Skoda Favorit 1991 – SPRZEDANA

Skoda Favorit wprowadziła czechosłowackiego producenta w nową epokę. Silnik z przodu, przedni napęd i uniwersalne nadwozie typu hatchback od włoskiego studio Bertone było najlepiej zrealizowanym przepisem na kompaktowy/rodzinny samochód w całym Bloku Wschodnim. W Polsce patrzono na nią z zazdrością, w końcu nasz Polonez Caro wyglądał przy niej jak relikt przeszłości. Razem z wersją kombi (Forman) od 1988 do 1995 roku powstało ich ponad milion, choć dziś nie jest to już popularny samochód na naszych drogach. Znalezienie zadbanego egzemplarza wciąż jest możliwe – wiele z nich wiodło spokojny żywot, na przykład jedynie sezonowo dojeżdżając z garażu właściciela na działeczkę i z powrotem. Te prezentowana ma jedynie 42800 km przebiegu i bardzo dobry stan.

Skoda Favorit
Rocznik: 1991
Przebieg: 42800 km
Pojemność: 1300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 54 KM

Wyposażenie:
– radio niefabryczne,
– ogrzewanie tylnej szyby.

Skoda Favorit rok produkcji 1991. Stan bardzo dobry z plusem.

Charakterystyka:

  1. Całkowity brak rdzy oraz korozji.
  2. Auto nigdy nie było eksploatowane zimą.
  3. Bardzo niski przebieg, czego dowodem jest stan techniczny jak i wizualny auta.
  4. Auto posiada 99% oryginalnych części (również wszystkie elementy blacharskie, reflektory, szyby, zderzaki a nawet koło zapasowe z oryginalnym czechosłowackim Barumem z pierwszego montażu).
  5. Cały czas garażowane.

Jestem trzecim właścicielem.
Auto jest przeze mnie używane sporadycznie, w celu okazjonalnych przejażdżek.

W samochodzie zostały zrobione następujące rzeczy:

  1. Przegląd i regulacja hamulców.
  2. Wymiana uszczelniaczy półosi.
  3. Wymiana płynu hamulcowego.
  4. Wymiana płynu chłodniczego wraz z płukaniem układu.
  5. Wymiana olejów w silniku i skrzyni biegów (skrzynia została przepłukana przed zalaniem nowego oleju).
  6. Przegląd zawieszenia + wymiana amortyzatorów.
  7. Wymiana świec zapłonowych oraz kabli wysokiego napięcia wraz z rozdzielaczem.
  8. Zabezpieczenie antykorozyjne progów od wewnątrz poprzez wstrzyknięcie fluidolu.
  9. Wyważenie kół
  10. Wymiana filtra powietrza + dołożenie dodatkowego filtra paliwa (favoritka fabrycznie miała tylko filtr przy pompie w odstojniku, oczywiście ten również został wyczyszczony).
  11. Zakup nowego akumulatora Varta (jest gwarancja).
  12. Ważny przegląd i OC.

Dopuszczam możliwość sprawdzenia auta na dowolnej stacji diagnostycznej.
Samochód do obejrzenia w podwarszawskiej miejscowości Pruszków.
Zdjęcia aktualne.