Archiwum kategorii: Motocykle

Sokół 600 M211 1937 – 198000 PLN – woj. łódzkie

W historii polskiej motoryzacji magii jest jak na lekarstwo, lecz z pewnością możemy ją odnaleźć w przedwojennych Sokołach. Produkowany w latach 1935-39 Sokół 600 M211 obok Sokoła 1000 to najwyżej ceniony dziś polski klasyk, od dziesiątek lat darzony zasłużonym szacunkiem na każdym zlocie, na którym się pojawi. Zasilany jednocylindrowym czterosuwowym silnikiem był nowoczesną i dojrzałą konstrukcją, czego dowiodła między innymi fabryczna ekipa, zdobywając ścieżką dla pieszych szczyt Kasprowego Wierchu w 1939. Wyprodukowano ich około 1400, z powodu działań wojennych przetrwała garstka, lecz spotkanie takiego egzemplarza jak w ogłoszeniu jest ewenementem. Oferowany razem z opcjonalnym wózkiem bocznym może być ozdobą każdej kolekcji.
Czytaj dalej Sokół 600 M211 1937 – 198000 PLN – woj. łódzkie

Honda CX500 Cafe Racer 1981 – 19500 PLN – Poznań

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Ten projekt powstał w polskim warsztacie i z pewnością nie ma się czego wstydzić. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1981 – 19500 PLN – Poznań

Honda DAX ST50 1988 – 12500 PLN – Szczecin

Honda DAX ST50… tak, to motorynka. Zaleta jest taka, że można ją garażować nawet w salonie, a w razie potrzeby przewiezie i dwie osoby. Seria DAX jest na rynku od końca lat 60-tych, przez szereg lat ewoluowała, pod koniec lat 80-tych oferując m.in. aluminiową ramę i zawieszenie mono shock. Jeżeli pamiętacie polskie motorynki, o takich się wtedy nawet nie marzyło… a teraz można kupić – zadbaną i wypieszczoną.
Czytaj dalej Honda DAX ST50 1988 – 12500 PLN – Szczecin