STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

BMW 740i E38 1996 – 49000 PLN – Pruszków

Już ponad 20 lata temu skonstruowano samochód, w którym każdy może poczuć się doskonale. BMW 740i E38 dla motoryzacyjnego maniaka jest jak idealnie skrojony garnitur. Wygodne i eleganckie zarazem, zawiera wszystkie najlepsze pierwiastki marki – prowadzi się pewnie, widlasta ósemka koi uszy, wyposażenie jest bogate, a przestrzeni i komfortu jest pod dostatkiem. W czarnym lakierze z czarnym wnętrzem wciąż prezentuje się świetnie. Ten egzemplarz z niskim przebiegiem pochodzi z japońskiego rynku. Jest już zarejestrowany w Polsce i gotowy do dalszej eksploatacji.
Czytaj dalej

Jaguar XJ Executive X308 1999 – 43000 PLN – Pruszków

Jaguar XJ o oznaczeniu X308 to limuzyna, która pokazała się na rynku w 1997 roku. Majestatyczna sylwetka i charakterystyczne żłobienia maski przywodzą na myśl o wiele starsze Jaguary, dla wielu laików trudne do pojęcia jest, że okaz pochodzi z lat ’90. Automatyczna skrzynia biegów oraz 243 KM pod maską pozwolą ruszyć nowemu właścicielowi w sprawną podróż, a 8-cylindrowy, 3,2 litrowy silnik zapewnia piękne brzmienie. Rasowy Brytyjczyk w świetnym stanie i stonowanej kolorystyce, to coś, co może służyć nawet za daily car, choć tak pięknego egzemplarza aż szkoda na słotne dni.
Czytaj dalej

BMW M3 Evolution II E30 1988 – 449000 PLN – Pruszków

Z 17 tysięcy wyprodukowanych M-trójek to wersje limitowane należą do tych najbardziej pożądanych. BMW M3 Evolution II E30 powstało w 1988 roku jako podstawa do homologacyjnej wyścigówki. Odelżone, wzmocnione, z nowym pakietem aerodynamicznym – powstało w ilości 500 numerowanych egzemplarzy. Egzemplarz numer 134 w zjawiskowym kolorze Macaoblau ma dziś jedynie 87000 km przebiegu i odkupiony został od znanego, niemieckiego kierowcy wyścigowego. Zawsze pieszczone, wyposażone zostało w szereg dodatków, które dostrzeże oko wytrawnego znawcy tematu. Owszem, Evo II miało spojler z lotką, lecz tu zamontowana została jej dłuższa (fabryczna) wersja. Kolejnymi rarytasami są zmieniony przedni spojler, lampy Startec, kevlarowe kubełki i felgi BBS z szerszym niż fabrycznie rantem. Modyfikacje objęły również stronę mechaniczną. Legendarny silnik S14 osiąga tu 244 KM, zmodyfikowane zostało zawieszenie i układ wydechowy. Z uwagi na fakt, iż jest to jedna z 500 sztuk wyprodukowanych EVO II, w dodatku po tak znanym właścicielu, samochód jest doskonałą lokatą kapitału, dającą przy okazji ogromne pokłady radości z jazdy. Dźwięk błyskawicznie wkręcającego się na ponad 8000 rpm silnika S14 jest nie do opisania!
Czytaj dalej

Mercedes 320 CE Cabriolet A124 1993 – 139000 PLN – Pruszków

Powiedzieć o nim, że to rzadki typ, to mało. Mercedes 320 CE Cabriolet A124 w ofercie był jedynie przez kilka miesięcy na przełomie 1992 i 1993 roku. Annały mówią, że wyprodukowano ich zaledwie 766 sztuk. W stylowej karoserii pierwszej serii otrzymujemy tu najlepszą cechę serii drugiej – jednostkę M104 3.2 l z nowoczesnym elektronicznym wtryskiem, która co prawda moc maksymalną ma identyczną jak poprzednik, lecz osiąga ją o 900 obr./min wcześniej, za co odpowiedzialny jest wyższy o ok. 25% moment obrotowy. W ogłoszeniu egzemplarz sprowadzony z Japonii, w zawsze aktualnym zestawieniu kolorystycznym „triple black”. Podczas przejażdżek bez dachu może sprawić wiele radości na czterech pełnowartościowych miejscach.
Czytaj dalej

Mercedes 500E W124 1991 – 189000 PLN – Pruszków

Powstał na bazie najmocniejszej sześciocylindrowej wersji, do której postanowiono dołożyć wszystko najmocniejsze, co spoczywało na półkach magazynów Mercedesa. 5-litrowy silnik V8 i skrzynia biegów z modelu SL, krótkie przełożenie tylnego mostu, powiększony rozstaw kół, duże hamulce. Zadanie zrealizowane zostało przez inżynierów Porsche i przez cały cykl produkcyjny (5 lat i ponad 10 tysięcy zmontowanych sztuk) realizowane było ręcznie w fabryce Porsche Rossle-Bau w Zuffenhausen. Legenda, jaką otoczony jest Mercedes 500E W124, uczyniła z niego po latach najbardziej poszukiwaną wersję w całym typoszeregu. Znaleźć taki samochód w oryginalnym stanie, z niskim przebiegiem, prezentujący się niemal jak nowy, to zadanie z każdym rokiem coraz trudniejsze. Rosną również ceny. Jedyne, co się nie zmienia, to frajda, jaką ten samochód daje kierowcy i pasażerom. Zawsze wystarczająca ilość mocy, świetnie wykonane nadwozie i wnętrze, wysoki komfort. Klasa sama w sobie.
Czytaj dalej

