Porsche 968 1992 – 94000 PLN – Warszawa

Porsche 968 było ostatnim małym Porsche z układem transaxle – silnik z przodu, skrzynia biegów przy tylnej osi, co zagwarantowało idealny rozkład mas i świetne właściwości jezdne. Jego 3-litrowa jednostka miała tylko cztery cylindry, lecz w momencie debiutu uczyniła z niego najmocniejszy, wolnossący, czterocylindrowy samochód na świecie. W połączeniu z sześciostopniową manualną skrzynią biegów to 6,5 sekundy do setki i prędkość maksymalna 250 km/h. To fantastycznie dopracowana konstrukcja, wykorzystująca wiele technicznych rozwiązań z wcześniejszego 944 S2 i 944 Turbo. Ten egzemplarz ma niewysoki przebieg i niezwykle smakowite zestawienie kolorystyczne. Czy to dobry zakup? Oczywiście, a przy okazji jest to wybór rozsądku. Za pół ceny 911-tki otrzymujemy niezwykle angażujące i świetnie wykonane auto legendarnej marki. Chłodzone powietrzem Porsche jest co najmniej dwukrotnie droższe, trudniejsze w prowadzeniu na limicie i mniej komfortowe na długim dystansie.

Porsche 968
Rocznik: 1992
Przebieg: 134000 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 240 KM

Cena: 94000 PLN

Wyposażenie:
– kolor grafitowy – slate grey,
– wnętrze – kolor burgundy,
– klimatyzacja,
– radio porsche + opcjonalny, fabrycznie rozbudowany system audio

Do sprzedania Porsche 968 rocznik 1992. Model mocno poszukiwany ze względu na manualną skrzynię biegów.
W moich rekach od 8 lat. Samochód w bardzo dobrym stanie, przejechałem nim około 40 tys. km, świetnie się sprawdził jako dailycar w okresie wiosenno-letnim. Regularnie serwisowany w autoryzowanym serwisie Bosch oraz ASO Porsche Okęcie.

Piękne zestawienie kolorystyczne – karoseria w kolorze slate gray i robiący niesamowite wrażenie burgundowy środek (doskonale zachowany).
Samochód brał udział w kilku wystawach, uczestnik wielu zlotów.

Na dzień dzisiejszy nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Samochód stoi na 3-częściowych skręcanych felgach Work w rozmiarze 18 cali.
Jest możliwość kupna samochodu za cenę 85 tys. na innych felgach – 17-calowych porschowskich cup1).

Model 968 został wyprodukowany w zaledwie 11245 egzemplarzach.
Według specjalistów z branży samochodów zabytkowych, model o dużym potencjale wzrostu ceny w przyszłości.
Dobra alternatywa dla osób marzących o Porsche 964 – przyspieszenie 0-100 gorsze tylko o 0,8 sekundy, przy dużo większej wygodzie podczas jazdy, no i dwukrotnie niższej cenie…

Nie jestem handlarzem, w mojej kolekcji znajdują się inne samochody tej marki.
Sprzedaję, ponieważ chcę ograniczyć kolekcję.
Na oglądanie samochodu zapraszam naprawdę zainteresowane kupnem osoby (“oglądaczom” dziękuję – szanujmy swój czas).

Telefon: +48 600 085 505
Miejscowość: Warszawa