Subaru Impreza WRX STi Type R 1997 – 77000 PLN – Łódź

Subaru Impreza WRX STi Type R to prawdziwa rajdowa legenda. Pozwala połączyć radość z ostrej jazdy z frajdą z posiadania nieszablonowego klasyka. Jak żadne inne udowadnia, że nie z każdą dwudziestoletnią konstrukcją należy się pieścić. Tu bezpieczeństwo zapewnia wspawana klatka bezpieczeństwa, fotele kubełkowe z homologacją FIA, szelkowe pasy bezpieczeństwa i system gaśniczy. Gwintowane zawieszenie i możliwość regulacji kątów przednich kół pozwalają odpowiednio ustawić samochód, by na każdej nawierzchni szedł jak dzika kuna. To oryginalna wersja Type R w dwudrzwiowym nadwoziu GC8, wyróżniająca się fabrycznie odelżonym nadwoziem, brakiem ABSu, natryskiem wody na intercooler, wzmocnionym dyferencjałem i skrzynią z regulacją spięcia centralnego mostu (DCDD). To wszystko po to, by fabryczny produkt mógł dobrze sprawdzić się w wersji rajdowej, takiej jak ta w ogłoszeniu.

Subaru Impreza Type-R WRX STI
Rocznik: 1997
Przebieg: 149000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 300 KM

Cena: 77000 PLN

Wyposażenie dodatkowe:
– fotele kubełkowe OMP z FIA i Sparco FIA,
– pasy 6 punktowe OMP szelkowe z FIA,
– system gaśniczy OMP,
– klatka bezpieczeństwa skręcana,
– zawieszenie gwintowane CUSCO,
– regulowane kąty przednich kół – CAMBER PLATE`s,
– górne i dolne rozpórki z tyłu i z przodu CUSCO,
– komputer od nowszego modelu z 2 mapami turbo, system podtrzymania turbo ALS (anti lag system), launch control,
– obspawana karoseria pod rajdy,
– lekkie felgi,
– lusterka carbonowe elektryczne,
– aluminiowa podstopnica pilota

Mam na sprzedaż kultowe Subaru Impreza w oryginalnej wersji TYPE-R STI, czyli unikatowe dwudrzwiowe coupe.
Jest to wersja fabrycznie produkowana z przeznaczeniem rajdowym.
Stan auta jest bardzo dobry, jak na swoje lata i przeznaczenie, nie posiada nigdzie rdzy.

Jest to oryginalna wersja japońska, nie był nigdy użytkowany zimą!
Kierownica z lewej strony.
Auto zarejestrowane w Polsce.

W odróżnieniu od standardowej IMPREZY GC8 posiada:
– fabrycznie odelżone nadwozie,
– lżejsze szyby,
– nadwozie dwudrzwiowie coupe,
– skrzynię biegów z DCCD, czyli z płynną regulacją spięcia centralnego mostu,
– mocniejszy tylny dyfer ze szperą i krótkimi przełożeniami,
– wzmocniony silnik z fabryczną mocą 280 KM,
– natrysk wody na intercooler,
– brak ABS (fabrycznie tylko w wersji Type-R).

Telefon: +48 605 515 757
Miejscowość: Łódź