Saab 9-3 Viggen 2000 – 34900 PLN – Cieszyn

Viggen (czyli “grom”) to myśliwiec z lat sześćdziesiątych opracowany przez lotniczy oddział Saaba. Saab 9-3 Viggen to zaprezentowana w 1999 roku wersja specjalna opracowana przez specjalistów z komórki SVO (Special Vehicle Operations), przy współpracy z brytyjskim Tom Walkinshaw Racing, znanym z opracowania wielu samochodów wyścigowych. Co tu odnajdziemy? Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik, zdolny od 2000 roku wykrzesać 230 KM z pojemności 2,3 l. Przyspieszenie? Pierwsza setka w 6,4 sekundy. Prędkość maksymalna? Szalone 250 km/h, a do tego lotnicza legenda, do której nawiązuje logo w kształcie delty, widoczne na błotnikach i oparciach foteli. Dodatkowo Viggen otrzymał powiększony tylny spojler, charakterystyczne 17-calowe alufelgi, inny zderzak przedni i tylny, a także nakładki i progi oraz obniżone zawieszenie. Stworzono ich 4600 sztuk wyłącznie w trzech kolorach. Niebieska sztuka z ogłoszenia trafiła do Polski wprost z USA.

Saab 9-3 VIGGEN
Rocznik: 2000
Przebieg: 170000 km
Pojemność: 2290 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 230 KM

Cena: 34900 PLN

Wyposażenie:
ABS
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
Wspomaganie kierownicy
ASR (kontrola trakcji)
Isofix
Podgrzewane lusterka boczne
Szyberdach
Tempomat
CD
Elektrycznie ustawiane lusterka
Poduszka powietrzna pasażera
Alarm
Elektryczne szyby tylne
Klimatyzacja automatyczna
Podgrzewane przednie siedzenia
Światła przeciwmgielne
Wielofunkcyjna kierownica
Centralny zamek
Immobilizer
Radio fabryczne
Alufelgi
Elektrycznie ustawiane fotele
Komputer pokładowy
Poduszka powietrzna chroniąca kolana
Tapicerka skórzana

Mam do sprzedania Saaba 93 Viggen. Saab został sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych, a dokładniej z Kalifornii. Auta nie trzeba przedstawiać, ci co się znają na marce wiedzą co to za rzadki egzemplarz.

Saab jest przygotowany do rejestracji, kupujący płaci 256 zł w wydziale komunikacji.
Saab nie wymaga żadnego wkładu finansowego wszystko jest w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym.

Od zwykłej wersji Saaba 9-3 różniła go turbosprężarka Mitsubishi TD04-HL15-5, dzięki której podniesiono ciśnienie do 1,4 bara, oprogramowanie komputera sterującego pracą silnika (ECU) oraz zmodyfikowane sprzęgło wraz z dociskiem i wytrzymalsze półosie.

Pojazd dostępny był w każdej wersji nadwoziowej wyłącznie w czterech kolorach: żółtym, srebrnym, czarnym oraz niebieskim.
We wnętrzu dominuje kolor czarny jednak w skórzanej tapicerce, na drzwiach oraz desce rozdzielczej wprowadzono srebrno-szare elementy. W sumie wyprodukowano 4600 egzemplarzy pojazdu. Produkcje zakończono w 2002 roku. Pojazd opracowali specjaliści z Special Vehicle Operations ze współpracy z Tom Walkinshaw Racing Corporation.

Telefon: +48 608 461 270
Miejscowość: Cieszyn