Archiwum kategorii: Motocykle

Suzuki RF600R 1996 – 16000 PLN – Police

Suzuki RF600R powstało z inspiracji Ferrari Testarossa, ma podobne boczne wloty powietrza, lakier naśladujący Ferrari Scuderia Rosso i design czystych lat 90-tych. Choć to już youngtimer, dzięki futurystycznym kształtom wciąż prezentuje się świeżo, nie odstając od współczesnych maszyn. Przebija natomiast współczesne motocykle pod względem wykonania i użytych materiałów: jakość lakieru, rolgaz, przełączniki, gruba szyba, sety, praca podzespołów – to wszystko sprawia, że czujemy, iż to prawdziwa maszyna wyścigowa, dająca ogromną przyjemność z jazdy. Model zasłynął z charakterystycznego, szerokiego, tylnego światła, dzięki któremu otrzymał miano “Enterprise”. Nawet dzisiaj robi wrażenie. Wypełnienia owiewek (z zamykanym schowkiem), tylny szeroki „zadupek” czy przednia szyba bez widocznych śrub mocujących, to detale, które świadczą o tym, że ten motocykl wykonany został z wielkim pietyzmem. Można powiedzieć, że za 1/20 ceny Ferrari, możemy mieć jego przedsmak w swoim garażu.Prezentujemy model poliftowy, w najbardziej pożądanej wersji kolorystycznej – czerwień Ferrari z ramą w czarnym metalliku, w najmocniejszej wersji silnika. Motocykl utrzymany jest w doskonałym stanie, a co ciekawe, sprzedający dodaje Ducati gratis (przeczytajcie opis).
Czytaj dalej Suzuki RF600R 1996 – 16000 PLN – Police

Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

BMW R4 1934 – SPRZEDANE

Styl motocykli z lat 30-tych jest absolutnie niepowtarzalny. BMW R4 było jedną z najsłynniejszych maszyn swojej epoki, stało się wręcz ikoną motocyklowej potęgi III Rzeszy. Jednocylindrowe, produkowane od 1932 do 1937 roku, stworzone zostało w ilości 15193 sztuk. Był to ulubiony motocykl służb pomocniczych w wojsku niemieckim oraz służb cywilnych, miał dobre osiągi i legendarną niezawodność. 14-konny silnik zapewniał odpowiednią ilość mocy, co było ważne gdy np. trzeba było przejechać przez kopny piasek. Dziś można je traktować zarówno jako dzieło sztuki użytkowej, w pięknym stanie odpowiednie, by postawić jako ozdobę w salonie, jak i jako funkcjonalny motocykl, pozwalając na odbycie przyjemnej przejażdżki w majestatycznym tempie.
Czytaj dalej BMW R4 1934 – SPRZEDANE

Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda Gold Wing zaprezentowana została w 1974 roku i w kolejnych generacjach powstaje do dziś. To model flagowy, który zawsze oferował najlepsze warunki w dalekiej podróży. W roku 1985 został przedstawiony model GL 1200 LTD. Standardem był tu elektroniczny wtrysk paliwa, automatyczna regulacja zawieszenia, interkom, tempomat, tylne głośniki, poprawione siedzenie i charakterystyczny, dwutonowy, złoty schemat malowania. Największa wada? Masa, ale jeżeli zdołamy podnieść ją ze stopki, może nas już tylko zachwycać. Szczególnie, jeżeli mówimy o pięknym, zadbanym egzemplarzu.
Czytaj dalej Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Jawa 350 1982 – SPRZEDANA

Jawa 350 typ 634 na przełomie lat 70-tych i 80-tych w rzeczywistości PRL-u była prawdziwym marzeniem. Dwusuwowy, dwucylindrowy silnik pozwalał jej rozwinąć 20 KM – moc, która dawała wrażenie nadludzkich możliwości. W końcu podobną zadowolić musiał się nawet Maluch, a motocykl ważył jedynie 155 kg, 1/4 tego co samochód. Do tego zawieszenie pozwalające sprawnie pokonywać nawet kiepskie drogi, dwuosobowa kanapa, prędkość podróżna na poziomie 100 km/h – niczego więcej do szczęścia wtedy nikt nie potrzebował. Egzemplarz taki jak ten to przywrócenie tamtych czasów. Ma jedynie 1469 km przebiegu i prezentuje się jak nowa.
Czytaj dalej Jawa 350 1982 – SPRZEDANA

BMW HP2 Megamoto 2007 – 57900 PLN – Wrocław

BMW HP2 Megamoto to odpowiednik czterokołowych M od BMW, limitowana maszyna o osiągach, które przerazić mogą nawet najbardziej doświadczonych użytkowników. Kiedy pojawiło się na rynku w 2005, wywołało spore zamieszanie. To było najbardziej dzikie supermoto (czyli motocykl z ramą enduro na szosowych oponach), jakie kiedykolwiek pojawiło się w sprzedaży. Odstraszać nabywców jedynie mogły spore rozmiary maszyny i astronomiczna cena, do 2008 roku zbudowano (ręcznie!) jedynie około 2000 sztuk tych potworów. To z kolei pozwala traktować dziś te maszyny jako kolekcjonerską inwestycję. Ten egzemplarz jest w świetnym stanie, dodatkowo przeszedł szereg modyfikacji śrubujących jeszcze jego możliwości.
Czytaj dalej BMW HP2 Megamoto 2007 – 57900 PLN – Wrocław

Yamaha XJ 1100 Maxim 1982 – 15000 PLN – Nowy Sącz

Yamaha XJ 1100 Maxim to japoński turystyk z przełomu lat 70 i 80-tych, który więcej wspólnego ma z wyglądu z amerykańskimi chopperami, niż z motocyklami turystycznymi, które znamy dziś. Yamaha XJ 1100 Maxim wyposażona została w czterocylindrowy silnik chłodzony powietrzem o imponującej wówczas pojemności 1,1 l. Osiąga 95 KM i jak na ponad 30-letni motocykl daje niezłe osiągi i dużo frajdy z jazdy. Przyjemna, dosyć neutralna pozycja za sterami tego jednośladu nie powinna męczyć, a masywne siodło daje dobry komfort jazdy. Należy pamiętać jednak, że jest to raczej motocykl dla doświadczonego użytkownika, którego nie przeraża masa zbliżająca się do 300 kg i specyficzne rozłożenie masy, które czuć w zakrętach. Ten bardzo zadbany okaz Yamahy XJ 1100 Maxim będzie świetną propozycją dla wszystkich fanów klasycznych jednośladów.
Czytaj dalej Yamaha XJ 1100 Maxim 1982 – 15000 PLN – Nowy Sącz

BMW K1 1989 – 29900 PLN – Brzeziny

BMW K1 to sportowy turystyk, który niegdyś rozgrzewał dusze młodocianych motofascynatów do czerwoności. Wszak to dla wielu najbardziej zapamiętany obrazek z kultowej gumy “Turbo”, którą zajadały się wszystkie dzieciaki na przełomie lat 80-tych i 90-tych. 100 KM, 1000 cm³ i 237 km/h – te dane zapadły wielu w pamięci aż do dziś i choć czasy się zmieniły, chęć posiadania takiej maszyny niejednokrotnie nie osłabła. W Brzezinach można było wybrać spomiędzy dwóch świetnie zachowanych K1, teraz została niebieska. Co oferuje wzamian? Legendarną trwałość mechaniczną BMW z tego okresu, wciąż dostępne części w serwisie, a przede wszystkim przyjemność z jazdy i podziwiania charakterystycznej, zdecydowanej, wręcz komiksowej sylwetki z lat 80-tych we własnym garażu. Żadne wcześniejsze ani żadne późniejsze BMW nie wyglądało tak, jak to. Na żółtych tablicach pojazdów zabytkowych oba motocykle wyglądają zjawiskowo, a z powodu swojej przełomowej natury, krótkiego okresu i niewielkiego nakładu produkcji (6921 sztuk), dziś są to pewniaki do przyszłego wzrostu wartości.
Czytaj dalej BMW K1 1989 – 29900 PLN – Brzeziny

Piaggio Vespa PX 125 T5 1989 – ok. 23500 PLN – Lublin

Lata 80-te dla Vespy były pełne zmian i wyzwań – włoska makra musiała nadążyć za nowymi trendami i prześcignąć konkurencję. Piaggio Vespa PX 125 T5 musiało także utrzymać więź z historią, ponieważ marka nie chciała zatracić tożsamości i cech charakterystycznych. Do nowego, bardziej agresywnego stylistycznie modelu zaczęto montować stosunkowo mocne jednostki napędowe, co zaowocowało dużym sukcesem sprzedażowym. Wystawiona na sprzedaż Piaggio Vespa PX 125 T5 została odrestaurowana od podstaw. Nowego właściciela z łatwością przeniesie w w lata 80-te i pozwoli pojechać nawet 130 km/h. Narodzona w 1985 roku sportowa Vespa “125 T5 Pole Position”, nazywana po prostu “T5”, to niezwykły skuter, który w zatłoczonych miastach wciąż jest niezrównanie szybkim środkiem lokomocji.
Czytaj dalej Piaggio Vespa PX 125 T5 1989 – ok. 23500 PLN – Lublin

Piaggio Vespa PX 125 T5 1985 – ok. 25000 PLN – Lublin

Piaggio Vespa PX 125 T5 to prawdziwie sportowy skuter – mały, zgrabny i kultowy środek lokomocji na dwóch kołach. Odświeżona stylistyka, a także wykorzystanie jako kierowcy testowego dwukrotnego wówczas mistrza świata Formuły 1, Nelsona Picquet, sprawiły, że Vespa 125 T5 w pełni zasłużyła na swoją nazwę – “Pole Position”. Dla podkreślenia sportowego stylu nakreślono bardziej agresywne linie, dodano spojler, przednią owiewkę i cyfrowe wskaźniki. Piaggio w tamtych czasach miało o co walczyć i musiało przebić japońską konkurencję. Silnik Piaggio Vespy PX 125 T5 wyposażony został w 5-kanałowy, aluminiowy cylinder, stworzony żeby lepiej odprowadzać ciepło. Jej silnik zapewniał poziom osiągów niedostępny do tej pory w żadnym innym modelu Vespy o podobnej pojemności skokowej. Sami przyznacie, że żółty kolor 2000M 102 z palety Ferrari pasuje do tego włoskiego temperamentu idealnie 🙂 Ten egzemplarz z samego początku produkcji, po dokładnej i rzetelnej renowacji, stanowi kąsek, którego nie da się przeoczyć.
Czytaj dalej Piaggio Vespa PX 125 T5 1985 – ok. 25000 PLN – Lublin