Archiwum kategorii: STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Mercedes S65 AMG RENNtech W221 2007 – 249000 PLN – Pruszków

Mercedes S65 AMG RENNtech W221 od nowości w rękach jednego właściciela – Marcina Gortata, naszego rodaka w NBA i miłośnika porządnych samochodów. Kilka lat temu Marcin zdecydował się zamienić swoje słynne 800-konne BMW E60 M5 G-Power Hurricane na coś bardziej wygodnego i cichego, lecz nie odbiegającego osiągami. Wybór padł na ten właśnie egzemplarz S65 AMG V12 Biturbo w pakiecie RENNtech o mocy 700 KM. Samochód od 2015 roku znajduje się Polsce i jest bardzo okazjonalnie użytkowany, lecz regularnie serwisowany. Wobec ostatnich informacji Mercedesa, który ogłosił, iż wycofuje się z silników V12 w AMG oraz szczególnie znanego i popularnego wieloletniego właściciela, egzemplarz ten na pewno zasługuje na miano przyszłego klasyka i wzrost wartości.
Czytaj dalej Mercedes S65 AMG RENNtech W221 2007 – 249000 PLN – Pruszków

BMW M3 Evolution II E30 1988 – 499000 PLN – Pruszków

Z 17 tysięcy wyprodukowanych M-trójek to wersje limitowane należą do tych najbardziej pożądanych. BMW M3 Evolution II E30 powstało w 1988 roku jako podstawa do homologacyjnej wyścigówki. Odelżone, wzmocnione, z nowym pakietem aerodynamicznym – powstało w ilości 500 numerowanych egzemplarzy. Egzemplarz numer 134 w zjawiskowym kolorze Macaoblau ma dziś jedynie 87000 km przebiegu i odkupiony został od znanego, niemieckiego kierowcy wyścigowego. Zawsze pieszczone, wyposażone zostało w szereg dodatków, które dostrzeże oko wytrawnego znawcy tematu. Owszem, Evo II miało spojler z lotką, lecz tu zamontowana została jej dłuższa (fabryczna) wersja. Kolejnymi rarytasami są zmieniony przedni spojler, lampy Startec, kevlarowe kubełki i felgi BBS z szerszym niż fabrycznie rantem. Modyfikacje objęły również stronę mechaniczną. Legendarny silnik S14 osiąga tu 244 KM, zmodyfikowane zostało zawieszenie i układ wydechowy. Z uwagi na fakt, iż jest to jedna z 500 sztuk wyprodukowanych EVO II, w dodatku po tak znanym właścicielu, samochód jest doskonałą lokatą kapitału, dającą przy okazji ogromne pokłady radości z jazdy. Dźwięk błyskawicznie wkręcającego się na ponad 8000 rpm silnika S14 jest nie do opisania!
Czytaj dalej BMW M3 Evolution II E30 1988 – 499000 PLN – Pruszków

Mercedes G 500 W463 2004 – 199000 PLN – Pruszków

Mercedes G 500 W463 to pojazd uniwersalny. Sprawdzi się zarówno w czasie wycieczki do opery, wyprawy w góry, jak i podczas windykacji. Wszędzie budzi szacunek, utrzymuje się ramach zasad elegancji, daje możliwość opuszczenia szosy i dotarcia w każde ostępy. To auto, które jest symbolem statusu, ale też podkreśla wysublimowany gust właściciela. W końcu nie jest problemem kupienie samochodu, który będzie szybszy, bardziej komfortowy i bardziej nowoczesny… ale, nigdy nie będzie G klasą. A to jest wystarczający powód, żeby ją kupić. Żadne inne auto nie trzyma tak dobrze wartości, i są ku temu powody. Kult. Tego nie da się inaczej wytłumaczyć.
Czytaj dalej Mercedes G 500 W463 2004 – 199000 PLN – Pruszków

Mercedes CL 600 C215 2000 – 99000 PLN – Pruszków

Jest wielki, ultra luksusowy, wypełniony po brzegi gadżetami i przeznaczony dla tych, którzy uważają za zbędne ciągnięcie za sobą obszernej kanapy z dodatkową parą drzwi. To wybór dla tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyjemność kierowcy i pasażera, bez oglądania się na resztę świata. Mercedes CL 600 C215 obdarza podróżnych wspaniałą lekkością rozwijania mocy z dwunastocylindrowej, widlastej, wolnossącej jednostki i wszelkich dobroci płynących z zastosowania zawieszenia ABC (Active Body Control – hydraulicznego z kontrolą wychylenia podczas przyspieszeń, hamowania, skrętu). Taki samochód z przebiegiem zaledwie 14500 kilometrów przekonuje świetnym wykonaniem, komfortem jaki gwarantuje i salonową wręcz świeżością.
Czytaj dalej Mercedes CL 600 C215 2000 – 99000 PLN – Pruszków

Mercedes E 320 W124 1993 – SPRZEDANY

Można na niego patrzeć jako niegdyś ponadprzeciętne auto, które do dziś można z powodzeniem używać. Można też traktować je jako obiekt, którego każdy detal skrywa w sobie ukryte, techniczne piękno. Dla jednych to tylko Mercedes, dla innych AŻ Mercedes. Ci, którzy kochają te auta zrozumieją i nie będą zadawać zbędnych pytań. Utrzymany w pięknym stanie Mercedes E 320 W124 to wspaniały samochód, który na wartości tracić nie będzie. Ten jest świetnie wyposażony, ma niewysoki przebieg i posiada niemal w całości fabryczny lakier, bez śladów korozji.
Czytaj dalej Mercedes E 320 W124 1993 – SPRZEDANY

Mercedes SL 55 AMG R230 2002 – SPRZEDANY

Ma 500 KM i w królewskiej rodzinie SL stał na samym szczycie. Mercedes SL 55 AMG generacji R230 budził podziw nie tylko mocą, lecz również świetnymi własnościami jezdnymi. To zasługa aktywnego zawieszenia hydraulicznego Active Body Control, zdolnego dynamicznie utwardzać zawieszenie poszczególnych kół w celu niwelowania przechyłów podczas gwałtownych manewrów. Po raz pierwszy zastosowano w tej generacji również system automatycznego składania sztywnego dachu, który uczynił z niego coupe zmieniające się w cabrio po naciśnięciu jednego przycisku. Gdy był nowy, robił wrażenie w każdym miejscu na świecie. Po kilkunastu latach wciąż może zachwycić, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu w tak pięknym stanie, z minimalnym przebiegiem.
Czytaj dalej Mercedes SL 55 AMG R230 2002 – SPRZEDANY

Honda NSX 1990 – SPRZEDANA

Była projektowana jako rywal dla Ferrari 348 i tworzoną ją bez kompromisów. Najnowsze technologie, zaczerpnięta z wyścigów architektura, brak oszczędności. To był wóz, który miał pokazać silę japońskiej motoryzacji i w niczym nie mógł ustępować włoskiej konkurencji. Do pracy nad projektem zaangażowano legendarnego mistrza Formuły 1, Ayrtona Sennę, co po latach stworzyło wokół samochodu magiczną otoczkę. Moc maksymalna 273 KM to może być wartość osiągana przez współczesne hot hatche, jednak bezpośrednie porównanie na torze w większości przypadków będzie druzgoczące. Honda NSX to obiekt kultu, a pamiętać o niej będziemy i wtedy, kiedy o większości współczesnych samochodów już zapomnimy. To dziś warty uwagi obiekt kolekcjonerski, szczególnie, jeżeli mówimy o perfekcyjnie zachowanym egzemplarzu, bezwypadkowym, z udokumentowaną historią. Ten sprowadzony ze Szwajcarii egzemplarz pochodzi z samego początku produkcji, jest 259-tą wyprodukowaną sztuką i prezentuje się zjawiskowo.
Czytaj dalej Honda NSX 1990 – SPRZEDANA

Mercedes 320 CE Cabriolet A124 1993 – REZERWACJA

Powiedzieć o nim, że to rzadki typ, to mało. Mercedes 320 CE Cabriolet A124 w ofercie był jedynie przez kilka miesięcy na przełomie 1992 i 1993 roku. Annały mówią, że wyprodukowano ich zaledwie 766 sztuk. W stylowej karoserii pierwszej serii otrzymujemy tu najlepszą cechę serii drugiej – jednostkę M104 3.2 l z nowoczesnym elektronicznym wtryskiem, która co prawda moc maksymalną ma identyczną jak poprzednik, lecz osiąga ją o 900 obr./min wcześniej, za co odpowiedzialny jest wyższy o ok. 25% moment obrotowy. W ogłoszeniu egzemplarz sprowadzony z Japonii, w zawsze aktualnym zestawieniu kolorystycznym „triple black”. Podczas przejażdżek bez dachu może sprawić wiele radości na czterech pełnowartościowych miejscach.
Czytaj dalej Mercedes 320 CE Cabriolet A124 1993 – REZERWACJA

BMW Alpina B5 Supercharged E60 2007 – SPRZEDANA

BMW Alpina B5 Supercharged E60 narodziła się jako alternatywa dla BMW M5. Mniej maniakalna, bardziej dojrzała, idealna do codziennej, szybkiej jazdy. Jej wyróżnikiem jest mechaniczna sprężarka, opatentowana i opracowana specjalnie z myślą o tej generacji silników V8 (N62B44, używane w modelach B5, B6 i B7). W zestawieniu z jednostkami V12 pozwalała uzyskać niższą masę, nie skutkowała taką turbodziurą jak w przypadku turbodoładowania, pozwalała też na lepsze odprowadzanie temperatury i była mniej skomplikowana niż układy z dwiema bądź czterema turbosprężarkami. Była również bardziej wydajana – w normalnym użytku spalanie na poziomie 10 l/100 km (przy prędkościach rzędu 130 km/h) jest tu na porządku dziennym, o czym jedynie pomarzyć mogą użytkownicy dzikiej i wysokoobrotowej M5. Do tego oczywiście samochód otrzymał charakterystyczną dla marki Alpina stylizację zarówno z zewnątrz, jak i w kabinie. Kultowy kolor Alpina Blau II znakomicie komponuje się ze złotymi naklejkami, a pakiet aerodynamiczny fantastycznie dopełniają 19-calowe felgi. O nie, o tym E60 nie sposób powiedzieć, że koła ma za małe. We wnętrzu specjalnie dobrana dla Alpiny skóra i jedyne w swoim rodzaju drewno oraz oczywiście plakieta z sygnowanym numerem egzemplarza, w tym przypadku 337 z 428 wyprodukowanych. Samochód prezentuje się jak nowy, nawet przebieg 58000 km z licznika wydaje się być duży, bo zużycia eksploatacyjnego po prostu nie widać. Ten pięcioosobowy bolid zdolny jest pojechać 314 km/h i prezentuje się jak nowy.
Czytaj dalej BMW Alpina B5 Supercharged E60 2007 – SPRZEDANA