KlasykaGatunku.pl

Peugeot 406 Coupe 1998 – SPRZEDANY

Włosi zawsze wiedzieli, jak zrobić coś dobrego pięknym, coś użytecznego zapadającym w pamięć, a coś sportowego – czymś działającym na zmysły. W studio Pininfarina wielokrotnie osiągano motoryzacyjny absolut, wszak ciężko policzyć, ile karoserii Ferrari zjechało z ich projektowych desek na przestrzeni lat. To również Pininfarina odpowiadała za projekt pierwszego znanego Peugeota w wersji coupe, czyli modelu 504 Coupe z 1969 roku. Od 1983 roku marka nie miała jego następcy w ofercie, a zmiana przyszła dopiero 14 lat później. To, jak w 1997 roku zinterpretowano francuski projekt popularnego modelu 406, zdecydowanie zasługuje na uwagę. Peugeot 406 Coupe w zestawieniu z modelem sedan wysmuklał i wypiękniał. Był dłuższy, szerszy, otrzymał węższe przednie lampy, bezramkowe drzwi, każdy element jego karoserii był inny. Projektowany jako model GT i produkowany we Włoszech, miał mocne argumenty praktyczne – świetnie wykończone perforowaną skórą wnętrze z fotelami Recaro, 4 pełnoprawne miejsca, spory bagażnik (390 litrów). Szczególnie z najmocniejszą, 3-litrową jednostką jest to prawdziwy połykacz autostrad. To zawsze był wymarzony samochód dla tych, którzy tęsknym wzrokiem spoglądali w kierunku Ferrari i Maserati, szukając czegoś bardziej przystępnego finansowo. Tak zresztą pozostało do dziś. Auto nie zrujnuje finansowo, a z pewnością da poczucie posiadania nieszablonowego i oryginalnego pojazdu.

Peugeot 406 Coupe 3.0 V6
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 2946 ccm
Moc silnika: 143 kW / 194 KM
Przebieg: 150,517 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Peugeot 406 Coupe wyposażony w topowy silnik V6, w kolorze srebrnym z czarną skórzaną tapicerką. Sprowadzony z Zurychu, Szwajcaria, od pierwszego właściciela (ur. 1934). Zachowany w bardzo dobrym stanie z normalnymi śladami użytkowania. Pełna dokumentacja serwisowa uzupełniana u autoryzowanych dealerów Peugeot: ks. serwisowa z regularnymi wpisami, ks. badań spalin Abgas zawierająca przeglądy co dwa lata.

Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie, bez jakichkolwiek śladów korozji czy widocznych uszkodzeń, wgnieceń. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie posiada w większości wciąż pierwszy – fabryczny lakier. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie bardzo dobrym, bez widocznego nalotu rdzy.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych śladów zużycia. Skórzana tapicerka zachowana w świetnym stanie, nie ma żadnych uszkodzeń czy wytarć. Brak pękniętych czy poniszczonych plastików. Komplet fabrycznych dywaników welurowych w bardzo dobrym stanie. Wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego sprawne. Brak uszkodzeń od słońca czy wilgoci.

Felgi w idealnym stanie, posiadają tylko niewielkie ślady użytkowania. Komplet dobrych opon letnich.

Koło zapasowe nieużywane, kompletny zestaw narzędzi w bagażniku.

Wykonane prace:
– nowe pióra wycieraczek,
– wymiana oleju wraz z filtrem,
– świeży płyn chłodniczy,
– nowy akumulator.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.