Archiwum kategorii: Nissan

Nissan 300ZX Twin Turbo Z32 1992 – SPRZEDANY

Nissan 300ZX Twin Turbo Z32 w europejskiej specyfikacji, z manualną skrzynią biegów, nadwoziem 2+2, z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami, to najbardziej kultowa i poszukiwana wersja kultowego 300ZX-a drugiej generacji. To jeden z tych rzadkich przypadków w motoryzacji lat 90-tych, gdzie wprost ciężko ocenić, czy bardziej efektowna jest sylwetka samochodu, czy jego osiągi, sposób prowadzenia i oddawania mocy. Wszystko zgodnie z japońska filozofią i dążeniem o perfekcji złożyło się tutaj w doskonałą całość. To wóz, który może sprawdzić się znakomicie zarówno, gdy planujemy w spokojnej podróży poczuć wiatr we włosach (zdejmowane panele dachu typu T-Top), jak i wtedy, gdy potrzebujemy pojechać naprawdę szybko.
Czytaj dalej Nissan 300ZX Twin Turbo Z32 1992 – SPRZEDANY

Nissan Primera GT P11 1998 – 10900 PLN – Słowenia

Japońskie samochody lat 90-tych miały w sobie szczególnego ducha. Zwarte, dobrze wykonane, nawet w klasie średniej miały charakter, który szczególnie mocno odczuwalny był w topowych, usportowionych wersjach. Nissan Primera GT P11 to przedstawiciel drugiej serii modelu, obecnej na rynku w latach 1995-2001. Z dwulitrową jednostką SR20DEH nie brak jej lekkości w rozwijaniu mocy. 150 KM pozwala tu osiągnąć setkę już w 8,6 s, a prędkość maksymalna sięga 218 km/h. Primera GT P11 była wersją produkowaną tylko przez jeden rok, służącą za podstawę homologacyjną dla modelu, który uczestniczył w wyścigach samochodów turystycznych.
Czytaj dalej Nissan Primera GT P11 1998 – 10900 PLN – Słowenia

Nissan 300ZX Convertible 1995 – 64000 PLN – Łódź

Nissan 300ZX Convertible to nie jest codzienny widok na polskich drogach. O ile wersje coupe oraz targa są na tyle znane, że większość miłośników motoryzacji od razu rozpozna ich sylwetkę, to tutaj… zazwyczaj na twarzach widzów pojawi się zadziwienie i konsternacja. To to wychodziło w cabrio? I owszem, ale jedynie w Japonii i Stanach Zjednoczonych. Wszystkie miały 3-litrowe wolnossące V6 pod maską, a w specyfikacji z kierownicą po lewej stronie powstało ich w latach 1993-96 zaledwie 3846 sztuk. W 1995 roku, z którego pochodzi prezentowany egzemplarz, zbudowano zaledwie 292 sztuki. To bardzo ciekawa propozycja, jeżeli myślimy o cabrio, które sprawdzi się dla dwóch osób na turystycznej wyprawie. Może propozycje w rodzaju MX-5, Z3, Boxster czy SLK były tańsze, lecz nie miały tej klasy, rozmachu i komfortu wynikającego z budowy samochodu na większej platformie. To prawdziwe rasowe gran turismo, szczególnie w tak dopieszczonym stanie warte polecenia.
Czytaj dalej Nissan 300ZX Convertible 1995 – 64000 PLN – Łódź

Nissan Maxima 1992 – SPRZEDANY

Nissan Maxima trzeciej generacji był pierwszym japońskim samochodem, który przekroczył lokalny limit szerokości wynoszący 67 cali. Pozwoliło to uzyskać komfortową przestrzeń dla pasażerów, co wraz z zastosowaniem silników V6 było znaczącymi argumentami w segmencie samochodów E (executive cars), znaną u nas klasą wyższą-średnią. Zastosowana jednostka to silnik znany również ze sportowego modelu 300 ZX, który tutaj umieszczony został poprzecznie i napędzał przednie koła. Ten wyposażony w automatyczną skrzynię biegów egzemplarz ma przepiękną konfigurację kolorystyczna i niski przebieg, wynoszący zaledwie 40 tys. km.
Czytaj dalej Nissan Maxima 1992 – SPRZEDANY

Nissan Primera eGT 1993 – SPRZEDANY

Japońskie samochody lat 90-tych miały w sobie szczególnego ducha. Zwarte, dobrze wykonane, nawet w klasie średniej miały charakter, który szczególnie mocno odczuwalny był w topowych, usportowionych wersjach. Nissan Primera eGT to przedstawiciel pierwszej serii modelu, obecnej na rynku w latach 1990-98. Następca Bluebirda wyróżniał się bardziej opływową sylwetką i wszedł na rynek w mocnym stylu, zdobywając drugie miejsce w konkursie na Samochód Roku 1991. W odmianie eGT wyróżniał się nie tylko czerwonymi oznaczeniami na karoserii i spojlerem na tylnej klapie, ale również bardziej sportowymi nastawami zawieszenia i wolnossącą jednostką SR20DE o pojemności 2 l i mocy 150 KM. Dziś idealnie zachowany egzemplarz to ogromna rzadkość na rynku. Temu nieco brakuje, lecz jest dobrą bazą, by przywrócić go do imponującej formy.
Czytaj dalej Nissan Primera eGT 1993 – SPRZEDANY

