Piaggio Vespa PX 125 T5 1985 – ok. 25000 PLN – Lublin

Piaggio Vespa PX 125 T5 to prawdziwie sportowy skuter – mały, zgrabny i kultowy środek lokomocji na dwóch kołach. Odświeżona stylistyka, a także wykorzystanie jako kierowcy testowego dwukrotnego wówczas mistrza świata Formuły 1, Nelsona Picquet, sprawiły, że Vespa 125 T5 w pełni zasłużyła na swoją nazwę – “Pole Position”. Dla podkreślenia sportowego stylu nakreślono bardziej agresywne linie, dodano spojler, przednią owiewkę i cyfrowe wskaźniki. Piaggio w tamtych czasach miało o co walczyć i musiało przebić japońską konkurencję. Silnik Piaggio Vespy PX 125 T5 wyposażony został w 5-kanałowy, aluminiowy cylinder, stworzony żeby lepiej odprowadzać ciepło. Jej silnik zapewniał poziom osiągów niedostępny do tej pory w żadnym innym modelu Vespy o podobnej pojemności skokowej. Sami przyznacie, że żółty kolor 2000M 102 z palety Ferrari pasuje do tego włoskiego temperamentu idealnie 🙂 Ten egzemplarz z samego początku produkcji, po dokładnej i rzetelnej renowacji, stanowi kąsek, którego nie da się przeoczyć.

Piaggio Vespa PX 125 T5 VNX5T
Rocznik: 1985
Przebieg: 1 km
Pojemność: 123 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 12 KM

Cena: 5800 EUR

Vespa 125 T5 rok produkcji 1985 – pierwszy rok produkcji.
Numer ramy VNX5T 0159**
Z informacji w CEPIK jedna z dwóch zarejestrowanych w Polsce – obie moje, a trzecią remontuję.

Kompleksowo odbudowana.
Całe nadwozie wypiaskowane, wymieniona podłoga, nowy lakier najwyższej jakości.
Kolor żółty 2000M 102 z palety Ferrari.

Wszystkie elementy aluminiowe wyszkiełkowane.
Widelec, bębny, tarcze kotwiczne i wahacz polakierowane w kolorze Piaggio Max Meyer Alluminio 983.
Felgi polakierowane proszkowo – czarna satyna.
Wszystkie śruby, wkręty, cięgna i drobiazgi ocynkowane.
Te, które wymagały wymiany, wymienione na nowe.
Nowe łożyska, uszczelniacze, linki z pancerzami, szczęki hamulcowe, oringi.
Nowe opony Pirelli SC30 oraz dętki Dunlop.
Nowe amortyzatory Pinasco.
Nowa oryginalna tylna lampa, kierunkowskazy, zderzak, półka schowka, spoiler, zamki i kluczyki, regulator, przerywacz, moduł zapłonowy z przewodem, fajką i świecą, szybka, kranik, przewody paliwowy i olejowy i wiele innych.
Zregenerowana instalacja elektryczna, przednia lampa, zegary, manetki, gumy podłogi, hamulca, kopki oraz gumki ramy.
Nowe, zanitowane emblematy T5.
Zamontowany w schowku sygnał dźwiękowy kierunkowskazów.
Oryginalny wydech Piaggio DGM 1942 w świetnym stanie.
Nowe siedzenie od StreamlineSeats https://www.facebook.com/streamline.seats/posts/2040670292626022

Oryginalny silnik T5, wyremontowany przez Szymona z Vesen https://www.facebook.com/VespaEngineering/?ref=br_rs.
Kartery wyszkiełkowane, wszystkie gniazda łożysk i zawór w stanie fabrycznym.
Wał korbowy w idealnym stanie, łożyska wału SKF C3 i NTN (produkcji japońskiej) NU205.
Wszystkie inne łożyska Koyo i FAG. Wszystkie uszczelki Corteco, uszczelka silnika SIP premium (włókno aramidowe).
Zregenerowany gaźnik Dellorto 24.24G.
Śruby ze stali nierdzewnej.
Oryginalny cylinder Piaggio Gillardini, tłok oryginał Piaggio, nowe pierścienie tłokowe. Oryginalny krzyżak Piaggio, skrzynia została zdystansowana do ustawień fabrycznych. Oryginalny stojan Piaggio i koło zamachowe. Odpala od razu.

Artykuł o mnie i mojej pasji w Scooterlab: https://www.scooterlab.uk/putting-the-polish-back-into-vespa-t5-feature-2/

Kilkaset zdjęć z renowacji z opisami na mojej stronie: https://www.facebook.com/VespaStazione/

Mieszkam w Polsce, skuter zarejestrowany jest na moje nazwisko, posiada ważne badania techniczne.
Mam firmę transportową, zatem dostarczę ci Vespę pod twój adres w Polsce, Niemczech, Holandii, Belgii, Anglii czy Austrii bez problemu.
Mój niemiecki nie jest najlepszy więc możemy tylko pisać wiadomości w tym języku, ale chętnie porozmawiam przez telefon po angielsku lub polsku.

Telefon: +48 502 862 502
Miejscowość: Lublin