STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Mazda 626 1979 – 79000 PLN – Pruszków

Mazda 626 to hit przełomu lat 70. i 80. dwudziestego wieku, w kraju swojego pochodzenia noszący nazwę Mazda Capella. Jest to dobrze zbalansowany, wysokiej jakości samochód rodzinny dla rynku światowego, cechujący się niebywałą jak na tamte czasy wydajnością aerodynamiczną. Prezentowany okaz to trzecia generacja Capelli, zwana w Europie jako Mazda 626. To właśnie ten model otworzył drogę marce do globalnej ekspansji i znacząco zwiększył świadomość marki. Zachowana w oryginalnym, fabrycznym stanie Mazda, przeniesie każdego użytkownika do czasów, kiedy była nowością. Wspaniała kolorystyka przyciąga wzrok, a idealne wręcz wnętrze oraz lakier samochodu zachwyci każdego oglądającego.
Czytaj dalej

Mercedes 500E W124 1991 – 199000 PLN – Pruszków

Powstał na bazie najmocniejszej sześciocylindrowej wersji, do której postanowiono dołożyć wszystko najmocniejsze, co spoczywało na półkach magazynów Mercedesa. 5-litrowy silnik V8 i skrzynia biegów z modelu SL, krótkie przełożenie tylnego mostu, powiększony rozstaw kół, duże hamulce. Zadanie zrealizowane zostało przez inżynierów Porsche i przez cały cykl produkcyjny (5 lat i ponad 10 tysięcy zmontowanych sztuk) realizowane było ręcznie w fabryce Porsche Rossle-Bau w Zuffenhausen. Legenda, jaką otoczony jest Mercedes 500E W124, uczyniła z niego po latach najbardziej poszukiwaną wersję w całym typoszeregu. Znaleźć taki samochód w oryginalnym stanie, z niskim przebiegiem, prezentujący się niemal jak nowy, to zadanie z każdym rokiem coraz trudniejsze. Rosną również ceny. Jedyne, co się nie zmienia, to frajda, jaką ten samochód daje kierowcy i pasażerom. Zawsze wystarczająca ilość mocy, świetnie wykonane nadwozie i wnętrze, wysoki komfort. Klasa sama w sobie.
Czytaj dalej

Mercedes G 500 W463 2005 – 279000 PLN – Pruszków

Mercedes G 500 W463 wciąż wyznacza status, budzi szacunek i pożądanie. Jest punktem odniesienia, tworzy trendy, pozostaje w niegasnącej modzie. To samochód który można kupić dziś i mieć pewność, że również za 10 lat będzie robić wrażenie. Luksusowa odmiana spartańskiej G-klasy debiutowała podczas salonu samochodowego Frankfurt Motor Show w 1989 roku. Wyposażona wówczas po raz pierwszy w stały napęd na cztery koła, poduszkę powietrzną, ABS, skórę i drewniane wykończenie wnętrza, stworzyła niszę, w której króluje do dziś. Z latami zmieniały się w niej detale, stąd dziś największy wpływ na cenę ma nie rocznik, lecz stan techniczny i wizualna prezencja. Ta G-klasa ma 12 lat, lecz prezentuje się i brzmi ciekawiej, niż niejeden nowy egzemplarz. Wyposażona została w szereg umiejętnie skomponowanych dodatków, które podkreślają jej efektowny, czarny lakier (i charakter!) Na słowa uznania zasługuje również doskonały stan lakieru i wnętrza. A dźwięk? Piękny! Zasługa to 5-litrowej jednostki V8, którą wzbogacono tu bocznym układem wydechowym.
Czytaj dalej

Mercedes 300D W123 1981 – 49000 PLN – Pruszków

Amerykańska specyfikacja Mercedesów niezmiennie ma swoich zwolenników. Duże zderzaki i inne lampy prezentują się bogato, a dodatkowa owiewka szyberdachu sprawia wrażenia kolejnej, zmysłowo dobranej biżuterii. Bezsprzecznie ogromnym atutem tej wersji jest wyposażenie dodatkowe. Ten Mercedes 300D W123 wyposażony jest w automatyczną klimatyzację, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, tempomat, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i okno dachowe, dwa składane podłokietniki. Taka specyfikacja w egzemplarzach z europejskiego rynku jest absolutnie niespotykana, szczególnie w wersjach z wysokoprężnym silnikiem. Stan zachowania tego egzemplarza imponuje, podobnie jak gustowne zestawienie koloru 681 Weizengelb (Manila Beige) z jasnym wnętrzem.
Czytaj dalej

Mercedes E 320 Sportline Coupe C124 1994 – 49000 PLN – Pruszków

Ma klasę i styl, a w takiej specyfikacji i formie imponuje. Mercedes E 320 Sportline Coupe C124 w głębokiej czerni i z kultową tapicerką w kratę, wypieszczony i wypielęgnowany, budzi naturalny zachwyt. Poprzedni właściciel zamontował w nim instalację gazową,
która może pozwolić obniżyć koszty eksploatacji i bezproblemowo współpracować z sześciocylindrową jednostką M104 zasilaną elektronicznym wtryskiem. O tym jednak czy dalej oszczędzać na paliwie czy powrócić do oryginalnej specyfikacji zadecyduje nowy właściciel – sprzedający bowiem proponuje możliwość demontażu instalacji.

