Saab 900 Turbo Convertible NG 1996 – 14999 PLN – Warszawa

Niektórzy mówią, że to ostatni prawdziwy SAAB, inni że to pierwszy już „nie ten”. Z pewnością może cieszyć jego klasyczny, budzący zaufanie wygląd, całkiem niezłe (nawet jak na dzisiejsze standardy) osiągi i użyteczność jak auta współczesnego. Składany automatycznie dach, turbosprężarka, klimatyzacja, skórzana tapicerka – ten samochód zdecydowanie ma klasę i nie boi się porównania z żadnym innym czteroosobowym kabrioletem swojej epoki. Saab 900 Turbo Convertible NG to już nie „krokodyl”, ale nie brakuje w nim rozwiązań charakterystycznych dla marki, jakich nie odnajdziemy w innych samochodach. Stacyjka między przednimi fotelami, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia kolana w momencie wypadku. Black Panel, który wygasza w nocy wszystkie niepotrzebne wskazania, by nie męczyć wzroku kierowcy. Wreszcie wzmocniona rama przedniej szyby, dzięki której dachowanie w nim nie jest straszne. Saab zawsze wyjątkowo dbał o bezpieczeństwo i nawet po dwudziestu kilku latach wciąż możemy czuć się w nim pewnie.

Saab 900 Turbo Convertible
Rocznik: 1996
Przebieg: 270000 km
Pojemność: 1998 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 185 KM

Cena: 14999 PLN

Saab 900 NG convertible, 185 KM turbo. Auto bezwypadkowe (oryginalny lakier), z Włoch, nigdy nie miało rdzy.

Saaba posiadam ponad rok. Auto ma mi służyć do relaksu, więc nie ma miejsca na niedomagania. Dlatego wiele w nie zainwestowałem. Nowe, wymienione przeze mnie, sprzęgło, amortyzatory, oleje, różne starzejące się przewody gumowe itp. Jazda nim to najczystsza przyjemność. Elastyczność potrafi zaskoczyć innych kierowców. To najmocniejszy oferowany wówczas model 900 w świetnym stanie. Samochód pozwala na bezproblemową codzienną eksploatację. Klima, dach, turbo, zawieszenie sprawne. Auto bez problemu osiąga prędkości +200 km/h i równie bezproblemowo się zatrzymuje. W międzyczasie można nim skręcać bez obaw o życie.

Wysoka cena? Bezwypadkowość, brak jakiejkolwiek korozji i stopień zadbania stawiają ten egzemplarz w zupełnie innej lidze niż wiele tańszych ofert dziewięćsetek. Moim zdaniem cena rozsądna, jak na w pełni sprawnego, komfortowego, zaskakująco użytecznego i szybkiego klasyka. 185 konne turbo convertible to wisienka na torcie ówczesnej gamy modelowej SAABa. Godnych uwagi egzemplarzy jest z roku na rok coraz mniej. Ceny takich aut już nie będą spadały. Zobacz za ile można dziś kupić kroko w cabrio. A 900 NG to jednak bardziej użyteczne auto.

Jak już zobaczysz wszystkie tańsze i nie zdecydujesz się na zakup któregoś, zapraszam do obejrzenia mojego. Też długo szukałem, nawet kiedyś doszedłem do wniosku, że to auto nie dla mnie, bo „nie trzyma się kupy”. Okazało się, że po prostu nie widziałem właściwego egzemplarza. Jeszcze jedno… Saab 900 to nie Saab 93. Ma to swoje plusy i minusy, ja wybieram 900.

Mój SAAB nie widział zimy i soli na drogach. Garażowany. Czysty, zadbany.

Sprzedaję, bo czas na realizację kolejnych motoryzacyjnych marzeń. Faktura VAT marża – nie płacisz PCC. Samochód opłacony, przygotowany do rejestracji. Chcesz go kupić – zaproponuj swoją cenę, czasem mam coś innego na oku i mogę być skłonny do negocjacji, choć też nic się nie stanie, jeśli zostaniemy razem na kolejny sezon.

Auto prezentowane obecnie w NEO-Garage Ursus. Na miejscu możliwość pełnej inspekcji na podnośniku, podpięcia pod komputer, jazdy próbnej.

Telefon: +48 732 688 788
Miejscowość: Warszawa