Renault Clio RS Jean Ragnotti 2002 – SPRZEDANE

Szybciej niż sami moglibyśmy się tego spodziewać, zaczynamy tęsknym okiem patrzeć na odchodzące wolnossące hot-hatche. Renault Clio RS Jean Ragnotti to odelżona o 80 kg i wzbogacona zmodyfikowanym zawieszeniem wersja Renault Sport, przygotowana w zaledwie 300 egzemplarzach na rynek francuski. Doskonałą zabawę gwarantuje wysokoobrotowa 2.0-litrowa jednostka: 172 KM i 6,9 s do setki przy masie ok. 1000 kg.

RENAULT CLIO SPORT JEAN RAGNOTTI 2.0 16V z 2002 r.
Samochód homologowany w GRUPIE N

Silnik
1998cm3
F4R 736
Moc seryjna: 172 KM / 6250 obr./min
Max moment obrotowy: 200 Nm / 5400 obr./min

Przyspieszenie 0-100: 6,9 s
Prędkość maksymalna: 220km/h
Silnik z przebiegiem 70 000 km

Silnik po serwisie olejowym, rozrząd ze zmiennymi fazami rozrządu.
Zmienimy wydech: 4-2-1, katalizator, przelot fi 60.
Aktualna szacowana moc: ok. 185 KM

Odświeżony lakier: Blue World Metalic
Felgi: 16″ Speedline Turini letnie, zimowe renault sport 16

Wersja różniąca się od ZWYKŁEGO SPORTA wagą – minus 80 kg
Zgodnie z fabrycznym wyposażeniem, brak:
– ESP
– ABS
– klimatyzacji
– tylnej wycieraczki
– koła zapasowego
– świateł ksenonowych

Inne zawieszenie – Ragnotti, lotka tylna, dokładka zderzaka przedniego.
Wnętrze deska z niebieskimi wstawkami oraz licznik, tapicerka skóra z alcantarą (zmieniona ze zwykłych foteli).

Wyposażenie:
– el. szyby
– el. lusterka
– komputer pokładowy
– sportowa kierownica – oryginalna kierownica wielofunkcyjna zachowana
– radio cd
– immobiliser
– halogeny
– rozpórka Mc Personów

Auto fabrycznie nastawione na zabawę.
Zdecydowanie lepsze właściwości jezdne niż Sport.
Samochód stworzony do szybkiej, dającej radość jazdy.
Jedyny problem w tym, że samochody z takimi genami w większości zostały zakatowane bądź rozbite.

Clio w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym.