STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Mercedes 280E W123 1985 – 47000 PLN – Pruszków

Mercedes 280E W123 to najmocniejsza, najbogatsza i najbardziej dziś poszukiwana wersja popularnej „beczki”. Choć w oczach większości użytkowników dróg wciąż jego sylwetka wzbudza skojarzenia z niegdyś popularnymi taksówkami, stać go na wiele więcej. Owszem, jest wspaniale komfortowy, lecz kiedy zajdzie taka potrzeba, może zaskoczyć naprawdę godnymi osiągami. Dwuwałkowa jednostka 2,8 l generuje moc maksymalną 185 KM, było nie było ponad trzykrotnie więcej, niż w popularnym Dieslu. Ten biały egzemplarz z pięknym niebieskim wnętrzem pochodzi z końcówki produkcji. Sprowadzony został z Japonii, po czym przeszedł duży przegląd serwisowy.
Czytaj dalej

Mercedes 300D W123 1981 – 49000 PLN – Pruszków

Amerykańska specyfikacja Mercedesów niezmiennie ma swoich zwolenników. Duże zderzaki i inne lampy prezentują się bogato, a dodatkowa owiewka szyberdachu sprawia wrażenia kolejnej, zmysłowo dobranej biżuterii. Bezsprzecznie ogromnym atutem tej wersji jest wyposażenie dodatkowe. Ten Mercedes 300D W123 wyposażony jest w automatyczną klimatyzację, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, tempomat, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i okno dachowe, dwa składane podłokietniki. Taka specyfikacja w egzemplarzach z europejskiego rynku jest absolutnie niespotykana, szczególnie w wersjach z wysokoprężnym silnikiem. Stan zachowania tego egzemplarza imponuje, podobnie jak gustowne zestawienie koloru 681 Weizengelb (Manila Beige) z jasnym wnętrzem.
Czytaj dalej

Mercedes E55 AMG W210 1997 – SPRZEDANY

Mercedes E55 AMG W210 ma tylny napęd, ręcznie składany silnik V8 i charakter leniwego kota, który lubi snuć się po zapiecku, lecz gdy zajdzie taka potrzeba, potrafi rzucić się do skoku w tempie o który żadna mysz go nie podejrzewa. W końcu to drapieżca, supersedan należący dwie dekady temu do ligi najszybszych czteromiejscowych limuzyn. To samochód do którego można wskoczyć, przekręcić kluczyk w stacyjce i w mgnieniu oka przejechać przez pół Europy… a brzmi do tego tak, jak każdy duży Mercedes powinien. Właściwie utrzymywany będzie wciąż w pełnej sprawności mechanicznej i wbrew obiegowym opiniom, może być wolny od korozji.
Czytaj dalej

Mercedes SL 320 R129 1998 – 79000 PLN – Pruszków

Mercedes SL 320 R129 ubrany w czarny lakier, czarną skórę i pakiet stylistyczny Brabusa prezentuje prawdziwie gangsterski styl, który na ulicy z pewnością nie pozostanie niezauważony. To egzemplarz poliftowy, wyróżniający się listwami i zderzakami lakierowanymi w kolorze nadwozia, światłem stop na klapie bagażnika, nowym wzorem foteli, unowocześnionym panelem klimatyzacji i pięciobiegowym automatem. W ogłoszeniu ciekawy egzemplarz z niskim przebiegiem, sprowadzony z Japonii. W zestawie są dwa dachy. Jeden sztywny, aluminiowy, pozwalający na zamianę roadstera w stylowe coupe i jazdę niezależnie od warunków pogodowych oraz drugi miękki, automatycznie składany, pozwalający w pełni korzystać z uroku otwartego nadwozia i skryć się w razie potrzeby przed deszczem.
Czytaj dalej

Mercedes CLS 63 AMG C219 2006 – REZERWACJA

Mercedes-Benz Vision CLS debiutował jako concept car w 2003 roku. Przyjęty entuzjastycznie, już rok później debiutował w zaskakująco futurystycznej wersji produkcyjnej, jako CLS. Stworzony na bazie E-klasy W211, wypełnił lukę pomiędzy klasą E i klasą S, czterem pasażerom oferując najwyższym poziom komfortu, połączony ze sportowym stylem. Kultowy silnik wolnossący 6.3 AMG V8 debiutował w tym nadwoziu w dwa lata po premierze. Mercedes CLS 63 AMG C219 oferuje fantastyczne osiągi i fenomenalne brzmienie w nadwoziu, które nawet po kilkunastu latach wciąż wygląda nowocześnie. To prawdziwy wzór, stworzony z ogromnym wyczuciem smaku, kreatywnością i uwagą przyłożoną do wszelkich szczegółów. Prekursor, za którym z kolejnymi latami podążyli inni producenci. Nie można mieć wątpliwości, że to 100% przyszły klasyk, który w stanie zbliżonym do fabrycznego da ogromną przyjemność w podróży.
Czytaj dalej

Mercedes 500E W124 1991 – 199000 PLN – Pruszków

Powstał na bazie najmocniejszej sześciocylindrowej wersji, do której postanowiono dołożyć wszystko najmocniejsze, co spoczywało na półkach magazynów Mercedesa. 5-litrowy silnik V8 i skrzynia biegów z modelu SL, krótkie przełożenie tylnego mostu, powiększony rozstaw kół, duże hamulce. Zadanie zrealizowane zostało przez inżynierów Porsche i przez cały cykl produkcyjny (5 lat i ponad 10 tysięcy zmontowanych sztuk) realizowane było ręcznie w fabryce Porsche Rossle-Bau w Zuffenhausen. Legenda, jaką otoczony jest Mercedes 500E W124, uczyniła z niego po latach najbardziej poszukiwaną wersję w całym typoszeregu. Znaleźć taki samochód w oryginalnym stanie, z niskim przebiegiem, prezentujący się niemal jak nowy, to zadanie z każdym rokiem coraz trudniejsze. Rosną również ceny. Jedyne, co się nie zmienia, to frajda, jaką ten samochód daje kierowcy i pasażerom. Zawsze wystarczająca ilość mocy, świetnie wykonane nadwozie i wnętrze, wysoki komfort. Klasa sama w sobie.
Czytaj dalej

Mercedes G 500 W463 2005 – 279000 PLN – Pruszków

Mercedes G 500 W463 wciąż wyznacza status, budzi szacunek i pożądanie. Jest punktem odniesienia, tworzy trendy, pozostaje w niegasnącej modzie. To samochód który można kupić dziś i mieć pewność, że również za 10 lat będzie robić wrażenie. Luksusowa odmiana spartańskiej G-klasy debiutowała podczas salonu samochodowego Frankfurt Motor Show w 1989 roku. Wyposażona wówczas po raz pierwszy w stały napęd na cztery koła, poduszkę powietrzną, ABS, skórę i drewniane wykończenie wnętrza, stworzyła niszę, w której króluje do dziś. Z latami zmieniały się w niej detale, stąd dziś największy wpływ na cenę ma nie rocznik, lecz stan techniczny i wizualna prezencja. Ta G-klasa ma 12 lat, lecz prezentuje się i brzmi ciekawiej, niż niejeden nowy egzemplarz. Wyposażona została w szereg umiejętnie skomponowanych dodatków, które podkreślają jej efektowny, czarny lakier (i charakter!) Na słowa uznania zasługuje również doskonały stan lakieru i wnętrza. A dźwięk? Piękny! Zasługa to 5-litrowej jednostki V8, którą wzbogacono tu bocznym układem wydechowym.
Czytaj dalej

BMW 1M Coupé E82 2011 – 249000 PLN – Pruszków

BMW 1M Coupé niejednokrotnie było porównywane do kultowego BMW 2002 Turbo bądź BMW M3 E30. To był godny następca małych, sportowych, uwielbiających szybką jazdę sedanów. Sześć cylindrów i dwie turbosprężarki pozwoliły tu uwolnić 340 KM i moment obrotowy dochodzący do 500 Nm, co owocowało pierwszą setkę w czasie poniżej 5 sekund. Jednocześnie auto chętnie potrafiło pójść bokiem, za co była odpowiedzialna szpera pozwalająca nawet w pełni spiąć tylną oś. Ten powrót do korzeni i bardzo niski nakład produkcji (w latach 2011-2012 zbudowano zaledwie 6309 sztuk) spowodował, że zaraz po zakończeniu produkcji ceny najlepszych egzemplarzy zaczęły rosnąć. Dziś kolekcjonersko zachowany egzemplarz z przebiegiem 35000 km można uznać za pewną lokatę. Lepiej i przyjemniej jest mieć takiego małego dzikusa, niż gotówkę.
Czytaj dalej

Mercedes 300E W124 1991 – 35000 PLN – Pruszków

Kolor 904 Dunkelblau jest jednym z moich ulubionych w palecie Mercedesa. Szlachetny, elegancki, doskonale komponuje się z ponadczasową stylistyką tych samochodów. Tu dość nietypowo lakier ten został zestawiony z jasną skórzaną tapicerką, co daje niebanalny i wysmakowany efekt. Mercedes 300E W124 czaruje również kulturą pracy sześciocylindrowej jednostki, zapewniającą dynamikę która pozwala bezproblemowo nadążać za współczesnym ruchem. Oryginalnym smaczkiem tego egzemplarza jest zestaw audio firmy Denon, wysoka półka ówczesnych samochodowych instalacji. Egzemplarz sprowadzony z przebiegiem zaledwie 77600 km to kolejny, który zadaje kłam obiegowym opiniom, że Polska to motoryzacyjne cmentarzysko Europy.
Czytaj dalej

Mazda 626 1979 – 79000 PLN – Pruszków

Mazda 626 to hit przełomu lat 70. i 80. dwudziestego wieku, w kraju swojego pochodzenia noszący nazwę Mazda Capella. Jest to dobrze zbalansowany, wysokiej jakości samochód rodzinny dla rynku światowego, cechujący się niebywałą jak na tamte czasy wydajnością aerodynamiczną. Prezentowany okaz to trzecia generacja Capelli, zwana w Europie jako Mazda 626. To właśnie ten model otworzył drogę marce do globalnej ekspansji i znacząco zwiększył świadomość marki. Zachowana w oryginalnym, fabrycznym stanie Mazda, przeniesie każdego użytkownika do czasów, kiedy była nowością. Wspaniała kolorystyka przyciąga wzrok, a idealne wręcz wnętrze oraz lakier samochodu zachwyci każdego oglądającego.
Czytaj dalej