Peugeot

Peugeot 406 1998 – SPRZEDANY

W budżecie ok. 10 tysięcy złotych ciężko znaleźć dobry, wygodny samochód, który nie będzie nadwyrężał naszego portfela zaraz po jego zakupie. Ten Peugeot 406 oferuje ponadto klimatyzację, welurową tapicerkę, 2 komplety kół, fabryczny lakier, oraz udokumentowaną historię serwisową i pochodzenie z poważnych rąk. To elegancki sedan, który pod eleganckimi liniami krył sprawdzoną mechanikę, komfortowe wnętrze i przepastny bagażnik. Choć model zasłynął ze scen w filmie „Taxi” jako niemal wyczynowa maszyna, w rzeczywistości charakter ma łagodny i niemal nudny. To auto dla tych, którzy za kierownicą nie potrzebują silnych wrażeń, a za to lubią odpoczywać.
Czytaj dalej

Peugeot 605 SV 1999 – 19000 PLN – Lublin

Peugeot 605 SV to szczególna, topowa wersja ciekawej i niedocenianej limuzyny. Po latach trzeba przyznać, że wyważone linie stworzone przez studio Pininfarina mają klasę i zdecydowanie są ponadczasowe. Co otrzymujemy tu dodatkowo? Wysoki poziom wyposażenia, luksusowe wnętrze i wyjątkowe prowadzenie. Silnik V6 o oznaczeniu ES9J4 generuje 190 KM, co w zestawieniu z rzadko występującą manualną skrzynią biegów tworzy propozycję dla kierowców nie lubiących nudzić się za kierownicą. Prezentowany okaz pochodzi z ostatniego roku produkcji. Auto ma najlepsze wyposażenie, z aktywnym zawieszeniem, piękną, brązową skórzaną tapicerką i świetnym radio Clarion PU 9879A. To unikat z definitywnym potencjałem na klasyka.
Czytaj dalej

Peugeot 205 Gentry 1993 – 34000 PLN – Warszawa

Peugeot 205 Gentry to luksusowa odmiana francuskiego hot hatcha, która swoją nazwę zawdzięcza angielskiemu określeniu szlachty. To obok 205 Griffe najlepiej wyposażona wersja w całej gamie. Produkowany tylko w trzydrzwiowym nadwoziu w kolorach Sorento Green i Aztec Gold, otrzymał delikatnie odprężoną jednostkę z modelu 205 GTI. Na wyposażeniu odnajdziemy tu skórzane, kubełkowe fotele, klimatyzację, automatyczną skrzynię biegów, układ ABS, elektrycznie otwierane przednie szyby i uchylne tylne, drewnopodobne okleiny na drzwiach, grubą, szarą wykładzinę, centralny zamek z pilotem i dzielone, składane tylne siedzenie. To wyjątkowe połączenie sportowych osiągów i komfortu, które stanowi interesującą alternatywę dla miłośników 205 GTI.
Czytaj dalej

Peugeot 205 GTI 1990 – 49999 PLN – Warszawa

Jest zgrabny i jeździ jak mały diabeł. Peugeot 205 GTI powszechnie uważany jest za najlepszy hot hatch swojej epoki, a po latach uzyskuje status absolutnie kultowego klasyka. Przez 10 lat niesłabnącej popularności wyprodukowano 332942 sztuki – niemało, lecz te samochody w dużej części zginęły z rąk szalonych, młodych kierowców. Dziś piękny i zadbany egzemplarz to rzadkość, a ceny sprzedaży najlepszych egzemplarzy nierzadko dochodzą do kilkunastu tysięcy euro. Ten w ogłoszeniu pochodzi z 1990 roku, z drugiego etapu produkcji wyróżniającego się większą i mocniejszą jednostką o pojemności 1,9 l i mocy 128 KM, hamulcami tarczowymi przy wszystkich kołach oraz 15-calowymi felgami Speedline. Jego czerwony lakier wygląda zniewalająco, podobnie jak i charakterystyczne dla GTI wnętrze z czerwonymi wykładzinami, półskórzanymi sportowymi fotelami i kierownicą z napisem GTI.
Czytaj dalej

Peugeot 205 1992 – SPRZEDANY

Peugeot 205 pojawił się na rynku w 1983 roku i wkrótce trwale odmienił obraz francuskich ulic. Zgrabna zwarta sylwetka i zwartość konstrukcji sprawiała, że auto było idealne do jazdy po zatłoczonych uliczkach np. Paryża. W produkcji utrzymał się przez 15 lat, do końca zachowując świeżą i atrakcyjną sylwetkę. Ten egzemplarz z 1992 roku w oryginalnym kolorze „vallelunga red” wyposażony jest w elektryczne szyby i centralny zamek. To interesujący youngtimer do jazdy po mieście, choć sprawdzi się i poza nim. Jego miękkie i wygodne fotele w podróży sprawdzą się znakomicie, a dodatkowo samochód oferuje dobrą dynamikę i dużo frajdy z jazdy.
Czytaj dalej

