Polski Fiat 125p 1974 – 34900 PLN – Wrocław

Polski Fiat 125p na początku produkcji był prawdziwą dumą PRLu i jako hit eksportowy przynosił niemałe dewizy. Tylko w pierwszej połowie lat 70-tych wyeksportowano ich 343300 sztuk, a w rekordowym, 1976 roku – 83413 egzemplarzy. Również piękny egzemplarz z ogłoszenia, we wspaniałej czerwieni meksykańskiej (L614), kolorze dostępnym wyłącznie w latach 1973-75, pochodzi z tej puli. Pierwsze lata spędził w Niemczech, by kilkanaście lat temu powrócić do Polski. Zasila go lubiana, 55-konna jednostka 1,3 l, która w ostatnim czasie przeszła remont generalny. Samochód ma również nowe zawieszenie i hamulce, i choć dolna część błotnika i progi wymagają poprawki blacharskiej i lakierowania, można uznać to za kosmetykę. Jako baza ten Fiat prezentuje się doskonale, a po dokończeniu prac może być prawdziwą gwiazdą zlotów. Jego podstawową zaletą jest oryginalność i brak przeszczepów od nowszych roczników. Samochód jest kompletny we wszystkie detale charakterystyczne dla MR 74 – ma jeszcze wąskie kierunkowskazy z przodu i małe światła z tyłu, lecz są już klamki kasetowe i atrapa chłodnicy z tworzywa. Jest czarna deska z prędkościomierzem skalowanym do 180 km/h, koło kierownicy bez chromowanego pierścienia, stacyjka po prawej stronie i biegi w podłodze.

Polski Fiat 125p 1300
Rocznik: 1974
Przebieg: 89000 km
Pojemność: 1300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 55 KM

Cena: 34900 PLN

Przedmiotem sprzedaży jest Polski Fiat 125p 1300, model eksportowy. Samochód zakupiłem kilkanaście lat temu w Niemczech (okolice Berlina) od pierwszego właściciela.

Cechą charakterystyczną tego pojazdu jest pełna dokumentacja techniczna oraz serwisowa (widoczna na załączonych zdjęciach).

Samochód jest po oględzinach rzeczoznawcy PZM, wg którego samochód jest w oryginalnym stanie technicznym, bez przeróbek.

W ostatnim czasie samochód przeszedł kompleksowy przegląd techniczny, w ramach którego dokonano:
– remont silnika
– odnowienia elementów zawieszenia (malowane proszkowo, nowe elementy gumowe)
– regeneracji układu hamulcowego
Prace zostały wykonane z zachowaniem oryginalnych podzespołów.

Na tę chwilę samochód wymaga jeszcze:
– drobnych napraw blacharsko-lakierniczych,
– przestało działać radio, tzn. prawdopodobnie jest to wina wzmacniacza, ponieważ nie ma dźwięku,
– koło zapasowe nie jest oryginalne.

Samochód sprzedaję z wyposażeniem widocznym na zdjęciach. Jedyną rzeczą jaką dokupiłem jest zestaw narzędzi oraz trójkąt ostrzegawczy.

Dla osób zainteresowanych mogę dokończyć proces rejestracji na żółte tablice i sprzedać samochód jako zarejestrowany.

Zapraszam na oględziny.
Cena jest do negocjacji.

Telefon: +48 507 255 664
Miejscowość: Wrocław