Saab 900 Monte Carlo Convertible 1991 – SPRZEDANY

Saab 900 Monte Carlo Convertible to wersja specjalna, wyróżniająca się wśród 198 tysięcy zabudowanych w Finlandii kabrioletów Saaba zarówno stroną techniczną, jak i wizualną. Stworzona z okazji pięciolecia pierwszej, klasycznej wersji modelu, zbudowana została w zaledwie 300 egzemplarzach. Na pierwszy rzut oka z pewnością zwraca uwagę mocna żółć jego lakieru, Monte Carlo Yellow, pięknie kontrastująca z ciemnoszarym wnętrzem. Pod jego maską znajduje się, tradycyjnie dla Saabów, wzdłużnie umieszczona jednostka napędowa, tutaj występująca w najmocniejszej, oczywiście turbodoładowanej, 185-konnej wersji. Samochód przez 3 ostatnie lata, gdy znajdował się w rękach obecnego właściciela, przeszedł szereg prac renowacyjnych, dzięki którym prezentuje się fantastycznie.

Saab 900 Monte Carlo Convertible
Rocznik: 1991
Przebieg: 225000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 185 KM

Wyposażenie:
– kierownica Nardi,
– Clarion for Saab plus eq,
– zegary dodatkowe,
– tonneau cover,
– felgi Aero 16

Jeden z 300 żółtych Saabów na rynek Stanów Zjednoczonych. Łącznie ok 850 na świecie.

Saab sprowadzony 3 lata temu.

Od tamtej pory zostało zrobione:
– nowy dach (TAPWID),
– regeneracja turbosprężarki,
– regeneracja głowicy,
– panewki komplet,
– pierścienie,
– rozrząd (płozy, łańcuch, dolne koło),
– pompa wody,
– termostat,
– czujnik ciśnienia oleju,
– uszczelka aparatu zapłonowego,
– maglownica,
– przewody wspomagania,
– paski komplet,
– rolka napinacza klimatyzacji,
– termostat,
– manszeta wewnętrzna prawa,
– tuleje wahaczy komplet przód,
– sworznie 4 sztuki,
– obejmy + końcówki stabilizatora przód,
– regeneracja zacisków hamulcowych
… i pewnie jeszcze dużo więcej.

Większość napraw wykonanych u Pana Adama Łochowskiego w Warszawie.

Auto w idealnym stanie blacharskim. Ze względu na rysy i wgniecenie na rogu błotnika pomalowana lewa strona auta.
Wszystko odbyło się w fenixmotors.com (posiadam dokumentacje foto z przebiegu lakierowania).