Archiwum kategorii: Opel

Opel Omega A 1990 – SPRZEDANY

Rozpieszcza komfortem, bogatym wyposażeniem i jakością wykonania. Opel Omega A to limuzyna składająca się głównie z zalet, a jej największą wadą jest fakt… że praktycznie nie ma na rynku godnych uwagi egzemplarzy. Ten z ogłoszenia jest prawdziwą perełką i wyjątkiem. Jedynie 132000 km przebiegu w ponad 30-letnim samochodzie zawsze robi wrażenie. Zwłaszcza, gdy mówimy o Omedze, którą jeździ się po prostu doskonale. Jest to wysoka wersja wyposażeniowa GLS, uzupełniona dodatkowo o pakiet Diamant, obejmujący lakier metallic, grill i obudowy lusterek lakierowane w kolorze nadwozia, aluminiowe felgi, barwione szyby, zestaw stereo z odtwarzaczem kaset i czteroramienną kierownicą z diamentem podkreślającym szczodrość pierwszego właściciela.
Czytaj dalej Opel Omega A 1990 – SPRZEDANY

Opel Astra F 1996 – SPRZEDANY

Opel Astra F debiutował w 1991 roku, zastępując Kadetta. Nowa nazwa w tym przypadku oznaczała również nową jakość i niespotykaną wcześniej popularność. Razem z VW Golfem trzeciej generacji oba modele właściwie zdominowały segment, pokazując, jak powinno wyglądać auto popularne, lecz odpowiednio przestronne, uniwersalne i wytrzymałe. W 1994 roku auto przeszło niewielki lifting, zmieniając atrapę chłodnicy, kolor przednich kierunkowskazów, kształt lusterek i kierownicy. Taki właśnie model prezentowany jest w ogłoszeniu, i na dodatek jest to wersja z bogatym wyposażeniem – odnajdziemy w nim automatyczną skrzynię biegów, klimatyzację, szyberdach, alufelgi i wspomaganie kierownicy. Co jednak jest najciekawsze i najbardziej zaskakujące, to stan samochodu. Możemy mieć wrażenie, że wręcz przenieśliśmy się 2 dekady wstecz, bo auto wygląda wręcz jak nowe. Zasługa to jedynie okazjonalnego użytku – samochód ma na liczniku zaledwie 6160 km przebiegu.
Czytaj dalej Opel Astra F 1996 – SPRZEDANY

Opel Manta A 1975 – SPRZEDANY

Opel Manta A był mocną odpowiedzią na Forda Capri, czyli europejskiego Mustanga. W nieco mniejszym rozmiarze, z bardziej ekonomicznymi jednostkami, wyglądał rasowo i świetnie przyjął się na pogrążonych w paliwowym kryzysie rynkach. Jego produkcja zamykała się w zaledwie 5-letnim okresie (1970-75), lecz pomimo to zbudowano ich wówczas niemal pół miliona. Mimo tak ogromnego nakładu, po ponad 40 latach jest to model na ulicach kompletnie niespotykany. Ogromna większość została zniszczona tuningiem i zniszczona, resztę zjadła korozja. Tymczasem, jeżeli tylko uda odszukać się odpowiedni egzemplarz, okazuje się, że to nieco zapomniany, lecz niezwykle przyjemny w użytku model. Z silnikiem 1,9 jeździ bardzo dynamicznie, mechanicznie jest prosty, w mieście poręczny, a na trasie bezproblemowo można poruszać się nim z prędkościami rzędu 120 km/h bez nadmiernego hałasu. Jako klasyk na co dzień – idealny… a wygląda przy tym tak, że odwróci każdą głowę na ulicy.
Czytaj dalej Opel Manta A 1975 – SPRZEDANY

Opel Omega B 2001 – SPRZEDANY

Opel Omega B debiutował w 1993 roku, będąc wówczas flagowym modelem marki. W zestawieniu z Omegą A, dysponował zupełnie nową, nowoczesną stylistyką. Ceniono go za przestronne i przytulne wnętrze, wysoki komfort, tylny napęd oraz wysoką trwałość i niezawodność. Był ostatnią limuzyną Opla tworzoną według tradycyjnego schematu – trójbryłowa sylwetka, silnik z przodu, napęd na tylną oś. Zamykał pewną erę, która u miłośników motoryzacji budzi wiele sentymentów. To właśnie dla takich fanów czeka egzemplarz jak ten. Ma silnik V6 pod maską, ciekawe zestawienie kolorystyczne i skórzaną tapicerkę, nie ma za to korozji, a podróżowanie nim z pewnością jest przyjemnością.
Czytaj dalej Opel Omega B 2001 – SPRZEDANY

Opel Omega MV6 1999 – SPRZEDANY

Dla niektórych to zawsze będzie tylko Opel, jednak ci, którzy nie zamykają się wyłącznie na wybrane modele marek, mogą tu doświadczyć zaskakująco przyjemnych wrażeń. Opel Omega MV6 to flagowy model niemieckiej marki, dostępny z trzylitrowym silnikiem od kwietnia 1994 do lipca 1999. Pod jego maska gładko pracuje świetna, sześciocylindrowa jednostka, która osiąga budzące szacunek 211 KM. Wyposażona we wszystko co niezbędne, komfortowa i przestronna, w pięknej kolorystyce, zawsze skrupulatnie serwisowana i wolna od rdzy, z pewnością może być dobrym pomysłem na wydanie kilkunastu tysięcy złotych.
Czytaj dalej Opel Omega MV6 1999 – SPRZEDANY