Peugeot 405 1995 – 17000 PLN – Bydgoszcz

Peugeot 405 trafił na rynek pod koniec lat 80-tych, zastępując wysłużone już trzysta i pięćset piątki. Plasowany w klasie średniej, stał się popularnym samochodem rodzinnym produkowanym w wersjach sedan i kombi. W stylistyce nadwozia wersji sedan zauważyć można nieprzypadkowe podobieństwa do Alfy Romeo 164, a to dlatego iż tutaj również projektem zajęło się studio Pininfarina. Ciekawostką jest, że w latach 1993–1995 Peugeot 405, w ilości około 4 tys. sztuk, montowany był również w Polsce, w lubelskiej fabryce FSC. I właśnie taki oto egzemplarz wystawiony został na sprzedaż. Pomimo biegu lat Peugeot 405 zachował się w świetnym i co ważne oryginalnym stanie, a na liczniku przejechanych kilometrów widnieje zaledwie 36 tysięcy. Nowego właściciela bezproblemowo przeniesie więc w lata swojej młodości, a jazda nim stać się może dla wielu sentymentalną podróżą w przeszłość.
Czytaj dalej

Peugeot 157B 1957 – 25900 PLN – Rzeszów

Peugeot od wielu lat znany jest z produkcji samochodów, ale i jednośladów – rowerów i motocykli. Ich pierwszy motocykl z silnikiem De Dion-Bouton debiutował już w 1898 roku, a we Francji motorowery Peugeota od lat 70-tych spotykane są na każdym kroku. Również w latach 50-tych Peugeot podążył za modą wytyczoną przez Vespę i Lambrettę, tworząc własną linię skuterów. Zaczęło się od modelu S55 w 1953 roku, później przyszła pora na modele S57 oraz S157. Wszystkie łączył oryginalny design, z zamykanym bagażnikiem umieszczonym nad przednim kołem. Peugeot 157B w pięknie odnowionej formie prezentowany jest w ogłoszeniu i wyróżnia się silnikiem o pojemności 148 cm³ – większym i mocniejszym, niż u swojego starszego brata.
Czytaj dalej

Peugeot 106 GTI 2001 – 12900 PLN – Otmuchów

Peugeot 106 wszedł na rynek w 1991 roku, jako najmniejszy model marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Sportową wersję XSi zastąpiła wersja S16, w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V. GTI napędzana jest silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 118 KM, najmocniejszą jednostką jaka napędzała Peugeota 106. To lekkie (950 kg) i zrywne auto rozpędza się do ponad 200 km/h, a od zera do setki przyspiesza w zaledwie 8,7 sekundy. 106 GTi pod maską ma rzędową, szesnastozaworową czwórkę z wielopunktowym wtryskiem, a napędzane jest na przednią oś. Tuningowe modyfikacje w prezentowanym egzemplarzu ograniczają się do zabudowy systemu audio. Jeździ jak szalony, ale poczuć w nim można też odrobinę luksusu. Ciemny lakier, wnętrze wykończone skórą, klimatyzacja, pełne wyposażenie elektryczne – to konfiguracja wręcz idealna.
Czytaj dalej

Peugeot 205 Turbo 16 1984 – SPRZEDANY

Peugeot 205 Turbo 16 1984 powstał w najbardziej sprzyjających rajdom czasach w historii. Z niezwykle liberalnym regulaminem Grupy B i właściwie bez ograniczeń budżetowych, jedynie sylwetką przypominał popularną 205-tkę. Pod karoserią skrywał centralnie umieszczony silnik, turbosprężarkę, napęd na cztery koła i w pełni regulowane zawieszenie. Ta maszyna do wygrywania pozwoliła odnieść 16 zwycięstw w Rajdowych Mistrzostwach Świata i dwa Mistrzostwa Świata konstruktorów. Najbardziej namacalną pamiątką tamtej epoki jest 200 egzemplarzy cywilnych, wyprodukowanych w celu uzyskania homologacji. Z ceną dorównującą ówczesnym Porsche i Ferrari, trafiły one wyłącznie do największych fanów motorsportu. Ten oferowany na aukcji Bonhams’a ma dziś 48 tys. km przebiegu, fabryczny lakier i piękny, oryginalny stan. Oczekiwana cena: ok. 790 tys. – 1,2 mln PLN.
Czytaj dalej

Peugeot 205 T16 1984 – ok. 870000 PLN – UK

Powiedzieć o nim kultowy, to mało. Peugeot 205 T16 to prawdziwa legenda, dziecko szalonych lat 80-tych, jedna z 200 wyprodukowanych sztuk, wspominana z rozrzewieniem cywilna wersja rajdowego potwora grupy B. Ze zwykłą, miejską 205-tką dzielił jedynie drobne detale, będąc opracowaną od podstaw wyczynową konstrukcją, opartą na rurowej ramie, z turbodoładowanym silnikiem umieszczonym centralnie i napędem na cztery koła. Ten prezentowany zachowany jest w pięknej kondycji, z przebiegiem jedynie 12266 km.
Czytaj dalej