Archiwum kategorii: Peugeot

Peugeot 403 1960 – 15000 PLN – Wrocław

Peugeot 403 został zaprezentowany po raz pierwszy 20 kwietnia 1955 w Palais de Chaillot w Paryżu. Wyróżniał się nowoczesną sylwetką opracowaną przez studio Pininfarina. Mimo, że projektowany był jako rodzinny sedan, legendarna wytrzymałość pozwalała mu odnosić sukcesy również na scenie rajdowej. Peugeot 403 zasłynął również jako gwiazda filmowa. W serialu Colombo kabrioletem poruszał się tytułowy bohater, a auto w wersji w wersji sedan pojawiło się również w mazurskiej scenerii filmu Nóż w wodzie Romana Polańskiego. Prezentowany egzemplarz ostatnie 35 lat spędził w stodole i jest w stanie do renowacji.
Czytaj dalej Peugeot 403 1960 – 15000 PLN – Wrocław

Peugeot 306 1996 – 15500 PLN – Wrocław

Peugeot 306 miał powtórzyć sukces modelu 205, w nieco większym rozmiarze. Nadawał się znakomicie tak do miasta, jak i w trasy, celując w popularną klasę kompaktów. Debiutował w roku 1993, a większość rozwiązań mechanicznych dzielił z debiutującym 2 lata wcześniej innym dzieckiem koncernu PSA, Citroenem ZX. Ich największą ciekawostką techniczną była samoskrętna tylna oś, która przy wysokich prędkościach poprawiała stabilność, obracając tylne koła w minimalnym stopniu w tym samym kierunku co przednie. Model 306 został wyprodukowany w blisko 3 milionach egzemplarzy, stąd niejeden z Was będzie miał wspomnienia z nim związane. To dla Was właśnie jest ta oferta, i łezka w oku się może zakręcić. Oto absolutnie dziewiczy egzemplarz, z przebiegiem jedynie 5 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Peugeot 306 1996 – 15500 PLN – Wrocław

Peugeot 605 1996 – 19700 PLN – Wrocław

Francuzi od dziesięcioleci uznawali byli za mistrzów komfortów i każda ich marka oferowała propozycje w segmencie E. Obok Renault 25 i Citroena XM, na koniec lat 80-tych nabyć w salonie można było również nowe auto wysokiej klasy z lwem na masce. Peugeot 605 dzielił platformę z XM’em, lecz patrząc na oba samochody, wręcz trudno w to uwierzyć. W odróżnieniu od awangardowych kształtów Cytryny, Peugeot wybrał drogę klasycznej elegancji, wystylizowanej przez włoskie studio Pininfarina. Choć w czasach jego młodości często czyniono zarzut z podobieństwa do mniejszej 405-tki, trzeba przyznać, że auto jest niezwykle proporcjonalne i doskonale zniosło próbę czasu. Przez dekadę produkcji samochód przeszedł dwa niewielkie liftingi, skupiające się na detalach karoserii i wnętrza. Prezentowany egzemplarz to model już po zmianach. Pod maską tej limuzyny pracuje 3-litrowa jednostka V6 w 12-zaworowej, 167-konnej odmianie, zespolona ze skrzynią automatyczną. Na pokładzie odnajdziemy skórzaną tapicerkę, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele, tempomat oraz pięknie wkomponowany, fabryczny radiomagnetofon Clarion. To ciekawa propozycja dla wszystkich, którzy poszukują komfortu i lubią to, co francuskie.
Czytaj dalej Peugeot 605 1996 – 19700 PLN – Wrocław

Peugeot 205 Gentry 1993 – 45000 PLN – Poznań

Peugeot 205 Gentry to luksusowa odmiana francuskiego hot hatcha, która swoją nazwę zawdzięcza angielskiemu określeniu szlachty. To najlepiej wyposażona wersja w całej gamie, zaoferowana w odpowiedzi na model Renault Clio Baccara i dostępna jedynie w latach 1991-94. Produkowana tylko w trzydrzwiowym nadwoziu w kolorach Sorento Green i Aztec Gold, otrzymała delikatnie odprężoną jednostkę z modelu 205 GTI i zewnętrzne listwy optycznie poszerzające nadwozie – analogiczne, jak w GTI, choć w wykończone srebrnymi listwami, zamiast czerwonych. Na wyposażeniu odnajdziemy tu skórzane, kubełkowe fotele, klimatyzację, automatyczną skrzynię biegów, elektrycznie otwierane przednie szyby i uchylne tylne (wszystkie barwione w odcień sepii), drewno na drzwiach, grubą wykładzinę, centralny zamek i dzieloną, składaną tylną kanapę. Nasz egzemplarz jest zarejestrowany w Polsce, ma udokumentowany przebieg i nową powłokę lakierniczą. Ciemna, głęboka zieleń jego karoserii pięknie kontrastuje z kremowym wnętrzem, a wrażenia elegancji dopełniają zaprojektowane dla tej wersji specjalnej 14-calowe felgi. To wyjątkowe połączenie sportowych osiągów, komfortu i francuskiego stylu, które doskonale sprawdzi się w codziennym, miejskim ruchu i stanowi interesującą alternatywę dla modelu 205 GTI.
Czytaj dalej Peugeot 205 Gentry 1993 – 45000 PLN – Poznań

