Archiwum kategorii: Polonez

FSO Polonez 1.5 SLE 1989 – SPRZEDANY

Ciągle dysponując niewielkim budżetem możemy kupić ciekawe auto, np. takie jak FSO Polonez 1.5 SLE, czyli popularne “akwarium”. Oczywiście musimy mieć świadomość, że nie będzie to ideał, lecz po włożeniu odpowiedniej ilości i jakości pracy, będziemy mogli cieszyć się doskonałym polskim klasykiem. Oferta z ogłoszenia ma ważne atuty – znaną historię, uporządkowaną kwestię własnościową, wyjątkowo dobrze zachowane wnętrze i posiada wszystkie elementy charakterystyczne dla rocznika. Potrzebne będą prace blacharskie i nowy lakier… i choć nie są to tanie zabawy, mam nadzieję, że kupujący za jakiś czas uraczy mnie zdjęciami pięknie odrestaurowanego klasyka.
Czytaj dalej FSO Polonez 1.5 SLE 1989 – SPRZEDANY

Polonez Bella 2000 – SPRZEDANY

Tak, nie mylicie się, pierwsze skojarzenie jest jak najbardziej prawidłowe. Polonez Bella narodził się jako karawan. Podstawą był 4-osobowy Daewoo-FSO Polonez Truck Plus DC (double cab), przedłużony do ponad 5,5 m. Powstał w Zakładzie Kompozytów Bella. Szacuje się, że powstało ich ok. 80, przy czym po większości zostało tylko wspomnienie. Ten z ogłoszenia dostał drugie życie… i to się chwali. Co z nim zrobić dalej? Zapewne nowy właściciel będzie mógł zrealizować swój pomysł – tylna część we wnętrzu jest wciąż niezabudowana.
Czytaj dalej Polonez Bella 2000 – SPRZEDANY

FSO Polonez 1500 1981 – SPRZEDANY

Oryginalny, dobrze utrzymany stan samochodu jest jego najwyższą wartością. Pięknie zachowany FSO Polonez 1500 z pierwszego okresu produkcji robi ogromne wrażenie. To stan, który niezwykle trudno wycenić, bo przywrócić się go nie da za żadne pieniądze. Idealnie odrestaurowane samochody owszem, są piękne, lecz tracą swój klimat i duszę. Jedyna metoda to regularne przejażdżki, troskliwa pielęgnacja, serwis, garaż i w naszym klimacie – zimowy odpoczynek. Przez ponad 30 lat rzadko który samochód ma tyle szczęścia.
Czytaj dalej FSO Polonez 1500 1981 – SPRZEDANY

FSO Polonez Atu Plus 1998 – SPRZEDANY

FSO Polonez Atu Plus to dzieło fabryki Daewoo-FSO, lecz z całą pewnością możemy go uznać za ostatniego przedstawiciela masowo produkowanego polskiego samochodu. Dziś wszyscy, którzy wzdychają do dawnych czasów mają szansę wejść w posiadanie fabrycznie nowego samochodu. To jedna z ostatnich pozostałości po zburzonej fabryce FSO – nieodebrany przez zamawiającego, przechowywany przez 16 lat w fabrycznym magazynie, z przebiegiem zaledwie 23 km. Sprzedawany na aukcji osiągnął kwotę 25600 PLN.
Czytaj dalej FSO Polonez Atu Plus 1998 – SPRZEDANY