Archiwum kategorii: Oldsmobile

Oldsmobile Cutlass Supreme 1971 – 99800 PLN – Góra Kalwaria

Mocny żółty kolor i czarne pasy upodabniają go do jednej z największych legend ery muscle cars, czyli do modelu 4-4-2, skrywającego się pod niemal identycznymi liniami karoserii. Choć zamiast 442 cali sześciennych pojemności, odnajdziemy tu 350 cali, nie znaczy to, że mamy przed sobą zwykły samochód na zakupy. Oldsmobile Cutlass Supreme z doskonałym silnikiem Rocket „small block” V8 5,7 l generuje 250 koni mechanicznych, co w zestawieniu z podwójnym wydechem brzmi pięknie i doskonale pokazuje wspaniałość amerykańskiej ery samochodów sportowych początku lat 70-tych. W wersji hardtop coupe zbudowano ich w roku 1971 dokładnie 60599 sztuk, lecz drugiej takiej jak ta można na polskich drogach ze świecą szukać. Pięknie przygotowany, po pracach renowacyjnych, czeka na nowego entuzjastę prawdziwej motoryzacji.
Czytaj dalej Oldsmobile Cutlass Supreme 1971 – 99800 PLN – Góra Kalwaria

Chevrolet Alero 2001 – SPRZEDANY

Oldsmobile jest jedną z najbardziej zasłużonych amerykańskich marek, jej historia sięga aż XIX wieku, choć dziś przeszła już do historii. Jej ostatnim samochodem był oferowany w latach 1998-2004 Oldsmobile Alero, sprzedawany w wybranych krajach w Europie w latach 1999-2001 jako Chevrolet Alero. Następca modeli Achieva i Cutlass był przedstawicielem klasy średniej, pierwotnie zaprezentowanym jako coupe, a później oferowanym również jako sedan. Stylistycznie nawiązywał do modnej w latach 60-tych i 70-tych stylizacji a’la butelka Coca-Coli, a technicznie bazował na Pontiacu Grand Am. Co ciekawe, choć w Europie samochód sprzedawany był pod marką Chevrolet, w samochodzie początkowo nawet nie usunięto emblematów Oldsmobile’a. Dopiero od 2000 roku logo Chevroleta pojawiło się na przednim grillu, a na kierownicy do końca nie zostało zmienione. W Europie samochód oferowany był między innymi w Szwajcarii, zamiast modeli koncernu GM z Korei, znanych u nas jako Daewoo Leganza i Chevrolet Evanda. Gdy zestawimy te auta bezpośrednio, nie należy się dziwić, że bogatym Szwajcarom zaoferowano coś ciekawszego. Silnik 3,4 l V6, bogate wyposażenie, to nawet dziś może się podobać, szczególnie gdy kosztuje tyle, co miesięczna wypłata.
Czytaj dalej Chevrolet Alero 2001 – SPRZEDANY

Oldsmobile Cutlass Ciera 1989 – SPRZEDANY

Oldsmobile Cutlass Ciera oferowany był od 1982 do 1996 roku. Podobnie jak Buick Century piątej generacji, Chevrolet Celebrity i Pontiac 6000, oparty został na przednionapędowej platformie A. Jego stylistyka była konserwatywna, trafiająca do tradycyjnych klientów marki. Do wyboru były jednostki napędowe R4 i V6, ten prezentowany napędzany jest silnikiem 3,3 l V6 o mocy 160 KM, który wprowadzony został do oferty razem z litem w 1989 roku i był najmocniejszą dostępną jednostką. Ten egzemplarz w europejskij specyfikacji zachował się do dziś w świetnej formie, z przebiegiem jedynie 88 tys. kilometrów.
Czytaj dalej Oldsmobile Cutlass Ciera 1989 – SPRZEDANY

Oldsmobile 98 1971 – SPRZEDANY

Oldsmobile 98 dziewiątej generacji to jeden z ostatnich przedstawicieli amerykańskiej klasy full size, z imponującym big blockiem o pojemności 7,5 l (455 cid Rochester Quadrajet) i rozłożystym nadwoziem, w którym odnajdziemy sporą ilość chromu i nawet płetwy na tylnych błotnikach. Rocznik ’71 otrzymał najbardziej przestronne nadwozie w historii modelu i dostępny był po raz pierwszy z nadwoziem typu 4-drzwiowy hardtop, takim jak w ogłoszeniu. Prezentowany egzemplarz skonfigurowany został skromnie, lecz z pewnością imponuje swoim stanem zachowania.
Czytaj dalej Oldsmobile 98 1971 – SPRZEDANY