Peugeot 607 3.0 V6 2000 – SPRZEDANY

Francuska miękkość zawieszenia, welur na fotelach i V6 pod maską. Tak wyglądał top francuskiej motoryzacji przełomu wieków, czyli Peugeot 607 3.0 V6. Sześćset siódemka podbój rynku rozpoczęła z końcem 1999 roku, jako następca modelu 605, jednak ubrana w całkowicie nową stylistykę. Jego klasyczna forma była cieplej przyjęta niż w Renault Vel Satis czy Citroenie C6, choć upadku francuskiego high-endu powstrzymać nie zdołał. Do 2010 roku wyprodukowano 168875 egzemplarzy, a jego następca nie ukazał się do dziś. Co ciekawe, gdy na rynku niemieckim przeprowadzono ankietę zadowolenia z użytkowania samochodów, 607 wygrał segment “klasy wyższej”. Dla miłośników niemieckich samochodów jest to prawdziwe “nie do wiary”, ale oni i tak nie rzucą się na tą ofertę. Francuskie samochody po prostu trzeba lubić.
Czytaj dalej Peugeot 607 3.0 V6 2000 – SPRZEDANY

Peugeot Django 125 2016 – SPRZEDANY

W czasach, gdy strach przemieszczać się komunikacją miejską, do łask wracają środki indywidualnego transportu. A kiedy w dużych miastach podróż autem wymaga stania godzinami w korkach, tym bardziej łaskawym okiem patrzymy na taki wynalazek, jak skuter. Gdy te urocze i stylowe jednoślady przebojem podbijały rynek w latach 50-tych i 60-tych, kojarzone były z wolnością, swobodą i nieskrępowaną radością, a powiew wiosennego wiatru budził każdego do życia. Prym w produkcji tych jednośladów wiodła firma Piaggio z modelem Vespa, choć i inne firmy nie pozostawały jej dłużne. Peugeot S55 wszedł na rynek w roku 1955, a współcześnie Peugeot Django nawiązuje do jego stylu, będąc w pełni funkcjonalną i odpowiednio dynamiczną maszyną. To oczywiste nawiązanie do stylu retro, również w kolorystyce, możliwości indywidualizacji i choćby takich dodatków akcesoryjnych, jak chromowany przedni bagażnik. Oczywiście i dziś nie uniknie on porównań do włoskiej Vespy. W bezpośrednim porównaniu – Peugeot jest szybszy, ma bardziej wygodna kanapę, jest bardziej pewny w prowadzeniu i… tańszy.
Czytaj dalej Peugeot Django 125 2016 – SPRZEDANY

Peugeot 607 2004 – SPRZEDANY

Jako nacja Francuzi lubią luksus, styl, dobre perfumy, ubrania i jedzenie. Jeżeli chodzi o motoryzację, od zawsze mieli własny styl. Potrafili tworzyć świetne limuzyny, a taką właśnie jest Peugeot 607 z rasowym V6 pod maską. Sześćset-siódemka podbój rynku rozpoczęła z końcem 1999 roku, jako następca modelu 605, jednak wyposażona w całkiem nową gamę silników, z całkowicie nową stylistyką. Uwagę od razu zwrócił wysoki poziom wyposażenia samochodu: klimatyzacja, 8 poduszek powietrznych, czujniki ciśnienia powietrza w oponach, a do tego aktywne zawieszenie AMVAR z elektronicznym sterowaniem poziomu tłumienia. Ten Peugeot 607 to dla pełni szczęścia wersja Luxe – z wyposażeniem dodatkowym w postaci skórzanej tapicerki, nagłośnienia JBL i elektrycznie zamykanej klapy. Zachowany jest w świetnym stanie, wygląda niemal jak nowe auto, jednak najlepszej jego strony na zdjęciach nie zobaczycie… do tego należy zająć miejsce we wnętrzu i ruszyć w podróż.
Czytaj dalej Peugeot 607 2004 – SPRZEDANY

