Piaggio Vespa PX 125 T5 1989 – ok. 23500 PLN – Lublin

Lata 80-te dla Vespy były pełne zmian i wyzwań – włoska makra musiała nadążyć za nowymi trendami i prześcignąć konkurencję. Piaggio Vespa PX 125 T5 musiało także utrzymać więź z historią, ponieważ marka nie chciała zatracić tożsamości i cech charakterystycznych. Do nowego, bardziej agresywnego stylistycznie modelu zaczęto montować stosunkowo mocne jednostki napędowe, co zaowocowało dużym sukcesem sprzedażowym. Wystawiona na sprzedaż Piaggio Vespa PX 125 T5 została odrestaurowana od podstaw. Nowego właściciela z łatwością przeniesie w w lata 80-te i pozwoli pojechać nawet 130 km/h. Narodzona w 1985 roku sportowa Vespa “125 T5 Pole Position”, nazywana po prostu “T5”, to niezwykły skuter, który w zatłoczonych miastach wciąż jest niezrównanie szybkim środkiem lokomocji.

Piaggio Vespa PX 125 T5
Rocznik: 1989
Przebieg: 1 km
Pojemność: 123 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 12 KM

Cena: 5500 EUR

Vespa 125 T5 rok produkcji 1989.
Numer ramy VNX5T 0357**
Z informacji w CEPIK jedna z dwóch zarejestrowanych w Polsce – obie moje, a trzecią remontuję.

W Europie nie ma oferty na egzemplarz w takim stanie.
Kompleksowo odbudowana.
Całe nadwozie wypiaskowane, wymieniona podłoga, nowy lakier najwyższej jakości.
Kolor Grigio Titanio 8005M z palety Piaggio.

Wszystkie elementy aluminiowe wyszkiełkowane.
Widelec, bębny, tarcze kotwiczne i wahacz polakierowane w kolorze Piaggio Max Meyer Alluminio 983.
Felgi w kolorze nadwozia.
Wszystkie śruby, wkręty, cięgna i drobiazgi ocynkowane.
Te które wymagały wymiany wymienione na nowe.
Nowe łożyska, uszczelniacze, linki z pancerzami, szczęki hamulcowe, oringi.
Nowe opony Pirelli SC30 oraz dętki Dunlop.
Nowe amortyzatory YSS.
Nowa oryginalna tylna lampa, kierunkowskazy, zderzak, półka schowka, spoiler, zamki i kluczyki, regulator, przerywacz, moduł zapłonowy z przewodem, fajką i świecą, szybka, kranik, przewody paliwowy i olejowy i wiele innych.
Zregenerowana instalacja elektryczna, przednia lampa, zegary, manetki, gumy podłogi, hamulca, kopki oraz gumki ramy.
Nowe, zanitowane emblematy T5.
Zamontowany w schowku sygnał dźwiękowy kierunkowskazów.
Oryginalny wydech Piaggio DGM 1942 w świetnym stanie.
Oryginalne siedzenie T5 zregenerowane przez tapicera.

Oryginalny silnik T5, wyremontowany przez Szymona z Vesen https://www.facebook.com/VespaEngineering/?ref=br_rs.
Kartery wyszkiełkowane, wszystkie gniazda łożysk i zawór w stanie fabrycznym. Numery połówek zgodne.
Wał korbowy w idealnym stanie, łożyska wału SKF C3 i NTN (produkcji japońskiej) NU205.
Wszystkie inne łożyska Koyo i FAG. Wszystkie uszczelki Corteco, uszczelka silnika SIP premium (włókno aramidowe).
Zregenerowany gaźnik Dellorto 24.24G.
Śruby ze stali nierdzewnej.
Oryginalny cylinder Piaggio Gillardini, tłok oryginał Piaggio, nowe pierścienie tłokowe. Oryginalny krzyżak Piaggio, skrzynia została zdystansowana do ustawień fabrycznych. Oryginalny stojan Piaggio i koło zamachowe. Odpala od razu.

Artykuł o mnie i mojej pasji w Scooterlab: https://www.scooterlab.uk/putting-the-polish-back-into-vespa-t5-feature-2/

Kilkaset zdjęć z renowacji z opisami na mojej stronie: https://www.facebook.com/VespaStazione/

Mieszkam w Polsce, skuter zarejestrowany jest na moje nazwisko, posiada ważne badania techniczne.
Mam firmę transportową, zatem dostarczę ci Vespę pod twój adres w Polsce, Niemczech, Holandii, Belgii, Anglii czy Austrii bez problemu.
Mój niemiecki nie jest najlepszy więc możemy tylko pisać wiadomości w tym języku, ale chętnie porozmawiam przez telefon po angielsku lub polsku.

Telefon: +48 502 862 502
Miejscowość: Lublin