STRADALE Classics

Sprzedaż i renowacja samochodów klasycznych. Bezpośredni importer samochodów z Japonii. Specjalizujemy się w niemieckich youngtimerach z kierownicą po lewej stronie. Oferujemy usługi w zakresie renowacji, serwisu i detailingu pojazdów klasycznych i innych. Realizujemy indywidualne zamówienia na samochody klasyczne, luksusowe, sportowe, egzotyczne. Classic cars sales and renovation. We directly import cars from Japan. We specialize in LHD german youngtimers from Japan. We offer renovation, maintenance and detailing of classic and other cars. We realize individual orders for classic, luxury, sports and exotic cars.

Mercedes 280E W123 1985 – 39000 PLN – Pruszków

Mercedes 280E W123 to najmocniejsza, najbogatsza i najbardziej dziś poszukiwana wersja popularnej „beczki”. Choć w oczach większości użytkowników dróg wciąż jego sylwetka wzbudza skojarzenia z niegdyś popularnymi taksówkami, stać go na wiele więcej. Owszem, jest wspaniale komfortowy, lecz kiedy zajdzie taka potrzeba, może zaskoczyć naprawdę godnymi osiągami. Dwuwałkowa jednostka 2,8 l generuje moc maksymalną 185 KM, było nie było ponad trzykrotnie więcej, niż w popularnym Dieslu. Ten biały egzemplarz z pięknym niebieskim wnętrzem pochodzi z końcówki produkcji. Sprowadzony został z Japonii, po czym przeszedł duży przegląd serwisowy.
Czytaj dalej

Mercedes 260E W124 1987 – 34000 PLN – Pruszków

Ten Mercedes 260E W124 sprowadzony z Japonii w białym lakierze i z niebieskim wnętrzem prezentuje się przepięknie, lecz co nie mniej ważne, przez niemal 30 lat zdołał utrzymać oryginalną powłokę lakierniczą i przebieg zaledwie 74600 km. Pochodzi jeszcze z pierwszej serii produkcyjnej, charakteryzującej się wąskimi listwami na bokach. Jak na model W124 przystało, jazda nim to sama przyjemność. Sześciocylindrowy silnik pracuje z aksamitną gładkością, a skrzynia płynnie zmienia biegi. Zawieszenie pracuje cicho i komfortowo, a kabina jest świetnie wyciszona. Mało który samochód zabytkowy zaoferuje tak wiele przyjemności, jak ten.
Czytaj dalej

Mazda 626 GLS 2.0 1979 – 79000 PLN – Pruszków

Mazda 626 GLS 2.0 generacji CB była w 1979 roku nowością na rynku. Zastępując model 616, była pierwszą, która otrzymała nazwę 626. Oferowała klasyczny, tylny napęd, wysoką jakość wykonania i dobre wyposażenie, obejmujące m.in. spryskiwacze reflektorów i elektrycznie sterowane lusterka. Jednostka 2-litrowa była większą z dwóch dostępnych i połączoną ją z pięciobiegową przekładnią. 37-letni egzemplarz z przebiegiem zaledwie 100 km to prawdziwy ewenement. Stan zachowania samochodu jest fenomenalny, a połączenie miedzianego lakieru i beżowo-brązowego wnętrza robi piorunujące wrażenie.
Czytaj dalej

Mazda 323 GTX 1986 – 69000 PLN – Pruszków

Pochodzi ze szwajcarskiej kolekcji Heinza Macchi i podobnie jak kilkanaście innych okazów, dotrwała do dziś w perfekcyjnym, nigdy nie użytkowanym stanie. Mazda 323 GTX to wersja wyposażeniowa o sportowym zacięciu. Odnajdziemy w niej takie smaczki, jak cyfrowy wyświetlacz prędkości i obrotów, welurowa tapicerka, podgrzewane fotele, elektryczny szyberdach i spojler na tylnej klapie. 105 KM w nadwoziu ważącym niewiele ponad 900 kg zapewnia bardzo dobrą dynamikę, choć pozostaje pytanie… jeździć nią czy dalej podziwiać, póki znajduje się w tak nieskazitelnym stanie?
Czytaj dalej

BMW M3 Evolution II E30 1988 – 449000 PLN – Pruszków

Z 17 tysięcy wyprodukowanych M-trójek to wersje limitowane należą do tych najbardziej pożądanych. BMW M3 Evolution II E30 powstało w 1988 roku jako podstawa do homologacyjnej wyścigówki. Odelżone, wzmocnione, z nowym pakietem aerodynamicznym – powstało w ilości 500 numerowanych egzemplarzy. Egzemplarz numer 134 w zjawiskowym kolorze Macaoblau ma dziś jedynie 87000 km przebiegu i odkupiony został od znanego, niemieckiego kierowcy wyścigowego. Zawsze pieszczone, wyposażone zostało w szereg dodatków, które dostrzeże oko wytrawnego znawcy tematu. Owszem, Evo II miało spojler z lotką, lecz tu zamontowana została jej dłuższa (fabryczna) wersja. Kolejnymi rarytasami są zmieniony przedni spojler, lampy Startec, kevlarowe kubełki i felgi BBS z szerszym niż fabrycznie rantem. Modyfikacje objęły również stronę mechaniczną. Legendarny silnik S14 osiąga tu 244 KM, zmodyfikowane zostało zawieszenie i układ wydechowy. Z uwagi na fakt, iż jest to jedna z 500 sztuk wyprodukowanych EVO II, w dodatku po tak znanym właścicielu, samochód jest doskonałą lokatą kapitału, dającą przy okazji ogromne pokłady radości z jazdy. Dźwięk błyskawicznie wkręcającego się na ponad 8000 rpm silnika S14 jest nie do opisania!
Czytaj dalej