Opel Calibra V6 1995 – SPRZEDANY

Sportowe Ople zawsze miały w sobie to coś. Opel GT od 1968 roku, Opel Manta A od 1970 oraz Manta B od 1975, aż wreszcie zaprezentowana w 1989 roku we Frankfurcie Calibra, to wszystko w swoim czasie były prawdziwe przeboje, mające rzecze swoich fanów. Ta ostatnia była rekordzistką pod względem oporu aerodynamicznego, co zawdzięczała nowoczesnej, klinowatej sylwetce, która wraz z wąskimi liniami przednich i tylnych świateł oraz drzwiami bez ramek do dziś daje jej lekki wygląd. Opel Calibra V6 Diamond Edition to specjalna wersja z rynku szwajcarskiego. Oprócz największej jednostki na pokładzie, odnajdziemy tu również luksusowe wyposażenie, a tym skórzaną tapicerkę, klimatyzację, komputer pokładowy, tempomat, podgrzewane fotele. Wypas, który mimo bardzo dobrego stanu wcale nie jest wyceniony tak wysoko.
Czytaj dalej Opel Calibra V6 1995 – SPRZEDANY

Opel Zafira OPC 2002 – SPRZEDANY

OPC to skrót od Opel Performance Center. Tak nazwano dział sportowy Opla, który jako pierwszy na świecie wpadł na pomysł, by w nadwoziu typu minivan zaszyć serce sportowego samochodu. Opel Zafira OPC ujrzał światło dzienne w 2000 roku. Pod maską skrył dwulitrową, turbodoładowaną jednostkę o mocy 192 KM. Otrzymał obniżone i usztywnione zawieszenie, wzmocnione hamulce, pakiet aerodynamiczny, duże, szerokie felgi o wzorze płatków śniegu i sportowe fotele Recaro we wnętrzu. Mimo wysokiego nadwozia, pojazd prowadził się jak po szynach i z miejsca stał się hitem. Udowodnił, że możliwe jest połączenie wody z ogniem, cech pojazdu rodzinnego i sportowego, praktyczności i drapieżnego charakteru. Choć od jego debiutu minęło już 19 lat, na wyobraźnię działa do dziś.
Czytaj dalej Opel Zafira OPC 2002 – SPRZEDANY

Opel Senator B 1991 – 15499 PLN – Poznań

Opel Senator B powstał na przedłużonej płycie Omegi A i był reprezentantem marki w segmencie E, kontynuując tradycje modeli Diplomat, Admiral, Kapitan. Choć Opel przez dziesięciolecia obstawiał segment samochodów luksusowych, model ten nigdy nie doczekał się następcy. Jako ostatni przedstawiciel rodu bez wątpienia warty jest uwagi. Odnajdziemy w nim wszystko, co Opel miał najlepsze na przełomie lat 80-tych i 90-tych… doskonały, 24-zaworowy silnik i pancerna skrzynia biegów mogą imponować trwałością i gwarantują świetne odczucia z jazdy. Zadbane i zdrowe blacharsko okazy to dziś prawdziwa rzadkość, a jeżeli uda nam się taki znaleźć, jego cena wcale nie musi być wysoka.
Czytaj dalej Opel Senator B 1991 – 15499 PLN – Poznań

Opel Kadett C 1977 – 22000 PLN – Warszawa

Jego linia jest prosta i klasyczna, wnętrze nieskomplikowane i racjonalne. Opel Kadett C debiutował w 1973 roku, zaskakując zupełnie nową stylistyką i dziedzicząc po poprzedniku silniki oraz tylny napęd. Nowością było tylne zawieszenie, zapewniające bardziej pewne prowadzenie. Za jego najzgrabniejszą wersję nadwoziową powszechnie uznawane jest dwudrzwiowe coupe, takie jak w ogłoszeniu. Ten egzemplarz od nowości jeździ po Polsce, przez wiele lat przebywał w rękach jednego właściciela. Jego nowy właściciel przez wiele lat odbudowywał samochód, fundując mu w trakcie renowacji nowy, modny, brązowy kolor i stylowe, szprychowe felgi. Pomimo ogromu włożonej pracy, cena za jaką jest oferowany samochód nie jest wygórowana. Ciekawostką są zachowane czarne blachy, dające mu dodatkowego smaku.
Czytaj dalej Opel Kadett C 1977 – 22000 PLN – Warszawa

Opel Speedster Turbo 2004 – SPRZEDANY

Opel Speedster rodził się w 2000 roku jako bliźniak Lotusa Elise. To lekkie, sportowe, centralnosilnikowe auto tworzone wyłącznie z myślą o przyjemności z szybkiej, sportowej jazdy. Odczucia potęgowała otwarta karoseria, a także dostępny od 2003 roku silnik DOHC Turbo, pozwalający pierwszą setkę osiągnąć w czasie mniejszym niż 5 sekund. Ten sprowadzony został do Polski jako roczne auto, stając się częścią pewnej ciekawej kolekcji. Nie jeździł dużo, dzięki czemu wciąż znajduje się w idealnym stanie. Czy cena jest wysoka? Z jednej strony nie jest to wiele mniej niż wtedy, kiedy samochód był nowy, lecz z drugiej strony wóz wciąż wygląda, jakby dopiero co opuścił bramy fabryki. Nadal oferuje też osiągi na poziomie superaut przy niewielkich kosztach serwisu.
Czytaj dalej Opel Speedster Turbo 2004 – SPRZEDANY