KlasykaGatunku.pl

Peugeot 406 Coupe 1997 – 18000 PLN – Wrocław

Włosi zawsze wiedzieli, jak zrobić coś dobrego pięknym, coś użytecznego zapadającym w pamięć, a coś sportowego – czymś działającym na zmysły. W studio Pininfarina wielokrotnie osiągano motoryzacyjny absolut, wszak ciężko policzyć, ile karoserii Ferrari zjechało z ich projektowych desek na przestrzeni lat. To również Pininfarina odpowiadała za projekt pierwszego znanego Peugeota w wersji coupe, czyli modelu 504 Coupe z 1969 roku. Od 1983 roku marka nie miała jego następcy w ofercie, a zmiana przyszła dopiero 14 lat później. To, jak w 1997 roku zinterpretowano francuski projekt popularnego modelu 406, zdecydowanie zasługuje na uwagę. Peugeot 406 Coupe w zestawieniu z modelem sedan wysmuklał i wypiękniał. Dłuższy, szerszy, z węższymi lampami, bezramkowymi drzwiami, ma piękne proporcje. Projektowany jako model GT i produkowany we Włoszech, miał mocne argumenty praktyczne – świetnie wykończone perforowaną skórą wnętrze z fotelami Recaro, 4 pełnoprawne miejsca, spory bagażnik (390 litrów). Szczególnie z najmocniejszą, 3-litrową jednostką jest to prawdziwy połykacz autostrad. To zawsze był wymarzony samochód dla tych, którzy tęsknym wzrokiem spoglądali w kierunku Ferrari i Maserati, szukając czegoś bardziej przystępnego finansowo. Tak zresztą pozostało do dziś. Auto nie zrujnuje finansowo, a z pewnością da poczucie posiadania nieszablonowego i oryginalnego pojazdu.

Peugeot 406 Coupe 3.0 V6
Rok produkcji: 1997
Pojemność silnika: 2946 ccm
Moc silnika: 143 kW / 194 KM
Przebieg: 202,033 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Peugeot 406 Coupe wyposażony w topowy silnik V6, w kolorze granatowym z czarną skórzaną tapicerką. Sprowadzony z Uster, Szwajcaria, od pierwszego właściciela ur. 1932, zdjęcie dowodu rejestracyjnego w galerii. Zachowany w bardzo dobrym stanie z normalnymi śladami użytkowania. Pełna dokumentacja serwisowa uzupełniana u autoryzowanych dealerów Peugeot: książka serwisowa z regularnymi wpisami, książka badań spalin Abgas.

Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie, bez jakichkolwiek śladów korozji czy widocznych uszkodzeń, wgnieceń. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie posiada w większości wciąż pierwszy – fabryczny lakier. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie bardzo dobrym, bez widocznego nalotu rdzy, jedynie drobny nalot na fabrycznym tłumiku końcowym. Komora silnika we wzorowym stanie. Maska posiada drobne odpryski lakieru od kamieni. Zderzak tylny ma kilka ledwo widocznych otarć. Wszystkie szyby fabryczne z roku produkcji auta.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych śladów zużycia. Skórzana tapicerka zachowana w świetnym stanie, nie ma żadnych większych uszkodzeń, zabrudzeń czy wytarć. Brak pękniętych czy poniszczonych plastików. Komplet fabrycznych dywaników welurowych w bardzo dobrym stanie. Wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego sprawne. Brak uszkodzeń od słońca czy wilgoci.

Felgi w bardo dobrym stanie, nie odnawiane, posiadają tylko niewielkie ślady użytkowania. Komplet dobrych opon letnich.

Koło zapasowe nieużywane, kompletny zestaw narzędzi w bagażniku.

Wykonane prace:
– nowe pióra wycieraczek,
– wymiana oleju na Motul 10w-40 wraz z filtrem,
– świeży płyn chłodniczy,
– nowy akumulator.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.

Cena 18’000 PLN zawiera kompletne opłaty, które zostały już wykonane. Samochód odbierasz w tej cenie zatankowany do pełna, z tłumaczeniami dokumentów, pierwszym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC na 30 dni, gotowy do rejestracji w RP.

Zapraszamy do kontaktu pod tel. +48 791 515 905 (Michał),
+48 661 737 676 (Daniel), +48 698 848 416 (Aleksander).
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl.