Plymouth Volare 1976 – 35000 PLN – Pyskowice

Niegdyś był jednym z najbardziej popularnych Moparów, dziś jest kompletnie niespotykany. Plymouth Volare przebojem wdarł się na rynek, zdobywając najważniejszy amerykański tytuł – Car of the Year 1976 magazynu Motor Trend. W konstrukcji był w wielu miejscach nowatorski (nadwozie projektowane w tunelu aerodynamicznym, walka o zmniejszenie masy, nowe rozwiązania w zawieszeniu), co przepłacił rekordową ilością akcji serwisowych – tylko do końca 1977 roku wzywano właścicieli do serwisów ośmiokrotnie, co kosztowało koncern miliony dolarów i postawiło na krawędzi bankructwa. Po latach te pierwsze bolączki są jednak bez znaczenia, szczególnie gdy mówimy o tak skrupulatnie odbudowanym egzemplarzu.

Plymouth Volare
Rocznik: 1976
Przebieg: 80000 km
Pojemność: 3700 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc: 120 KM

Cena: 35000 PLN

Auto od 2 lat robiłem dla siebie, nie ma fuszery, patentów i przekładek, wszystko w oryginale, porządnie zrobiona blacharka, chemia nr 1 jaka jest dostępna na rynku UE typu Mike Sanders itd.. nie ma niczego poprzerabianego, żadnych kombinacji, ze wszystkiego mam zdjęcia.

Samochód w wersji europejskiej produkowany z myślą eksportu do EU.
Samochód od nowości w rękach jednego właściciela, kupiłem go dwa lata temu i poddałem pełnej renowacji.
Auto ma przejechane zaledwie 80 tys. km.
Przed renowacją było w bardzo ładnym stanie (mam pełno zdjęć).

Auto zostało w pełni odrestaurowane.

Blacharka
Blacha samochodu była w bardzo ładnym stanie, zrobiłem wszystko co trzeba było:
wymiana części podłogi, wymiana części podłużnic, wymiana tylnych nadkoli, części bagażnika i tylnych boków (pełna galeria zdjęciowa).
Pełna konserwacja podwozia – podkład reaktywny, epoksyd, gumy natryskowe (nie mylić z boolem z norauto). Gumy z normfesta.
Profile zamknięte – podkład reaktywny i na ciepło Mike Sanders.
W środku reaktywny, epoksyd, maty wygłuszające.

Lakier
Pełne malowanie samochodu, lakier piękny zielony z dużą głębią – oryginalnie samochód też był zielony, przy czym ciemniejszy i płytszy kolor.

Dach
Wymienione całe poszycie dachu na nowe tak jak oryginał, oryginalny winyl, nie mylić ze skajem.

Wnętrze
Całe oryginalne. Jedyna wada to głośniki w przednich drzwiach, cała reszta jak oryginał, nic nie wytarte, żadnych dziur, wszystko jak fabryka dała w pięknym zielonym kolorze (pod lakier), oryginalne radio i cała reszta.

Podsufitka
Wymieniona na nową, stara się rozkruszyła. Zrobiona z alcantary – wygląda super, trzeba usiąść i spojrzeć do góry.

Zawieszenie
Pełna renowacja zawieszenia, nie ma problemu z przeglądem, nowe amorki, gumy, tuleje, końcówki, sworznie itd. Nowe opony z nakładkami białymi.

Silnik
Oryginalny Slant Six 3.7 l. Spalanie 12-15 l/100 km.
Bardzo popularna jednostka w USA, jak i na całym świecie.
Jeszcze nie dawno produkowana, ze względu na małą awaryjność i dobry stosunek mocy do spalania.
Biła na głowę silniki konkurencji w czasach „kryzysu”.
Silnik pracuje idealnie, odpala na dotyk.
Zrobione:
– regulacja zaworów
– wymieniony olej z filtrem
– nowe przewody paliwowe
– wymieniona pompa wody
– wymieniona pompa paliwa
– wymieniony aparat zapłonowy
– wymienione kable WN i świece
– wymieniony bimetal z gaźnika
– uszczelki
– silnik cały pomalowany jak oryginał
– wymienione przewody chłodnicze i inne elementy pod maską

Model w wersji Premier – prawie najbogatszy, brakuje tylko klimatyzacji.
Jest:
– wspomaganie
– elektryczne 4 szyby
– kładzione siedzenia
– elektryczne otwieranie bagażnika
– winylowy dach
– głośniki w tylnym podszybiu
itd.

Auto nie ma założonych listew bocznych, oczywiście listwy wszystkie są, ja ich nie nakładałem bo bez nich autko ma większego zadziora, ale jeżeli ktoś chce to tylko sobie kliknie i założone.

Przód samochodu jest delikatnie niżej przez co auto wygląda agresywniej, nowe opony i nakładki białe, na to dekle szprychowe (dwa w stanie bdb dwa w średnim).

Nowa przednia szyba – bez rys.

Auto zarejestrowane.
Przegląd do 18.11.2015
Ubezpieczenie do 14.11.2015

Telefon: +48 601 199 043
Miejscowość: Pyskowice