Opel Kadett D 1984 – SPRZEDANY

Opel Kadett D stylistycznie wpasował się w modę na ostre kanty lat 70-tych, stylistycznie dopasowując się do modeli Senator i Monza. Pod karoserią skrywał rewolucję – przedni napęd, nowe silniki oraz wytrzymałe rozwiązania mechaniczne, które sprawdzały się i były chwalone nawet kilkanaście lat później, w następcy o opływowych kształtach – Kadecie E oraz w jego koreańskim klonie – Daewoo Nexii. Jedyną wadą kanciatego Kadett’a była atakująca po kilku latach korozja, która zdziesiątkowała wyprodukowaną w ciągu zaledwie 5 lat 2-milionową populację modelu. Ten z ogłoszenia jako jeden z nielicznych przetrwał w niewiarygodnym stanie.

Opel Kadett
Rocznik: 1984
Przebieg: 82530 km
Pojemność: 1187 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 60 KM

Przedmiotem sprzedaży jest Opel Kadett D z 1984 z silnikiem benzynowym 1.2 o mocy 60 KM.
Samochód odkupiony przeze mnie od pierwszego właściciela (urodzonego w 1922 r).

Stan zachowania tego egzemplarza jest wyjątkowy. Śmiem twierdzić że jest to jeden z najlepiej zachowanych Kadettów w całej Europie, przy zachowaniu oryginalnego lakieru na niemal całym aucie.

Od nowości przelakierowana była tylko i wyłączenia maska i przedni lewy błotnik. Grubość lakieru na tych elementach oscyluje w graniach 140-150 mikronów. Na pozostałych elementach samochodu, warstwa lakieru ma około 60-80 mikronów grubości. Blacharsko samochód w stanie bardzo dobrym. Jedyny mały ślad korozji jest widoczny na tylnym lewym błotniku (widoczne tylko z bliska).

Stan zachowania wnętrza można śmiało porównać do fabrycznie nowego samochodu. Niema ani jednego przetarcia na fotelach, kierownica posiada fabryczną, nie wytartą strukturę.

Mechanicznie Kadett jest absolutnie bez zarzutu. Silnik odpala błyskawicznie, pracuje równo i cicho – nie kopci. Zawieszenie oraz hamulce – wzorowe.

W ostatnim czasie samochód prawie wcale nie użytkowany. Przez ostatnie 10 lat zrobił maksymalnie 2-3 tys. km. Na aucie założone opony z 2006 z grubością bieżnika jak w nowej oponie.

W związku z tym że do auta nie ma niemieckiego małego briefu, auto w Polsce może być zarejestrowane jedynie na zabytkowe, żółte tablice.
Istnieje możliwość sprzedaży samochodu, zarejestrowanego już w Polsce lub przygotowanego do zarejestrowania.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.