STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Subaru Impreza WRX STI Type R 1999 – 147000 PLN – Pruszków

Subaru Impreza WRX STi Type R to typowy JDM, model przygotowany wyłącznie na wewnętrzny rynek japoński. Tu w najpiękniejszej w historii odsłonie – w dwudrzwiowym nadwoziu GC8, w ostatniej 280-konnej edycji limitowanej do 1000 sztuk. Nie brakuje tu oczywiście wlotu powietrza na masce i masywnego tylnego spojlera, a ta rajdowa legenda zachowała nawet swój smaczek w postaci charakterystycznych elementów aerodynamicznych mocowanych na zderzakach. Samochód jest po kompleksowych zabiegach renowacyjnych, które pozwoliły uzyskać mu pełną świeżość. W trosce o wiekszą wygodę eksploatacji samochód został przełożony na specyfikację do ruchu prawostronnego, co niestety zmniejsza jego wartość kolekcjonerską.
Czytaj dalej

Porsche 911 Carrera 4S 997 2006 – 197000 PLN – Pruszków

O ile klasyczne Porsche zawsze dobrze trzymać w garażu i poprawiać sobie nim humor przy dobrej pogodzie i sprzyjających okoliczności, dopasowanie do niego drugiego auta na co dzień wcale nie musi być trudne. Jeżeli nie mamy potrzeby wożenia pasażerów ani dużego bagażu, jak również konieczności ujeżdżania po nieutwardzonych drogach, nie musimy nawet wychodzić poza obręb marki. Doskonale tą rolę może spełniać Porsche 911 Carrera 4S 997. Napęd na cztery koła pozwoli tu czuć się bezpiecznie nawet na śliskiej nawierzchni, a wolnossący silnik 3,9 l znany jest nie tylko ze swoich ponadprzeciętnych osiągów, ale również z umiejętności spalania niewielkiej ilości paliwa podczas spokojnej jazdy. W tej konfiguracji odrobiną szaleństwa na co dzień jest z pewnością kolor, wnętrze, sportowy układ wydechowy i ceramiczne hamulce, a także pakiet Sport Chrono Plus (obejmujący m.in. stoper na szczycie deski rozdzielczej).
Czytaj dalej

Porsche 911 SC 1981 – 297000 PLN – Pruszków

Porsche 911 SC („Super Carrera”) to dopracowany model klasycznego Porsche, napędzany powiększonym do 3-litrów silnikiem typu boxer. To prawdziwa ikona, która wręcz kipi stylem i sportowym charakterem, uwodząc brzmieniem silnika i wspaniałymi kształtami. To ma 36 lat, lecz dzięki rozległym pracom renowacyjnym wygląda i jeździ jak nowe. Jego silnik to ostatnia ewolucja 3-litrowego boksera, dostępna w latach 1981-83, legitymująca się mocą maksymalną 204 KM i ceniona za wysoki moment obrotowy już w dolnym zakresie obrotów. Tu jest świeżo po kompletnym remoncie, co z pewnością pozwoli oszczędzić wielu wydatków w najbliższym czasie. Nadwozie przykuwa uwagę soczystą czerwienia i opcjonalnym sportowym wyposażeniem w postaci dokładki przedniego zderzaka, dużego spojlera „whale tail” i kultowych felg Fuchs z oponami o obniżonym profilu. Wnętrze – uszyte na nowo i doposażone w kubełkowe fotele. Szeroki uśmiech podczas każdej przejażdżki jest gwarantowany.
Czytaj dalej

Mercedes S 500 L W140 1997 – 73000 PLN – Pruszków

Miejsce jak i sam samochód przywołują czasy, gdy Mercedes S 500 L W140 był prawdziwym symbolem ciemnych interesów. Pokazać się w nim mogły wyłącznie największe szychy, a motoryzacyjne odczucia przy nich zazwyczaj były słabsze niż strach. Szczęśliwie po dwóch dekadach cieszyć się możemy większą swobodą i wolnością, a zająć w nim miejsce możemy za kierownicą, a nie w bagażniku. Oferta z ogłoszenia pochodzi z końcowego etapu produkcji, wyróżniającego się białymi kloszami kierunkowskazów i czujnikami parkowania zastępującymi wysuwane antenki. Stan jest pierwszorzędny, samochód wygląda niemal jak nowy, czarując fenomenalną jakością wykonania, przestrzenią gwarantowaną przedłużonym rozstawem osi i komfortem, będącym synonimem klasy S.
Czytaj dalej

Mercedes G 320 AMG W463 1996 – 139000 PLN – Pruszków

Gelendę z jej ponadczasowym designem można kochać lub nie, ale chyba żaden fan motoryzacji nie przejdzie koło niej obojętnie. Mercedes G 320 AMG W463 to szlachetna wersja z sześciocylindrową rzędówką. Serce o pojemności 3.2 litra podrasowało komputerowo japońskie AMG. Szmaragdowo-czarne nadwozie o charakterystycznych ciosanych kształtach, czarne skórzane fotele i wykończenia wnętrza z drewna orzechowego, czynią samochód bardzo eleganckim barbarzyńcą. Poza tym: stały napęd 4×4, centralna, tylna i przednia blokada mechanizmów różnicowych, reduktor, no i automatyczna skrzynia, ktore sprawiają że samochód ten nadaje się w teren nie tylko z wyglądu. Mercedes jest po dużym przeglądzie serwisowym i jest w pełni przygotowany do eksploatacji.
Czytaj dalej

Mercedes 280E W123 1985 – 47000 PLN – Pruszków

Mercedes 280E W123 to najmocniejsza, najbogatsza i najbardziej dziś poszukiwana wersja popularnej „beczki”. Choć w oczach większości użytkowników dróg wciąż jego sylwetka wzbudza skojarzenia z niegdyś popularnymi taksówkami, stać go na wiele więcej. Owszem, jest wspaniale komfortowy, lecz kiedy zajdzie taka potrzeba, może zaskoczyć naprawdę godnymi osiągami. Dwuwałkowa jednostka 2,8 l generuje moc maksymalną 185 KM, było nie było ponad trzykrotnie więcej, niż w popularnym Dieslu. Ten biały egzemplarz z pięknym niebieskim wnętrzem pochodzi z końcówki produkcji. Sprowadzony został z Japonii, po czym przeszedł duży przegląd serwisowy.
Czytaj dalej

Mercedes 560 SEL W126 1987 – 88000 PLN – Pruszków

Mercedes 560 SEL W126 to niekwestionowany król limuzyn lat 80-tych. Blisko 300-konny silnik V8 zapewnia mu odpowiednie osiągi, lecz pierwsze skrzypce gra wspaniały komfort, przestrzeń we wnętrzu i wysoka jakość wykonania. Gdy do tego równania dodamy również fantastyczną, ponadczasową sylwetkę Bruno Sacco, otrzymujemy pojazd, którym przemieszczanie się jest absolutną przyjemnością, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu z niskim przebiegiem, w fantastycznej konfiguracji kolorystycznej. Choć jest już w wieku kwalifikującym go jako auto zabytkowe, absolutnie nie wiążę się to z żadnymi ograniczeniami. Aż chce się zająć miejsca na jego miękkich welurowych fotelach, bądź regulowanej tylnej kanapie, i wyruszyć w podróż.
Czytaj dalej

Mercedes 560 SEL W126 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEL W126 to przepiękna limuzyna z widlastą ósemką pod maską. Przydymiony srebrny metalic, 279 KM i automatyczna skrzynia biegów tworzą z tego Mercedesa srebrną rakietę, w której luksusowym wnętrzu komfortowo pokona się każdą trasę. Środek w odcieniach brązu zachowany w bardzo dobrym stanie. Faktura welurowej tapicerki w połączeniu z wykończeniem drzwi i całego panelu głównego elementami drewna daje piękny efekt wizualny. Jeśli chodzi o wyposażenie tego egzemplarza, nie brakuje mu naprawdę niczego: podgrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja, skórzana kierownica, tempomat – sam Saddam Hussein nie powstydził by się takiej konfiguracji. Mercedes został sprowadzony z Japonii i jest przygotowany do rejestracji, a jego cena zawiera już komplet opłat celno – akcyzowych.
Czytaj dalej

Mercedes SL 500 R230 2001 – 92000 PLN – Pruszków

Mercedes SL 500 R230 pochodzi z piątej generacji prestiżowych roadsterów spod znaku SL. Niektóre elementy designu nadwozia tego modelu, np: wloty powietrza na masce, nawiązują stylistycznie do kultowego 300 SL (Gullwing’a), a podobieństwo do bardziej szlachetnego, współczenego modelu SLR również nie jest przypadkowe. R230 wyposażony jest w aluminiowy, elektrycznie składany dach, tempomat z ogranicznikiem prędkości i samopoziomujące hydrauliczne zawieszenie. Mercedes posiada 5-biegową automatyczną skrzynię biegów oraz wolnossący silnik V8 o mocy 306 KM i pojemności 5 litrów. Dobrze korespondujące ze sobą srebrne nadwozie i czarne wnętrze samochodu sprawiają, że prezentuje się bardzo stylowo. Egzemplarz posiada typowy dla japońskiego rynku, „tuningowy” emblemat SL55 na tylnej klapie bagażnika. Dodatkowo przytwierdzona jest również oryginalna lotka Lorinser. Przeprowadzony przegląd serwisowy sprawia, że użytkowanie samochodu jest możliwe od razu po jego rejestracji.
Czytaj dalej

Mercedes E 300T 4Matic S124 1995 – 47000 PLN – Pruszków

Mercedes E 300T 4Matic S124 w 1995 roku był ostatnią okazją na zamówienie jednego z najbardziej udanych silników w historii marki, sześciocylindrowej jednostki M103. Występował wówczas jedynie w połączeniu z układem napędu na cztery koła. 4Matic to system niezawodny i przemyślany, wykorzystujący dwa mechanizmy różnicowe. Napęd przedniej osi jest tu załączony zawsze przy starcie oraz w momencie, gdy układ rozpozna różnicę w prędkości obrotowej kół, co wręcz uniemożliwia ugrzęźnięcie w błocie czy śniegu. Tym nie dość, że możemy dojechać daleko, to jeszcze w niezłej gromadce – to wersja 7-osobowa. Egzemplarz ma niski przebieg, posiada wciąż pierwszy lakier i został sprowadzony z Japonii. Po kompleksowym serwisie jest gotowy, by znów wrócić na drogi.
Czytaj dalej