwałość japońskiej mechaniki oraz ilość pracy włożoną w zabezpieczenie przed korozją, może być to doskonały zakup na długie lata.
Czytaj dalej Mitsubishi Colt 1994 – SPRZEDANE

Mitsubishi Galant Sigma 1978 – 42000 PLN – Piotrków Trybunalski

Mitsubishi Galant Sigma debiutował w 1976 roku, a rok później wraz z prezentacją na salonie samochodowym we Frankurcie rozpoczął podbój rynków europejskich. W jego sylwetce wciąż można odnleźć płynne linie inspirowane amerykańską stylistyką lat 60-tych, a wnętrze jest stylowe i komfortowe. Prezentowany egzemplarz to wersja podstawowa GL z manualną 4-biegową skrzynią i silnikiem 4G32 z wałkiem rozrządu w głowicy, o pojemności 1,6 l i mocy 75 KM. Zadzwiający jest stan utrzymania samochodu, będący następstwem jedynie czteroletniego okresu użytkowania i oryginalnego przebiegu 11900 km.
Czytaj dalej Mitsubishi Galant Sigma 1978 – 42000 PLN – Piotrków Trybunalski

Mitsubishi Celeste 1978 – 65000 PLN – Syców

Obok modelu Galant i Lancer, Mitsubishi Celeste było jednym z modeli, którym japońska marka ruszyła na podbój europejskiego rynku w 1977 roku. Plotki mówią, że za jego design odpowiadał Giorgetto Giugaro i choć informacja ta nigdy nie została oficjalnie potwierdzona, z pewnością sylwetka tego samochodu dotrzymuje kroku najlepszym projektom swojej epoki. Również mechanicznie jest lepiej niż moglibyśmy się spodziewać – silnik 4G32 to udana konstrukcja, używana między innymi w licencyjnej wersji w Hyundaiu Pony, dzięki czemu eksploatacyjne części dostaniemy wciąż w motoryzacyjnych sklepach. W ogłoszeniu wersja przedliftowa w fantastycznym stanie zachowania. To prawdziwa rzadkość, nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku.
Czytaj dalej Mitsubishi Celeste 1978 – 65000 PLN – Syców