STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Mazda 323 LX 1.3 1986 – 49000 PLN – Pruszków

Fabrycznie nowa Mazda 323 LX 1.3 to propozycja dla tych, którzy tęsknią za japońską motoryzacją lat 80-tych. Jej zalety to ekonominczy silnik, wysoka niezawodność, uniwersalne pięciodrzwiowe nadwozie, doskonała widoczność w każdym kierunku i jasna tapicerka, wraz z dużym szyberdachem sprawiająca wrażenie dużej i przytulnej przestrzeni. Przywołuje wspomnienia, gdy takich wozów zazwyczaj wzdychało się w Peweksie, kończąc i tak w siermiężnym wyrobie wschodnioeuropejskiej motoryzacji. Dziś taka Mazda może służyć jako ekspozycja w salonie, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by ją zarejestrować i używać do okazjonalnych przejażdżek. Jej stan wizualny i mechaniczny jest perfekcyjny.
Czytaj dalej

Mercedes SL 500 R230 2001 – 92000 PLN – Pruszków

Mercedes SL 500 R230 pochodzi z piątej generacji prestiżowych roadsterów spod znaku SL. Niektóre elementy designu nadwozia tego modelu, np: wloty powietrza na masce, nawiązują stylistycznie do kultowego 300 SL (Gullwing’a), a podobieństwo do bardziej szlachetnego, współczenego modelu SLR również nie jest przypadkowe. R230 wyposażony jest w aluminiowy, elektrycznie składany dach, tempomat z ogranicznikiem prędkości i samopoziomujące hydrauliczne zawieszenie. Mercedes posiada 5-biegową automatyczną skrzynię biegów oraz wolnossący silnik V8 o mocy 306 KM i pojemności 5 litrów. Dobrze korespondujące ze sobą srebrne nadwozie i czarne wnętrze samochodu sprawiają, że prezentuje się bardzo stylowo. Egzemplarz posiada typowy dla japońskiego rynku, „tuningowy” emblemat SL55 na tylnej klapie bagażnika. Dodatkowo przytwierdzona jest również oryginalna lotka Lorinser. Przeprowadzony przegląd serwisowy sprawia, że użytkowanie samochodu jest możliwe od razu po jego rejestracji.
Czytaj dalej

Mercedes G 320 AMG W463 1996 – 139000 PLN – Pruszków

Gelendę z jej ponadczasowym designem można kochać lub nie, ale chyba żaden fan motoryzacji nie przejdzie koło niej obojętnie. Mercedes G 320 AMG W463 to szlachetna wersja z sześciocylindrową rzędówką. Serce o pojemności 3.2 litra podrasowało komputerowo japońskie AMG. Szmaragdowo-czarne nadwozie o charakterystycznych ciosanych kształtach, czarne skórzane fotele i wykończenia wnętrza z drewna orzechowego, czynią samochód bardzo eleganckim barbarzyńcą. Poza tym: stały napęd 4×4, centralna, tylna i przednia blokada mechanizmów różnicowych, reduktor, no i automatyczna skrzynia, ktore sprawiają że samochód ten nadaje się w teren nie tylko z wyglądu. Mercedes jest po dużym przeglądzie serwisowym i jest w pełni przygotowany do eksploatacji.
Czytaj dalej

Mercedes 560 SEL W126 1987 – 88000 PLN – Pruszków

Mercedes 560 SEL W126 to niekwestionowany król limuzyn lat 80-tych. Blisko 300-konny silnik V8 zapewnia mu odpowiednie osiągi, lecz pierwsze skrzypce gra wspaniały komfort, przestrzeń we wnętrzu i wysoka jakość wykonania. Gdy do tego równania dodamy również fantastyczną, ponadczasową sylwetkę Bruno Sacco, otrzymujemy pojazd, którym przemieszczanie się jest absolutną przyjemnością, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu z niskim przebiegiem, w fantastycznej konfiguracji kolorystycznej. Choć jest już w wieku kwalifikującym go jako auto zabytkowe, absolutnie nie wiążę się to z żadnymi ograniczeniami. Aż chce się zająć miejsca na jego miękkich welurowych fotelach, bądź regulowanej tylnej kanapie, i wyruszyć w podróż.
Czytaj dalej

Mazda 323 1.6i Domino 1987 – 49000 PLN – Pruszków

Mazda 323 1.6i Domino była wersją specjalną przygotowaną na rynek szwajcarski. Stworzona dla ostatniego wypustu serii fabrycznie oznaczonej BF, wyróżniała się welurową tapicerką i modnymi wówczas dekorami na karoserii. Jako nowa kosztowała 18’190 CHF i fakt, że mimo upływu czasu właściciel salonu Auto Macchi nie chciał jej sprzedać taniej sprawił, że dotrwała w fabrycznym stanie aż do dziś. Teraz, po zlicytowaniu całego majątku przedsiębiorcy, stała się częścią pruszkowskiej kolekcji wystawionej na sprzedaż.
Czytaj dalej

