STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Mazda 626 GLX 2.0 1986 – 59000 PLN – Ostróda

Mazda 626 GLX 2.0 nie zaskakuje stylistyką. Z zewnątrz jest grzeczna i elegancka, lecz kto 30 lat temu szukał w niej szaleństwa… mógł je odnaleźć jedynie we wnętrzu, decydując się na odpowiednią kolorystykę. Tu pierwsze skrzypce gra mocne zestawienie czerwieni i brązów, rzecz zupełnie niespotykana we współczesnej motoryzacji. Same kształty we wnętrzu wypływają z badań ergonomii – to wnętrze jest po prostu świetnie wykonane i bardzo komfortowe. O ile dziś w designie Mazdy króluje KODO – dynamika ruchu – ponad 30 lat temu można tu odnaleźć bardziej filozofię slow design – wymagającą kontemplacji, lecz absolutnie ponadczasową i przekonującą nawet po ponad 30 latach. To dzieło sztuki użytkowej, zachowane w tak doskonałej formie dlatego, że prezentowany samochód nigdy nie był używany.
Czytaj dalej

Mercedes 280 CE C123 1979 – 48000 PLN – Ostróda

Jego debiut miał miejsce już 40 lat temu, choć przyglądając się sylwetce i osiągom nie sposób nazwać go staruszkiem. Mercedes 280 CE C123 powstał według najlepszej niemieckiej szkoły, łącząc elementy charakterystyczne dla marki, stylowe i ponadczasowe z precyzją i wysoką jakością wykonania. Pięknym elementem jest linia bocznych okien bez środkowego słupka, przedni pas zdobi chromowana atrapa chłodnicy, a na jej szczycie dumnie pręży się gwiazda. Zza kierownicy to widok przepiękny i choć kojarzony jest zazwyczaj ze stateczną jazdą, jest tu czym pojechać. 185-konny sześciocylindrowy silnik z dwoma wałkami rozrządu ochoczo rozpędza to coupe, a automatyczna skrzynia gładko zmienia biegi. Na wyposażeniu jest nawet klimatyzacja, a dzięki niskiemu przebiegowi wciąż możemy cieszyć się pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej

Buick LeSabre 1960 – 120000 PLN – Pruszków

Każdy, kto kiedykolwiek widział lub jeździł prawdziwym amerykańskim krążownikiem szos z ery szalonego rock’n’rolla wie, jakie emocje wywołuje widok auta „płynącego” po ulicy i dźwięk potężnych ośmiu cylindrów. Kto raz spróbuje na pewno się zakocha. Właśnie taki jest prezentowany Buick LeSabre. Wyposażony w silnik V8 o pojemności 364 cu in, automatyczną przekładnię, wspomaganie kierownicy itp. zapewnia niesamowicie komfortowe warunki podróżowania. Nadwozie czterodrzwiowe, bez słupka bocznego robi piorunujące wrażenie. Do tego ta przepastna, panoramiczna szyba tylna i czarny lakier z czerwonym wnętrzem i białymi oponami. Nic dodać, nic ująć!
Czytaj dalej

Mercedes 280E W123 1985 – 47000 PLN – Pruszków

Mercedes 280E W123 to najmocniejsza, najbogatsza i najbardziej dziś poszukiwana wersja popularnej „beczki”. Choć w oczach większości użytkowników dróg wciąż jego sylwetka wzbudza skojarzenia z niegdyś popularnymi taksówkami, stać go na wiele więcej. Owszem, jest wspaniale komfortowy, lecz kiedy zajdzie taka potrzeba, może zaskoczyć naprawdę godnymi osiągami. Dwuwałkowa jednostka 2,8 l generuje moc maksymalną 185 KM, było nie było ponad trzykrotnie więcej, niż w popularnym Dieslu. Ten biały egzemplarz z pięknym niebieskim wnętrzem pochodzi z końcówki produkcji. Sprowadzony został z Japonii, po czym przeszedł duży przegląd serwisowy.
Czytaj dalej

Mazda 323 1.5 CD 1984 – 49000 PLN – Pruszków

Oferowana od 1980 roku Mazda 323 generacji BD była pierwszym przednionapędowym, kompaktowym samochodem marki. W pudełkowatym nadwoziu skrywała rozwiązania, które doskonale sprawdzały się w codziennej ekslpoatacji. Prezentowany sedan to bogata wersja CD, wyposażona m.in. w elektryczny szyberdach oraz drewniane aplikacje we wnętrzu. Wrażenie może robić pięknym błękitnym kolorem i nieskazitelnym stanem, będący następstwem przebiegu zaledwie 200 km. Utrzymanie fabrycznego stanu przez 32 lata to rzecz niecodzienna i warta uwagi.
Czytaj dalej

