Moto Guzzi Griso Tenni 2012 – 36000 PLN – Warszawa

Kiedy Moto Guzzi wprowadziło na rynek serię Griso w 2006 roku, usportowiony naked o dwóch cylindrach i świeżej stylizacji spełnił pokładane w klasycznej włoskiej marce nadzieje. Edycja specjalna Griso 8V SE Tenni to wydanie dla najbardziej wymagających entuzjastów marki. Okaz w pięknym odcieniu satynowanej zieleni nawiązuje do tego, w jakim ścigał się legendarny Omobono Tenni. Z silnikiem o mocy 110 KM i w pełni regulowanym zawieszeniem sprawi przyjemność nie tylko wizualną. Nowy właściciel zyska wspaniałą maszynę, ale i okaz z dużym potencjałem kolekcjonerskim.

Moto Guzzi Griso 8V SE Tenni
Rocznik: 2012
Przebieg: 28500 km
Pojemność: 1151 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 110 KM

Cena: 36000 PLN

Wyposażenie:
– w pełni regulowane zawieszenie: napięcie wstępne, tłumienie odbicia i kompresji;
– hamulce Brembo
– hydraulicznie operowane sprzęgło
– opony Pirelli Angel GT

Moto Guzzi Griso 8V 1200 Special Edition Tenni w malowaniu nawiązującym do tego w jakim ścigał się Omobono Tenni. Był to zawodnik, który w swoim czasie był równie znany i podziwiany jak dziś Valentino Rossi.
Modele MG w malowaniu Tenni zachowują najwyższą wartość.
Widać to choćby po cenach MG Le Mans w tym malowaniu.
Motocykl ma ogromny potencjał jako “future classic”.
Produkcję modelu Griso (nie Tenni, tylko w ogóle) zakończono ostatecznie w zeszłym roku.
Motocykl kupiłem nowy u warszawskiego dilera MG – Polmotor.
Jestem jego jedynym użytkownikiem.
Motocykl był serwisowany wyłącznie w Polmotorze.
To co w Moto Guzzi jest charakterystyczne, czyli chłodzona powietrzem i olejem V2’ka ustawiona poprzecznie, w Griso jest podkręcone o sportowy charakter.
Dzięki równolegle do osi motocykla ustawionemu wałowi korbowemu motocykl pochyla się przy przegazówkach jak amerykański muscle-car.
Suche sprzęgło daje charakterystyczny dźwięk, ale nie tak głośny jak w Ducati.
Griso jest dość szybkie i łatwo nim startować żwawo ponieważ jest długie.
Ma w pełni regulowane zawieszenie, o zakresie regulacji jak w motocyklach stricte sportowych.
Dzięki napędowi wałem kardana codzienna obsługa tego motocykla jest niewymagająca.
Motocykl nie ma żadnych ukrytych wad.
Ma normalne ślady użytkowania, ale w mojej ocenie dbam o niego należycie.
Cena wynika z unikalności tej wersji oraz faktu, że jest zachowany w całkowicie seryjnej formie.
Dosłownie nic nie jest zmienione.
Jestem otwarty na negocjacje, ale zaznaczam, że raczej symboliczne.

Osoby, które chcą lepiej poznać motocykl zachęcam do obejrzenia testu na YouTube

Do motocykla dołączam książkę prezentującą historię marki.

Telefon: +48 697 660 453
Miejscowość: Warszawa