Mercedes G 320 AMG W463 1996 – 129000 PLN – Pruszków

Gelendę z jej ponadczasowym designem można kochać lub nie, ale chyba żaden fan motoryzacji nie przejdzie koło niej obojętnie. Mercedes G 320 AMG W463 to szlachetna wersja z sześciocylindrową rzędówką. Serce o pojemności 3.2 litra podrasowało komputerowo japońskie AMG. Szmaragdowo-czarne nadwozie o charakterystycznych ciosanych kształtach, czarne skórzane fotele i wykończenia wnętrza z drewna orzechowego, czynią samochód bardzo eleganckim barbarzyńcą. Poza tym: stały napęd 4×4, centralna, tylna i przednia blokada mechanizmów różnicowych, reduktor, no i automatyczna skrzynia, ktore sprawiają że samochód ten nadaje się w teren nie tylko z wyglądu. Mercedes jest po dużym przeglądzie serwisowym i jest w pełni przygotowany do eksploatacji.
Czytaj dalej

Mercedes 300D W123 1981 – 39000 PLN – Pruszków

Amerykańska specyfikacja Mercedesów niezmiennie ma swoich zwolenników. Duże zderzaki i inne lampy prezentują się bogato, a dodatkowa owiewka szyberdachu sprawia wrażenia kolejnej, zmysłowo dobranej biżuterii. Bezsprzecznie ogromnym atutem tej wersji jest wyposażenie dodatkowe. Ten Mercedes 300D W123 wyposażony jest w automatyczną klimatyzację, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, tempomat, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i okno dachowe, dwa składane podłokietniki. Taka specyfikacja w egzemplarzach z europejskiego rynku jest absolutnie niespotykana, szczególnie w wersjach z wysokoprężnym silnikiem. Stan zachowania tego egzemplarza imponuje, podobnie jak gustowne zestawienie koloru 681 Weizengelb (Manila Beige) z jasnym wnętrzem.
Czytaj dalej

Polski Fiat 126p 1986 – 31000 PLN – Pruszków

Historii kultowego Polskiego Fiata 126p nikomu nie trzeba przypominać. Ten przepiękny egzemplarz został wyprodukowany przez inżynierów FSM Bielsko Biała w roku 1986. W latach 85 – 87 z uwagi na ogromne zapasy magazynowe części do malucha, było wielką niewiadomą jakie wyposażenie dostanie przysłowiowy Kowalski. Ten poliftowy model z plastikowymi zderzakami otrzymał akurat duże zegary, natomiast silnik odpalany jest jeszcze w tradycyjny sposób, czyli na linkę, a ładowanie akumulatora odbywa się za pomocą prądnicy. Samochodzik do dnia dzisiejszego miał tylko jednego właściciela, a co za tym idzie jest na niemożliwych już do osiągnięcia czarnych tablicach rejestracyjnych. Cena? Może wydawać się wysoka, ale zależy jak na nią spojrzeć. Stan jest wręcz muzealny, wiec można powiedzieć, że płaci się tu 1000 zł za rok opieki kustosza nad autem, a sam Maluszek jest gratis.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1996 – 69000 PLN – Pruszków

Mało było w historii motoryzacji samochodów, które okazywały się być o wiele lepsze, niż spodziewali się początkowo użytkownicy i konkurencja. Nie ma tu jednak miejsca na przypadek. Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. Powstawał w japońskim dążeniu do perfekcji, bez oglądania się na koszty, z wiarą w końcowy sukces. W efekcie gwarantował świetną jakość wykonania i doskonały komfort, lecz najbardziej zadziwiające jest jego serce. 32-zaworowe V8 należy do najlepiej wyważonych konstrukcji w historii i zadowala się zdecydowanie mniejszą ilością paliwa, niż wskazywałaby pojemność silnika i spalanie konkurencji. Wynik 9 l/100 km przy autostradowych prędkościach zdecydowanie przekraczających te dozwolone w Polsce jest tu absolutnie na porządku dziennym.
Czytaj dalej

Jaguar XJ Executive X308 1999 – 42000 PLN – Pruszków

Jaguar XJ o oznaczeniu X308 to limuzyna, która pokazała się na rynku w 1997 roku. Majestatyczna sylwetka i charakterystyczne żłobienia maski przywodzą na myśl o wiele starsze Jaguary, dla wielu laików trudne do pojęcia jest, że okaz pochodzi z lat ’90. Automatyczna skrzynia biegów oraz 243 KM pod maską pozwolą ruszyć nowemu właścicielowi w sprawną podróż, a 8-cylindrowy, 3,2 litrowy silnik zapewnia piękne brzmienie. Rasowy Brytyjczyk w świetnym stanie i stonowanej kolorystyce, to coś, co może służyć nawet za daily car, choć tak pięknego egzemplarza aż szkoda na słotne dni.
Czytaj dalej