KlasykaGatunku.pl

Saab 9000 CS 1993 – 14000 PLN – Wrocław

Pierwszy Saab 9000 pojawił się w 1984 roku. To projekt Giorgetto Giugiaro, zbudowany na tej samej płycie podłogowej, co Lancia Thema, Fiat Croma i Alfa Romeo 164. Szwed wyróżniał się bardziej zaawansowanymi rozwiązaniami z dziedziny bezpieczeństwa, przepastnym wnętrzem i bogatym wyposażeniem. W prezentowanym egzemplarzu na pokładzie jest automatyczna skrzynia biegów, podgrzewane fotele, welurowa tapicerka, elektryczne szyby i lusterka. Jest też podnoszona tylna klapa, pozwalająca na lepszy dostęp do przestrzeni bagażowej. Pod maską – jednostka 2,3 l. Takie połączenie gwarantuje świetny poziom komfortu i niezłe osiągi, a nade wszystko – w dzisiejszych czasach pozwala wyróżnić się na drodze. Samochód z ogłoszenia to egzemplarz ze szwajcarskiego rynku w poliftowej wersji CS. Przeprojektowano w niej przedni i tylny pas, wprowadzono drobne zmiany we wnętrzu, lecz wszystko co, co w nim najwspanialsze, pozostawiono bez zmian. Nawet późniejszy model 9-5 nie oferował już tyle miejsca w wnętrzu, ani tak doskonałej tapicerki.

Saab 9000 2.3
Rok produkcji: 1993
Pojemność silnika: 2290 ccm
Moc silnika: 107 kW / 146 KM
Przebieg: 252,964 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Saab 9000 z silnikiem 2.3 w kolorze białym z granatową welurową tapicerką. Sprowadzony bezpośrednio od drugiej właścicielki z Dottikon, Szwajcaria. Zachowany w dobrym stanie z normalnymi śladami użytkowania i upływu czasu. Wraz z samochodem pełna dokumentacja serwisowa: książka serwisowa oraz książka badań spalin “Abgas”. Regularne wpisy w większości od jednego dealera Saab.

Nadwozie nie posiada żadnej widocznej korozji, wgnieceń czy rys. Jeśli to dla kogoś istotne posiada w większości fabryczny lakier. Spód auta i wnęki nadkoli zachowane w stanie przyzwoitym, z drobnymi nalotami rdzy. Komora silnika i jego osprzęt w bardzo ładnym stanie. Wnęki nadkoli bez korozji. Zderzaki nie posiadają obcierek. Tłumik końcowy jest fabryczny, a jego puszka ma korozję i niedługo będzie nadawał się do wymiany.

Wnętrze jest kompletne, bez braków czy uszkodzeń. Welurowa tapicerka zachowana w bardzo dobrym stanie, bez plam czy przetarć. Kierownica ma wciąż strukturę, nie jest powycierana. Podsufitka odkleja się w tylnej części.

Felgi nie posiadają uszkodzeń, nie były nigdy odnawiane, mają jedynie minimalne odpryski lakieru. Komplet dobrych opon letnich.

Wyposażenie bagażnika kompletne, nieużywane koło dojazdowe i skrzynka z narzędziami. Tapicerka i plastiki bez uszkodzeń.

Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Motul 5w40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– świeży płyn chłodniczy,
– nowe pióra wycieraczek,
– demontaż, czyszczenie oraz ponowny montaż na nowych spinkach zewnętrznych listew i plastików,
– konserwacja profili zamkniętych drzwi i nadkoli woskiem Wurth,
– polerowanie i nawoskowanie lakieru.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.

Cena 14’000 PLN zawiera kompletne opłaty, które zostały już wykonane. Samochód odbierasz w tej cenie zatankowany do pełna, z tłumaczeniami dokumentów, pierwszym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC na 30 dni, gotowy do rejestracji w RP.

Zapraszamy do kontaktu pod tel. +48 791 515 905 (Michał),
+48 698 848 416 (Aleksander), +48 661 737 676 (Daniel).
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl