Polski Fiat 126p 1976 – SPRZEDANY

Polski Fiat 126p pierwszej serii powstawał w latach 1973-77. Dziś to w ogłoszeniach widok szczególnie rzadki, wśród wszystkich Maluchów najcenniejszy i z największym potencjałem dalszego wzrostu cen. Wprawne oko wychwyci w tej ofercie szereg elementów charakterystycznych wyłącznie dla najwcześniejszych egzemplarzy. Najbardziej charakterystyczne jest inny kształt przetłoczeń na błotnikach oraz dodatkowe wloty powietrza na bokach tylnej klapy. Samochód ma inną kierownicę (jeszcze bez logo FSM), szare pasy bezpieczeństwa mocowane na jednym pałąku, inna jest deska (tu dość mocno stuningowana w epoce), boczki w drzwiach i w tylnej części, fletnerki są z metalowymi klameczkami, a w bagażniku zbiornik płynu hamulcowego ma inny kształt. Charakterystyczne są również felgi z logo Fiat i szerokim rozstawem śrub. Wreszcie – logo „Polski Fiat” na przednim pasie i kultowe oznaczenie „Licencja Fiat”. Ciekawostką w tym egzemplarzu jest zastosowanie popularnej niegdyś „turbinki Kowalskiego”, usprawniającej mieszanie paliwa z powietrzem.

Polski Fiat 126p
Rocznik: 1976
Przebieg: 59000 km
Pojemność: 600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 24 KM

Fiat 126p z 1976 roku.
Od zakupu przez 39 lat użytkowany przez jednego właściciela (ważne oc, przegląd techniczny), rachunek zakupu z Polmozbytu, instrukcja obsługi.
Fiacik bezwypadkowy, posiada zamontowane bardzo ciekawe urządzenie tzw. turbinkę Kowalskiego, oczywiście sprawną.
Koło zapasowe, lewarek, narzędzia, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica.

Fiacik godny uwagi dla osoby poszukującej egzemplarza z połowy lat 70 tych.
Stan oceniam na bardzo dobry, przede wszystkim brak korozji.
Maluch gotowy do jazdy bez ponoszenia kosztów, jedynie wymaga kosmetyki lakieru.