Nowex Cars

Sprowadzamy samochody z rynku japońskiego, uchodzącego za najlepsze źródło luksusowych samochodów używanych z lat 80-tych i 90-tych. Nasza oferta udowadnia, że można znaleźć i sprowadzić stamtąd doskonałe samochody w rozsądnej cenie, ze zdecydowanie niższymi przebiegami niż ich odpowiednicy eksploatowani w Europie. Oferujemy szeroki wybór samochodów przygotowanych do rejestracji, po opłatach celno-akcyzowych. Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.

Mercedes 300E-24 W124 1991 – 28900 PLN – Wodzisław Śląski

Zapewnia świetny komfort, wysoką jakość wykonania, w czasie podróży tworzy atmosferę spokoju. Każdy, kto zna Mercedesy, poczuje się tu jak w domu. Mercedes 300E-24 W124 ma coś, o czym marzą dziś producenci, tworzący tak bardzo podobne do siebie samochody. Charakterystyczne umiejscowienie elementów obsługi, kształt zegarów, gwiazda na szczycie maski, świetne wyciszenie, doskonała zwrotność. To są cechy, które nie zmieniały się w Mercedesach przez dziesięciolecia i pozwoliły stworzyć prawdziwe DNA marki. W wersji przedliftowej z 24-zaworową jednostką wyprodukowano ich 19300 sztuk. W zestawieniu z niemal 260 tysiącami 12-zaworowych 3-litrówek – niewiele, co może wpływać na przyszły wzrost cen. Przy okazji moc maksymalna wyższa o 40 KM zdecydowanie jest odczuwalna i może przydać się na trasie.
Czytaj dalej

Mercedes S 320 W140 1995 – 39900 PLN – Wodzisław Śląski

W królewskiej rodzinie W140 Mercedes S 320 jest tym, o który najbardziej prosi głos rozsądku. Rezygnując z dodatkowych cylindrów nie rezygnujemy z komfortu, a 6-cylindrowy silnik M104 oferuje i tak 231 KM, co pozwala na wystarczająco szybką jazdę tym ponad 5-metrowym i niemal 2-tonowym kolosem. Kiedy na liczniku widzimy ledwie 95 tys. km przebiegu, a samochód przez ponad 20 lat był utrzymywany w japońskim reżimie serwisowym, możemy być pewni, że to wóz, na którym będziemy mogli polegać. Ten dodatkowo uwodzi pięknym białym lakierem i doskonale zachowaną skórzaną tapicerką.
Czytaj dalej

Chevrolet Corvette C4 1990 – 42900 PLN – Wodzisław Śląski

Ma piękną sportową sylwetkę, tylny napęd i doskonale brzmiącą jednostkę V8 pod maską. Tak jak przełom lat 80-tych i 90-tych nie należał do najciekawszych w amerykańskiej motoryzacji, tak Chevrolet Corvette C4 zachował wszystkie najlepsze cechy samochodów ery „muscle cars”, ukryte pod nieco bardziej współczesnymi kształtami, okraszone ciekawymi stylistycznymi smaczkami, jak chowane reflektory, felgi o ciekawym kształcie czy wreszcie klimatyczny, cyfrowy wyświetlacz prędkości. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz zachował świetną prezencję nadwozia i wnętrza, co zawdzięcza m.in. niewielkiemu przebiegowi, który wynosi tu zaledwie 42 tys. mil.
Czytaj dalej

Mercedes S 600 L Carlsson W140 1997 – REZERWACJA

Oryginalny Carlsson z silnikiem V12 legitymował się mocą 550 KM i w cenie ponad 300 tys. DM dzielił i rządził wśród tuningowanych limuzyn. Tu japoński właściciel ograniczył się do pakietu stylistycznego i felg Carlsson, sportowego wydechu i zawieszenia oraz odpowiednich emblematów. Choć pod maską pozostała seryjna jednostka, na brak mocy z pewnością narzekać nie można… a ten Mercedes S 600 L prezentuje się tak, że z pewnością każdy usunie się z drogi. Choć moda się zmienia, wzór gangsterskiego wozu prezentuje się właśnie tak, niezmiennie od lat.
Czytaj dalej

Mercedes SL 320 R129 1995 – SPRZEDANY

Mercedes SL 320 R129 w rzadkim, niezwykle efektownym i bardzo sportowym połączeniu lakieru Imperialrot z materiałowym wnętrzem w kratę. Rzędowy sześciocylindrowy silnik to specjalność Mercedesa od dziesięcioleci. Jeżeli bulgot V8-emki nie jest naszym priorytetem, silnik M104 to doskonały wybór. Wyposażony w 24-zaworową głowicę i elektroniczny wielopunktowy wtrysk, oferuje 231 KM i rozsądne spalanie, które pozwala nim się poruszać choćby na co dzień.
Czytaj dalej