Mercedes 300D W123 1981 – 38000 PLN – Pruszków

Amerykańska specyfikacja Mercedesów niezmiennie ma swoich zwolenników. Duże zderzaki i inne lampy prezentują się bogato, a dodatkowa owiewka szyberdachu sprawia wrażenia kolejnej, zmysłowo dobranej biżuterii. Bezsprzecznie ogromnym atutem tej wersji jest wyposażenie dodatkowe. Ten Mercedes 300D W123 wyposażony jest w automatyczną klimatyzację, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, tempomat, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i okno dachowe, dwa składane podłokietniki. Taka specyfikacja w egzemplarzach z europejskiego rynku jest absolutnie niespotykana, szczególnie w wersjach z wysokoprężnym silnikiem. Stan zachowania tego egzemplarza imponuje, podobnie jak gustowne zestawienie koloru 681 Weizengelb (Manila Beige) z jasnym wnętrzem.
Czytaj dalej

Mazda 323 1.6i 1986 – 45000 PLN – Pruszków

Zaledwie 74 km przebiegu w 30-letnim aucie to ewenement. Fabrycznie nowa Mazda 323 1.6i to propozycja dla tych, którzy tęsknią za japońską motoryzacją lat 80-tych. Przywołuje wspomnienia, gdy taki wóz mogliśmy sprawić sobie w Peweksie. Może służyć jako ekspozycja w salonie, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by ją zarejestrować i używać do okazjonalnych przejażdżek. Jak dotąd, mimo 30 lat na karku, nigdy nie była rejestrowana, a jej stan wizualny i mechaniczny jest perfekcyjny.
Czytaj dalej

Porsche 911 SC 1981 – 349000 PLN – Pruszków

Porsche 911 SC („Super Carrera”) to dopracowany model klasycznego Porsche, napędzany powiększonym do 3-litrów silnikiem typu boxer. To prawdziwa ikona, która wręcz kipi stylem i sportowym charakterem, uwodząc brzmieniem silnika i wspaniałymi kształtami. To ma 36 lat, lecz dzięki rozległym pracom renowacyjnym wygląda i jeździ jak nowe. Jego silnik to ostatnia ewolucja 3-litrowego boksera, dostępna w latach 1981-83, legitymująca się mocą maksymalną 204 KM i ceniona za wysoki moment obrotowy już w dolnym zakresie obrotów. Tu jest świeżo po kompletnym remoncie, co z pewnością pozwoli oszczędzić wielu wydatków w najbliższym czasie. Nadwozie przykuwa uwagę soczystą czerwienia i opcjonalnym sportowym wyposażeniem w postaci dokładki przedniego zderzaka, dużego spojlera „whale tail” i kultowych felg Fuchs z oponami o obniżonym profilu. Wnętrze – uszyte na nowo i doposażone w kubełkowe fotele. Szeroki uśmiech podczas każdej przejażdżki jest gwarantowany.
Czytaj dalej

Mercedes E 320 W210 1999 – SPRZEDANY

Mercedes E 320 W210 to doskonały sposób na nietuzinkowe auto na co dzień. Jeżeli uda nam się znaleźć pięknie zachowany egzemplarz, z powodzeniem może służyć przez wiele lat. Ten ma zaledwie 48600 km przebiegu i nie ma najmniejszych nawet problemów z korozją. Sytuacja nieczęsta w tym modelu, która pozwala w pełni odkryć i doświadczyć jego obiektywnych zalet. To wóz ponadprzeciętnie komfortowy, bardzo dobrze wyposażony, z ładnie brzmiącym silnikiem i linią, której nie brak elegancji.
Czytaj dalej

Mercedes G 320 AMG W463 1996 – 139000 PLN – Pruszków

Gelendę z jej ponadczasowym designem można kochać lub nie, ale chyba żaden fan motoryzacji nie przejdzie koło niej obojętnie. Mercedes G 320 AMG W463 to szlachetna wersja z sześciocylindrową rzędówką. Serce o pojemności 3.2 litra podrasowało komputerowo japońskie AMG. Szmaragdowo-czarne nadwozie o charakterystycznych ciosanych kształtach, czarne skórzane fotele i wykończenia wnętrza z drewna orzechowego, czynią samochód bardzo eleganckim barbarzyńcą. Poza tym: stały napęd 4×4, centralna, tylna i przednia blokada mechanizmów różnicowych, reduktor, no i automatyczna skrzynia, ktore sprawiają że samochód ten nadaje się w teren nie tylko z wyglądu. Mercedes jest po dużym przeglądzie serwisowym i jest w pełni przygotowany do eksploatacji.
Czytaj dalej