Simca Talbot 1510 LS 1979 – 19000 PLN – Kraków

Simca Talbot 1510 to wóz o tysiącu twarzy. Oferowany był początkowo jako Simca 1307, Chrysler Alpine, Dodge Alpine oraz Chrysler 150, a wzorowany był na nim nawet Moskwicz Aleko. To duży samochód rodzinny, zaprojektowany przez brytyjsko-francuski zespół Chrysler Europe. Ukazał się na rynku w 1975, zdobywając tytuł Europejskiego Samochodu Roku. Był to nowoczesny, przednionapędowy hatchback, obok VW Passata jeden z pierwszych w klasie. Modernizację przeszedł po przejęciu firmy Chrysler Europe przez PSA Peugeot Citroen. Simca Talbot 1510 (zwana na innych rynkach jako Talbot 1510, Talbot Alpine albo Talbot 150) produkowana była od lipca 1979 roku do 1982 roku. Projekt zarzucono, ponieważ stanowił wewnętrzną konkurencję dla Citroena BX, który miał zostać jedynym francuskim hatchbackem grupy. Zachowany w pięknym i oryginalnym stanie egzemplarz z ogłoszenia, w podstawowej wersji LS, wyposażony jest w silnik o pojemności 1294 cm³ na gaźniku Solex, który osiąga moc 68 KM. Zadbany, doprowadzony do pełnej sprawności technicznej pojazd, stanowi ciekawy i nietuzinkowy przykład klasyka, którym można spokojnie jeździć na co dzień.

Simca Talbot 1510 LS
Rocznik: 1979
Przebieg: 86000 km
Pojemność: 1294 cm
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 68 KM

Cena: 19000 PLN

Pojazd zachowany w oryginalnym stanie bliskim fabrycznego.
W pełni sprawny, po gruntownym przeglądzie wszelkich mechanizmów, wymieniona większość uszczelnień w silniku, wymienione wszystkie elementy gumowe układu hamulcowego (można używać DOT4).
Odnowione zderzaki oraz obręcze kół zgodnie z oryginałem, nowe ogumienie.
Oczywiście nowe wszelkie płyny ustrojowe, elementy eksploatacyjne takie jak przewody zapłonowe + świece, kondensatory układu zapłonowego, kopułka + palec rozdzielacza, termostat, wyłącznik termiczny.
Przeprowadzone wszelkie możliwe regulacje.
Uzupełniono tylko zabezpieczenie antykorozyjne o konserwację profili zamkniętych oraz nadkoli – podwozie zachowane z fabryczną powłoką zabezpieczającą.
Lakier na pojeździe fabryczny za wyjątkiem przedniego lewego i tylnego lewego błotnika.
Wszelkie elementy pojazdu sprawne – użytkowany na co dzień w suche dni.
Zarejestrowany jako zabytek, ważne ubezpieczenie – istnieje możliwość powrotu na kołach.
Posiadam wymienione części.
Samochód sprowadzony z południa Francji.
Wnętrze czyste i kompletne w całości oryginalne.
Zachowana oryginalna dokumentacja zakupowa.
Egzemplarz wyprodukowany jeszcze przed przejęciem firmy przez Peugeota.
Jest to klasyk, którym można się na co dzień poruszać we współczesnym ruchu miejskim.

Telefon: +48 600 318 039
Miejscowość: Kraków