Mazda 626 GLS 2.0 1979 – 99000 PLN – Pruszków

Mazda 626 GLS 2.0 generacji CB była w 1979 roku nowością na rynku. Zastępując model 616, była pierwszą, która otrzymała nazwę 626. Oferowała klasyczny, tylny napęd, wysoką jakość wykonania i dobre wyposażenie, obejmujące m.in. spryskiwacze reflektorów i elektrycznie sterowane lusterka. Jednostka 2-litrowa była większą z dwóch dostępnych i połączoną ją z pięciobiegową przekładnią. 37-letni egzemplarz z przebiegiem zaledwie 100 km to prawdziwy ewenement. Stan zachowania samochodu jest fenomenalny, a połączenie miedzianego lakieru i beżowo-brązowego wnętrza robi piorunujące wrażenie.
Czytaj dalej

Mazda 323 GTX 1986 – 79000 PLN – Pruszków

Pochodzi ze szwajcarskiej kolekcji Heinza Macchi i podobnie jak kilkanaście innych okazów, dotrwała do dziś w perfekcyjnym, nigdy nie użytkowanym stanie. Mazda 323 GTX to wersja wyposażeniowa o sportowym zacięciu. Odnajdziemy w niej takie smaczki, jak cyfrowy wyświetlacz prędkości i obrotów, welurowa tapicerka, podgrzewane fotele, elektryczne szyby, szyberdach i spojler na tylnej klapie. 105 KM w nadwoziu ważącym niewiele ponad 900 kg zapewnia bardzo dobrą dynamikę, choć pozostaje pytanie… jeździć nią czy dalej podziwiać, póki znajduje się w tak nieskazitelnym stanie?
Czytaj dalej

Mazda 626 GLX 2.0 1986 – 59000 PLN – Pruszków

Mazda 626 GLX 2.0 nie zaskakuje stylistyką. Z zewnątrz jest grzeczna i elegancka, lecz kto 30 lat temu szukał w niej szaleństwa… mógł je odnaleźć jedynie we wnętrzu, decydując się na odpowiednią kolorystykę. Tu pierwsze skrzypce gra mocne zestawienie czerwieni i brązów, rzecz zupełnie niespotykana we współczesnej motoryzacji. Same kształty we wnętrzu wypływają z badań ergonomii – to wnętrze jest po prostu świetnie wykonane i bardzo komfortowe. O ile dziś w designie Mazdy króluje KODO – dynamika ruchu – ponad 30 lat temu można tu odnaleźć bardziej filozofię slow design – wymagającą kontemplacji, lecz absolutnie ponadczasową i przekonującą nawet po ponad 30 latach. To dzieło sztuki użytkowej, zachowane w tak doskonałej formie dlatego, że prezentowany samochód nigdy nie był używany.
Czytaj dalej

Mercedes 280 CE C123 1979 – 48000 PLN – Pruszków

Jego debiut miał miejsce już 40 lat temu, choć przyglądając się sylwetce i osiągom nie sposób nazwać go staruszkiem. Mercedes 280 CE C123 powstał według najlepszej niemieckiej szkoły, łącząc elementy charakterystyczne dla marki, stylowe i ponadczasowe z precyzją i wysoką jakością wykonania. Pięknym elementem jest linia bocznych okien bez środkowego słupka, przedni pas zdobi chromowana atrapa chłodnicy, a na jej szczycie dumnie pręży się gwiazda. Zza kierownicy to widok przepiękny i choć kojarzony jest zazwyczaj ze stateczną jazdą, jest tu czym pojechać. 185-konny sześciocylindrowy silnik z dwoma wałkami rozrządu ochoczo rozpędza to coupe, a automatyczna skrzynia gładko zmienia biegi. Na wyposażeniu jest nawet klimatyzacja, a dzięki niskiemu przebiegowi wciąż możemy cieszyć się pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej

Buick LeSabre 1960 – 120000 PLN – Pruszków

Każdy, kto kiedykolwiek widział lub jeździł prawdziwym amerykańskim krążownikiem szos z ery szalonego rock’n’rolla wie, jakie emocje wywołuje widok auta „płynącego” po ulicy i dźwięk potężnych ośmiu cylindrów. Kto raz spróbuje na pewno się zakocha. Właśnie taki jest prezentowany Buick LeSabre. Wyposażony w silnik V8 o pojemności 364 cu in, automatyczną przekładnię, wspomaganie kierownicy itp. zapewnia niesamowicie komfortowe warunki podróżowania. Nadwozie czterodrzwiowe, bez słupka bocznego robi piorunujące wrażenie. Do tego ta przepastna, panoramiczna szyba tylna i czarny lakier z czerwonym wnętrzem i białymi oponami. Nic dodać, nic ująć!
Czytaj dalej