Archiwum kategorii: Nowex Cars

Sprowadzamy samochody z rynku japońskiego, uchodzącego za najlepsze źródło luksusowych samochodów używanych z lat 80-tych i 90-tych. Nasza oferta udowadnia, że można znaleźć i sprowadzić stamtąd doskonałe samochody w rozsądnej cenie, ze zdecydowanie niższymi przebiegami niż ich odpowiednicy eksploatowani w Europie. Oferujemy szeroki wybór samochodów przygotowanych do rejestracji, po opłatach celno-akcyzowych. Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.

Mercedes SL 320 AMG R129 1998 – SPRZEDANY

Przy powszechnej nagonce na mocne i szybkie samochody, ten Mercedes SL 320 z pakietem AMG jest jak pokazanie środkowego palca policji. Z zewnątrz agresywny i bardzo sportowy, pod maską skrywa nieduży, 6-cylindrowy silnik, który bez problemu pozwoli poruszać się tak, jak wypada Mercedesem – dostojnie, lecz wystarczająco szybko, by czuć wiatr we włosach. Ten piękny egzemplarz przywędrował do Polski z Japonii.
Czytaj dalej Mercedes SL 320 AMG R129 1998 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEL W126 1988 – SPRZEDANY

W Japonii posiadanie luksusowej europejskiej limuzyny z kierownicą po lewej stronie jest szczytem dobrego smaku. Rynek jest tam nasycony, a średnie przebiegi niewysokie, stąd po latach samochody odbywają drogę powrotną, znacznie ożywiając nasz rynek. Mercedes W126 560 SEL z Oferty Specjalnej to kolejny dowód i wspaniałe połączenie dla entuzjastów motoryzacji napędzanej dużymi silnikami – zaledwie 78 tys. km przebiegu i świetny stan w połączeniu z elegancką stylistyką z czasów, gdy europejscy projektanci nie ścigali się z koreańskimi w liczbie przetłoczeń i obłości.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 1988 – SPRZEDANY

Mercedes S320 W140 1994 – SPRZEDANY

W królewskiej rodzinie W140 Mercedes S320 jest tym, o który najbardziej prosi głos rozsądku. Rezygnując z dodatkowych cylindrów nie rezygnujemy z komfortu, a 6-cylindrowy silnik M104 oferuje i tak 231 KM, co pozwala na wystarczająco szybką jazdę tym ponad 5-metrowym i niemal 2-tonowym kolosem. Kiedy na liczniku widzimy mniej niż 100 tys. km przebiegu, a samochód przez 20 lat był utrzymywany w japońskim reżimie serwisowym, możemy być pewni, że to wóz, na którym przez lata będziemy mogli polegać.
Czytaj dalej Mercedes S320 W140 1994 – SPRZEDANY

Mercedes 300E-24 W124 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 300 E-24 W124 z 24-zaworową jednostką łączy komfort z ponadprzeciętnymi osiągami. Pierwszą setkę na liczniku możemy tu zobaczyć już po około 8 sekundach, mimo wyposażenia w automatyczną skrzynię biegów. W Ofercie Specjalnej egzemplarz z Wodzisławia Śląskiego z niskim i potwierdzonym przebiegiem w wersji Sportline, z ciekawy gadżetem w postaci duck tail’a na tylnej klapie.
Czytaj dalej Mercedes 300E-24 W124 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 300 SE W126 1988 – SPRZEDANY

Wśród innych sprowadzanych z Japonii S-klas Mercedes 300SE W126 może wydawać się propozycją dość skromną – wszak to krótszy z dwóch dostępnych wariantów, a pod maską pracuje tylko sześć cylindrów. Bogate wyposażenie obejmujące klimatyzację czy elektryczne sterowanie szyb i foteli nie pozostawia jednak wątpliwości co do klasy samochodu, a niski przebieg gwarantuje długą i spokojną eksploatację.
Czytaj dalej Mercedes 300 SE W126 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 – luksusowy roadster był absolutnym przebojem i pozostaje świetnym wyborem również dzisiaj. Łączy niezwykle trwałą mechanikę z ponadczasową stylizacją oferując wszystko to, czego moglibyśmy oczekiwać od weekendowego samochodu. W słoneczne dni pozwala delektować się wiatrem we włosach, kojąc uszy aksamitnym brzmieniem V8-mki (to ten 326-konny silnik skradli inżynierowie Porsche, tworząc kultowego sportowego sedana – W124 500E). Gdy przyjdą słotne dni, wtedy przychodzi pora na aluminiowy hardtop, który robi z SLa auto całoroczne.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL R129 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 400E W124 1993 – SPRZEDANY

Mercedes 400E W124 to doskonały samochód dla tych, którzy chcieliby mieć 8 cylindrów pod maską, a 500E jest dla nich zbyt ostentacyjne. Klasyczna linia w kolorze Nautikblau prezentuje się znakomicie, a 279 KM z jednostki 4,2 l pozwala na bezstresowe wyprzedzanie. Mocowany na zderzaku maszt ułatwiający parkowanie do częste wyposażenie Mercedesów sprowadzanych z Japonii i tak jak w większości podobnych przypadków, mamy tu egzemplarz z przebiegiem nieporównywalnie mniejszym, niż w przeciętnym egzemplarzu z rynku europejskiego.
Czytaj dalej Mercedes 400E W124 1993 – SPRZEDANY