Mazda 323 GLX 1.6i 1985 – 49000 PLN – Pruszków

Wśród kilkunastu egzemplarzy fabrycznie nowych Mazd z kolekcji STRADALE Classics, ta zachowała się z najniższym przebiegiem. Na jej liczniku widnieje zaledwie 14 kilometrów. To model z pierwszego rocznika generacji oznaczonej jako BF. Większy od poprzednika, otrzymał unowocześnione nadwozie i do wyboru jedną z siedmiu jednostek napędowych. Mazda 323 1.6i to odmiana z 8-zaworową głowicą, zasilana nowoczesnym, elektronicznym układem wtryskowym. To samochód, który często uznawany był za bezobsługowy i w swoim czasie wrażenie robił odpornością na eksploatacyjne trudy. W przypadku egzemplarza, który ponad 30 lat spędził w magazynie, wrażenie może robić jakość elementów gumowych – mimo swojego wieku, wciąż zachwały pierwotną sprężystość.
Czytaj dalej

Porsche 911 SC 1981 – 297000 PLN – Pruszków

Porsche 911 SC („Super Carrera”) to dopracowany model klasycznego Porsche, napędzany powiększonym do 3-litrów silnikiem typu boxer. To prawdziwa ikona, która wręcz kipi stylem i sportowym charakterem, uwodząc brzmieniem silnika i wspaniałymi kształtami. To ma 36 lat, lecz dzięki rozległym pracom renowacyjnym wygląda i jeździ jak nowe. Jego silnik to ostatnia ewolucja 3-litrowego boksera, dostępna w latach 1981-83, legitymująca się mocą maksymalną 204 KM i ceniona za wysoki moment obrotowy już w dolnym zakresie obrotów. Tu jest świeżo po kompletnym remoncie, co z pewnością pozwoli oszczędzić wielu wydatków w najbliższym czasie. Nadwozie przykuwa uwagę soczystą czerwienia i opcjonalnym sportowym wyposażeniem w postaci dokładki przedniego zderzaka, dużego spojlera „whale tail” i kultowych felg Fuchs z oponami o obniżonym profilu. Wnętrze – uszyte na nowo i doposażone w kubełkowe fotele. Szeroki uśmiech podczas każdej przejażdżki jest gwarantowany.
Czytaj dalej

BMW 735i E38 2000 – 58000 PLN – Pruszków

Przed i poliftowe BMW E38 wizualnie różnią się od siebie bardziej, niż niejedna nowa generacja Golfa czy Passata od poprzedniej. Jego sylwetka wysmuklała, szczególnie po wyposażeniu w opcjonalny M Pakiet zdaje się być o dekadę młodsza. W odróżnieniu od kolejnej generacji E65 wciąż czuć, że jest to samochód z krwi i kości, a nie przeładowana elektronicznymi gadżetami zabawka. W ogłoszeniu BMW 735i E38 w pięknym zestawieniu charakterystycznym dla rynku japońskiego. W kolorze Titansilber Metallic, z pakietem sportowym M, felgami M Parallel, multifunkcyjną kierownicą M, ciemną podsufitką i świetną tapicerką łączącą skórę z alcantarą.
Czytaj dalej

Subaru Impreza WRX STI Type R 1999 – 147000 PLN – Pruszków

Subaru Impreza WRX STi Type R to typowy JDM, model przygotowany wyłącznie na wewnętrzny rynek japoński. Tu w najpiękniejszej w historii odsłonie – w dwudrzwiowym nadwoziu GC8, w ostatniej 280-konnej edycji limitowanej do 1000 sztuk. Nie brakuje tu oczywiście wlotu powietrza na masce i masywnego tylnego spojlera, a ta rajdowa legenda zachowała nawet swój smaczek w postaci charakterystycznych elementów aerodynamicznych mocowanych na zderzakach. Samochód jest po kompleksowych zabiegach renowacyjnych, które pozwoliły uzyskać mu pełną świeżość. W trosce o wiekszą wygodę eksploatacji samochód został przełożony na specyfikację do ruchu prawostronnego, co niestety zmniejsza jego wartość kolekcjonerską.
Czytaj dalej

Porsche 911 Carrera 4S 997 2006 – 197000 PLN – Pruszków

O ile klasyczne Porsche zawsze dobrze trzymać w garażu i poprawiać sobie nim humor przy dobrej pogodzie i sprzyjających okoliczności, dopasowanie do niego drugiego auta na co dzień wcale nie musi być trudne. Jeżeli nie mamy potrzeby wożenia pasażerów ani dużego bagażu, jak również konieczności ujeżdżania po nieutwardzonych drogach, nie musimy nawet wychodzić poza obręb marki. Doskonale tą rolę może spełniać Porsche 911 Carrera 4S 997. Napęd na cztery koła pozwoli tu czuć się bezpiecznie nawet na śliskiej nawierzchni, a wolnossący silnik 3,9 l znany jest nie tylko ze swoich ponadprzeciętnych osiągów, ale również z umiejętności spalania niewielkiej ilości paliwa podczas spokojnej jazdy. W tej konfiguracji odrobiną szaleństwa na co dzień jest z pewnością kolor, wnętrze, sportowy układ wydechowy i ceramiczne hamulce, a także pakiet Sport Chrono Plus (obejmujący m.in. stoper na szczycie deski rozdzielczej).
Czytaj dalej