Nissan Bluebird Grand Prix 1990 – SPRZEDANY

Nissan Bluebird Grand Prix to podróż w przełom lat 80-tych i 90-tych japońskiej motoryzacji. To rzadka, limitowana wersja sportowa japońskiego sedana. Od zwykłej wersji cywilnej wyróżnia się ciekawym pakietem stylistycznym, 15-calowymi obręczami lekkimi, a co najważniejsze nowoczesną jednostką napędową 1.8 DOHC o mocy prawie 130 koni mechanicznych. W połączeniu z niską wagą auta samochód staje się godnym konkurentem w sprincie spod świateł dla samochodów młodszych o 2 dekady od siebie.
Czytaj dalej Nissan Bluebird Grand Prix 1990 – SPRZEDANY

Nissan Silvia S12 1985 – 25000 PLN – Białystok

Nissan Silvia S12 to kultowe japońskie sportowe auto z lat 80-tych – z napędem na tylną oś, turbodoładowanym silnikiem, chowanymi reflektorami. Stworzone do zabawy i tak najczęściej używane, w większości nie dotrwały do naszych czasów. Jednak ten egzemplarz to prawdziwy ewenement. Bezwypadkowy, bez korozji, z pięknie zachowanym wnętrzem i przebiegiem zaledwie 90 tys. km, wprost przenosi nas w lata 80-te.
Czytaj dalej Nissan Silvia S12 1985 – 25000 PLN – Białystok

Nissan Micra 1991 – SPRZEDANY

Nissan Micra pierwszej generacji, z fabrycznym oznaczeniem K10, swoją premierę na rodzimym rynku miał w październiku 1982 roku. Mały Nissan zaprojektowany został tak, aby zużywał tak mało paliwa jak to tylko możliwe. Ciekawostką jest, że stylistyka karoserii oryginalnie zaprojektowana została przez Giorgetto Giugiaro dla następcy Fiata 127 (późniejszego Uno). W Europie Micra zadebiutowała w ’83 roku, a stawić musiała czoła takim konkurentom jak Peugeot 205, Opel Corsa czy Fiat Uno. Okaz z ogłoszenia to przedstawiciel pierwszej serii po drugim liftingu, w którym model otrzymał nowy grill, głębiej osadzone zderzaki, a także zmienione lampy i kilka nowych detali wnętrza. Zadbana Micra z niewielkim przebiegiem, piękną konfiguracją kolorystyczną i automatyczną skrzynią biegów to nietuzinkowy samochód do miasta, który może okazać się ciekawszym rozwiązaniem niż nowy samochód z salonu.
Czytaj dalej Nissan Micra 1991 – SPRZEDANY

Nissan 300 ZX Z32 1990 – 59999 PLN – Wrocław

Sportowy Japończyk na żółtych blachach? Przed Wami Nissan 300ZX Z32, czyli druga generacja modelu, którą produkowano w latach 1989-1996. Z32 znacznie różnił się stylistycznie od poprzednika, otrzymał bowiem szersze i bardziej opływowe, zaokrąglone nadwozie. Wyposażony był w silnik V6 o pojemności 3 litrów w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu, w wersji wolnossącej lub z podwójnym turbodoładowaniem. Nawet w skromniejszym wydaniu uzupełnionym o skrzynię automatyczną wigoru mu nie brakowało. Samochód występował w nadwoziu zamkniętym lub ze ściąganymi panelami dachu (targa), w wersji dwuosobowej lub 2+2. W tym możemy przewieźć dodatkowych pasażerów i złapać więcej wiatru we włosy. Egzemplarz pochodzi z USA, posiada wolnossącą jednostkę, jest zadbany i oryginalny, jedynie z niewielkimi oznakami zużycia na welurowych fotelach Recaro. Prezentuje się pięknie i będzie cieszyć nie tylko stanem, ale także przyjemnością z jazdy.
Czytaj dalej Nissan 300 ZX Z32 1990 – 59999 PLN – Wrocław

Nissan Micra K10 1988 – SPRZEDANY

Nie jest duży, nie jest imponujący, nigdy nie miał zmieniać świata, choć jednak po części nieco to uczynił. Nissan Micra K10 projektowany był jako prosty, miejski samochód. Taki, który kupuje się na kilka lat, po czym zamienia się go na nowy. Okazało się, że był lepszy, niż ktokolwiek od niego oczekiwał. Te samochody dzielnie służyły po kilkanaście lat, a nawet dziś da się odszukać niemal 30-letnią sztukę, która wciąż sprawia świetne wrażenie. Taką odnajdziemy również w kolekcji Klasyki Gatunku. To przeuroczy samochodzik, na dodatek wyposażony w skrzynię automatyczną.
Czytaj dalej Nissan Micra K10 1988 – SPRZEDANY