BMW L7 2001 – 74900 PLN – Wodzisław Śląski

BMW L7 skłoniło Mercedesa do stworzenia Maybach’a. Zbudowana jedynie w 899 sztukach była najbardziej luksusową limuzyną, jaka kiedykolwiek opuściła bramy fabryki w Monachium. Przy nim nawet współczesne prezydenckie BMW 7 High Security wydaje się skromne i bardziej zbliżone do cywilnego samochodu. Choć L7 nie jest limuzyną opancerzoną, w zamian oferuje masę, trakcję i jakość prowadzenia zbliżoną do BMW 750iL. Osiągi są równie satysfakcjonujące dzięki skróceniu przełożenia dyferencjału, nawet opony są tu te same co w cywilnych samochodach, dzięki czemu nie grożą nam przygody, jakie spotkały Prezydenta.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SE W140 1992 – REZERWACJA

Mercedes 500 SE W140 to prawdziwa limuzyna, samochód projektowany bez oszczędności, by służyć jak najdłużej i jak najwierniej. Jego opracowanie kosztowało 10 lat pracy i miliard dolarów, a efekt przebił propozycje całej konkurencji. Nie bez powodu bywa określany jako „katedra”. We wnętrzu jak w salonie, miło i przytulnie. Mimo upływu ponad 25 lat od produkcji, wrażenia z jazdy są niebywałe, zwłaszcza w tak pięknym egzemplarzu, w szlachetnym odcieniu lakieru „Dunkelblau”, z pięknie zachowaną granatową skórą, doskonałym silnikiem V8 i przebiegiem zaledwie 86 tys. km.
Czytaj dalej

Mercedes S 600 L W140 1994 – SPRZEDANY

Lata 90-te nie pamiętają większego rozmachu i zarazem sukcesu, jaki stał się udziałem tej limuzyny. Dwanaście cylindrów pojawiło się tu w Mercedesie po raz pierwszy od czasów przedwojennych i była to jednostka stworzona z rozmachem, bez oglądania się na oszczędności. Aluminiowy blik silnika uzupełniono tu o dwie aluminiowe głowice DOHC, po 4 zawory na każdy cylinder i sekwencyjny wtrysk paliwa. Uzyskane w rezultacie 394 KM rozpędzały tą ważącą 2190 kg limuzynę z ogromną łatwością, pozwalając na uzyskanie pierwszej setki już po 6,6 s… a to wszystko w doskonałym komforcie. Mercedes S 600 L W140 i jego osiągi nawet dziś robią wrażenie, choć jeszcze bardziej imponuje jego prezencja, szczególnie w przykuwającym wzrok białym kolorze i na felgach AMG.
Czytaj dalej

Mercedes SL 320 R129 1996 – REZERWACJA

Mercedes SL 320 R129 po liftingu we wrześniu ’95 otrzymał przeprojektowane wnętrze, nowe listwy, zderzaki, światła, grill i tylną klapę oraz jednokolorowy schemat malowania z zewnątrz. Tu – w białym kolorze, który zawsze leżał na tym nadwoziu znakomicie. Rzędowy sześciocylindrowy silnik to specjalność Mercedesa od dziesięcioleci. Jeżeli bulgot V8-emki nie jest naszym priorytetem, silnik M104 to doskonały wybór. Wyposażony w 24-zaworową głowicę i elektroniczny wielopunktowy wtrysk, oferuje 231 KM mocy maksymalnej i rozsądne spalanie, które pozwala nim się poruszać choćby na co dzień.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SL R129 1991 – 59900 PLN – Wodzisław Śląski

Mercedes 500 SL R129 – luksusowy roadster był absolutnym przebojem i pozostaje świetnym wyborem również dzisiaj. Łączy niezwykle trwałą mechanikę z ponadczasową stylizacją oferując wszystko to, czego moglibyśmy oczekiwać od weekendowego samochodu. W słoneczne dni pozwala delektować się wiatrem we włosach, kojąc uszy aksamitnym brzmieniem V8-mki (to ten 326-konny silnik skradli inżynierowie Porsche, tworząc kultowego sportowego sedana – W124 500E). Gdy przyjdą słotne dni, wtedy przychodzi pora na aluminiowy hardtop, który robi z SLa auto całoroczne.
Czytaj dalej