Opel Kadett E 1991 – SPRZEDANY

Łezka się w oku kręci, gdy spotykamy tak zadbaną „łezkę”. Ten Opel Kadett E pod maską skrywa silnik, który najczęściej predysponował go do powolnej śmierci. W końcu popularne wozy z silnikami Diesla zazwyczaj służyły tanio, wiernie, aż do czasu kompletnego wyeksploatowania. Ten jednak miał więcej szczęścia. Sprowadzony od pierwszego właściciela, z niewielkim przebiegiem, wciąż prezentuje się atrakcyjnie i z pewnością może jeszcze długo posłużyć. Rok 1991 to ostatni rok produkcji tego modelu. Za rogiem czekała już Astra, choć ta świetnie dopracowana konstrukcja przeżywała jeszcze reinkarnację w postaci Daewoo (Cielo/Racer/Nexia) i była produkowana na licencji aż do 2006 roku.

Opel Kadett E
Rocznik: 1991
Przebieg: 159900 km
Pojemność: 1688 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 57 KM

Wyposażenie:
– ilość drzwi: 5
– nadwozie typu hatchback,
– skrzynia 5-cio biegowa,
– oryginalny zestaw narzędzi w bagażniku,
– oryginalne kołpaki,
– radio z odtwarzaczem kaset,
– oryginalny hak holowniczy.

Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce od 16 lat. Pojazd sprowadzony z Niemiec gdzie miał tylko jednego właściciela.
Przez wiele lat był podstawowym samochodem w mojej rodzinie.
Jako fanatyk motoryzacji dbam o jego kondycję, żeby starzał się pięknie.
Jak wiadomo Opel w pewnych latach nie słynął z super zabezpieczeń antykorozyjnych, co spowodowało wyginięcie z naszych dróg „zdrowych” Kadettów.

Przedstawiany egzemplarz jest przykładem na to, że można posiadać Kadetta w bdb. kondycji.
Mając na uwadze wiek pojazdu jego stan określam na bdb.

Podsumowując:
– pojazd bez przeróbek i udziwnień,
– bezwypadkowy,
– oryginalny lakier (za wyjątkiem drobnych napraw i wyprawek),
– oryginalne szyby,
– oryginalny silnik od nowości w bardzo dobrej kondycji,
– za wyjątkiem czynności przeglądowo-obsługowych, silnik nigdy nie był rozbierany,
– spalanie poniżej 5 l / 100 km na trasie, około 6,5 l / na 100 km w mieście,
– zespół przeniesienia napędu działa prawidłowo,
– skrzynia biegów działa precyzyjnie i perfekcyjnie,
– wiele części nawet w zawieszeniu jest oryginalnych od nowości w bardzo dobrym stanie (co świadczy o jakości materiałów lat 80 – 90-tych)
– układ hamulcowy w stanie bardzo dobrym, na bieżąco obsługiwany (bez wkładu finansowego),
– wnętrze w bdb stanie, czyste, bez przetarć i dziur,
– aktualne OC oraz badanie techniczne,
– stan pojazdu kolekcjonerski.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.