Peugeot 406 Coupe 1997 – SPRZEDANY

Włosi zawsze wiedzieli, jak zrobić coś dobrego pięknym, coś użytecznego zapadającym w pamięć, a coś sportowego – czymś działającym na zmysły. W studio Pininfarina wielokrotnie osiągano motoryzacyjny absolut, wszak ciężko policzyć, ile karoserii Ferrari zjechało z ich projektowych desek na przestrzeni lat. To również Pininfarina odpowiadała za projekt pierwszego znanego Peugeota w wersji coupe, czyli modelu 504 Coupe z 1969 roku. Od 1983 roku marka nie miała jego następcy w ofercie, a zmiana przyszła dopiero 14 lat później. To, jak w 1997 roku zinterpretowano francuski projekt popularnego modelu 406, zdecydowanie zasługuje na uwagę. Peugeot 406 Coupe w zestawieniu z modelem sedan wysmuklał i wypiękniał. Dłuższy, szerszy, z węższymi lampami, bezramkowymi drzwiami, ma piękne proporcje. Projektowany jako model GT i produkowany we Włoszech, miał mocne argumenty praktyczne – świetnie wykończone perforowaną skórą wnętrze z fotelami Recaro, 4 pełnoprawne miejsca, spory bagażnik (390 litrów). Szczególnie z najmocniejszą, 3-litrową jednostką jest to prawdziwy połykacz autostrad. To zawsze był wymarzony samochód dla tych, którzy tęsknym wzrokiem spoglądali w kierunku Ferrari i Maserati, szukając czegoś bardziej przystępnego finansowo. Tak zresztą pozostało do dziś. Auto nie zrujnuje finansowo, a z pewnością da poczucie posiadania nieszablonowego i oryginalnego pojazdu.
Czytaj dalej Peugeot 406 Coupe 1997 – SPRZEDANY

Peugeot 205 GTI 1.9 1987 – SPRZEDANY

Peugeot 205 GTI to samochód szykowny i sportowy, który stał się dumą całego francuskiego pokolenia. Godny rywal VW Golfa GTI, debiutował w 1984 roku w wersji 1.6. Rok później sukces modelu opromieniła specjalna wersja wyczynowa 205 T16, a jeszcze w kolejnym roku ukazała się wersja 1.9, wyróżniająca się wyższą mocą maksymalną, hamulcami tarczowymi przy wszystkich kołach i większymi felgami. To był złoty środek między świetnymi osiągami i dobrą ceną, który uczynił auto prawdziwą legendą. Prezentowany egzemplarz miał wszystkie zadatki, aby stać się rekordowym. Przebieg jedynie 6800 kilometrów, udokumentowana historia, zjawiskowy stan wizualny i mechaniczny. Na dodatek jest to jeden z nielicznych egzemplarzy 1.9 z pierwszej serii produkcyjnej (wyróżniającej się na przykład spojlerem nad tylną szybą i innym designem deski rozdzielczej). Aukcja, która odbyła się w rodzimym kraju tego niezwykle lubianego modelu, stała się niezwykłym pojedynkiem kolekcjonerów. Wyceniany na 28-40 tysięcy euro osiągnął finalnie cenę 47200 euro (ponad 200 tysięcy złotych!), co stanowi światowy rekord aukcyjny dla tego modelu.
Czytaj dalej Peugeot 205 GTI 1.9 1987 – SPRZEDANY

Peugeot 406 Coupe 1998 – SPRZEDANY

Włosi zawsze wiedzieli, jak zrobić coś dobrego pięknym, coś użytecznego zapadającym w pamięć, a coś sportowego – czymś działającym na zmysły. W studio Pininfarina wielokrotnie osiągano motoryzacyjny absolut, wszak ciężko policzyć, ile karoserii Ferrari zjechało z ich projektowych desek na przestrzeni lat. To również Pininfarina odpowiadała za projekt pierwszego znanego Peugeota w wersji coupe, czyli modelu 504 Coupe z 1969 roku. Od 1983 roku marka nie miała jego następcy w ofercie, a zmiana przyszła dopiero 14 lat później. To, jak w 1997 roku zinterpretowano francuski projekt popularnego modelu 406, zdecydowanie zasługuje na uwagę. Peugeot 406 Coupe w zestawieniu z modelem sedan wysmuklał i wypiękniał. Był dłuższy, szerszy, otrzymał węższe przednie lampy, bezramkowe drzwi, każdy element jego karoserii był inny. Projektowany jako model GT i produkowany we Włoszech, miał mocne argumenty praktyczne – świetnie wykończone perforowaną skórą wnętrze z fotelami Recaro, 4 pełnoprawne miejsca, spory bagażnik (390 litrów). Szczególnie z najmocniejszą, 3-litrową jednostką jest to prawdziwy połykacz autostrad. To zawsze był wymarzony samochód dla tych, którzy tęsknym wzrokiem spoglądali w kierunku Ferrari i Maserati, szukając czegoś bardziej przystępnego finansowo. Tak zresztą pozostało do dziś. Auto nie zrujnuje finansowo, a z pewnością da poczucie posiadania nieszablonowego i oryginalnego pojazdu.
Czytaj dalej Peugeot 406 Coupe 1998 – SPRZEDANY