Czytaj dalej

BMW 740i E38 1996 – 56000 PLN – Pruszków

Już ponad 20 lata temu skonstruowano samochód, w którym każdy może poczuć się doskonale. BMW 740i E38 dla motoryzacyjnego maniaka jest jak idealnie skrojony garnitur. Wygodne i eleganckie zarazem, zawiera wszystkie najlepsze pierwiastki marki – prowadzi się pewnie, widlasta ósemka koi uszy, wyposażenie jest bogate, a przestrzeni i komfortu jest pod dostatkiem. W czarnym lakierze z czarnym wnętrzem wciąż prezentuje się świetnie. Ten egzemplarz z niskim przebiegiem pochodzi z japońskiego rynku. Jest już zarejestrowany w Polsce i gotowy do dalszej eksploatacji.
Czytaj dalej

Mercedes 260E W124 1987 – 36000 PLN – Pruszków

Ten Mercedes 260E W124 sprowadzony z Japonii w białym lakierze i z niebieskim wnętrzem prezentuje się przepięknie, lecz co nie mniej ważne, przez niemal 30 lat zdołał utrzymać oryginalną powłokę lakierniczą i przebieg zaledwie 74600 km. Pochodzi jeszcze z pierwszej serii produkcyjnej, charakteryzującej się wąskimi listwami na bokach. Jak na model W124 przystało, jazda nim to sama przyjemność. Sześciocylindrowy silnik pracuje z aksamitną gładkością, a skrzynia płynnie zmienia biegi. Zawieszenie pracuje cicho i komfortowo, a kabina jest świetnie wyciszona. Mało który samochód zabytkowy zaoferuje tak wiele przyjemności, jak ten.
Czytaj dalej

Mercedes SL 320 R129 1998 – REZERWACJA

Mercedes SL 320 R129 ubrany w czarny lakier, czarną skórę i pakiet stylistyczny Brabusa prezentuje prawdziwie gangsterski styl, który na ulicy z pewnością nie pozostanie niezauważony. To egzemplarz poliftowy, wyróżniający się listwami i zderzakami lakierowanymi w kolorze nadwozia, światłem stop na klapie bagażnika, nowym wzorem foteli, unowocześnionym panelem klimatyzacji i pięciobiegowym automatem. W ogłoszeniu ciekawy egzemplarz z niskim przebiegiem, sprowadzony z Japonii. W zestawie są dwa dachy. Jeden sztywny, aluminiowy, pozwalający na zamianę roadstera w stylowe coupe i jazdę niezależnie od warunków pogodowych oraz drugi miękki, automatycznie składany, pozwalający w pełni korzystać z uroku otwartego nadwozia i skryć się w razie potrzeby przed deszczem.
Czytaj dalej

BMW 735i E38 2000 – 58000 PLN – Pruszków

Przed i poliftowe BMW E38 wizualnie różnią się od siebie bardziej, niż niejedna nowa generacja Golfa czy Passata od poprzedniej. Jego sylwetka wysmuklała, szczególnie po wyposażeniu w opcjonalny M Pakiet zdaje się być o dekadę młodsza. W odróżnieniu od kolejnej generacji E65 wciąż czuć, że jest to samochód z krwi i kości, a nie przeładowana elektronicznymi gadżetami zabawka. W ogłoszeniu BMW 735i E38 w pięknym zestawieniu charakterystycznym dla rynku japońskiego. W kolorze Titansilber Metallic, z pakietem sportowym M, felgami M Parallel, multifunkcyjną kierownicą M, ciemną podsufitką i świetną tapicerką łączącą skórę z alcantarą.
Czytaj dalej

Mercedes 280E W123 1985 – 47000 PLN – Pruszków

Mercedes 280E W123 to najmocniejsza, najbogatsza i najbardziej dziś poszukiwana wersja popularnej „beczki”. Choć w oczach większości użytkowników dróg wciąż jego sylwetka wzbudza skojarzenia z niegdyś popularnymi taksówkami, stać go na wiele więcej. Owszem, jest wspaniale komfortowy, lecz kiedy zajdzie taka potrzeba, może zaskoczyć naprawdę godnymi osiągami. Dwuwałkowa jednostka 2,8 l generuje moc maksymalną 185 KM, było nie było ponad trzykrotnie więcej, niż w popularnym Dieslu. Ten biały egzemplarz z pięknym niebieskim wnętrzem pochodzi z końcówki produkcji. Sprowadzony został z Japonii, po czym przeszedł duży przegląd serwisowy.
Czytaj dalej