Archiwum kategorii: Subaru

Subaru SVX 1994 – SPRZEDANE

Uogólniając, epoka lat 90-tych była w motoryzacji okresem stylistycznej nijakości. Sylwetki samochodów rzeźbiła aerodynamika i w owym czasie w większości traciły one indywidualne cechy i zaczęły się do siebie upodobniać. Z głównego nurtu z pewnością w sposób wybitny wybija się po latach ta sylwetka. Subaru SVX to dzieło geniuszu Giorgetto Giugiaro. Nie brak tu stylistycznych nawiązań do awiacji, np. w charakterystycznym sposobie otwierania szyb. Wówczas niezwykle futurystyczne, nigdy nie osiągnęło wielkiej popularności. Po części wina to małej popularności marki – przed epoką Imprezy Subaru kojarzono głównie z niewielkimi autami miejskimi i dostawczymi. Luksusowe coupe nie było tym, czego spodziewano się pod znakiem plejad. Ci którzy się zdecydowali, mieli wiele radości z doskonałego silnika typu bokser i stałego napędu na cztery koła.
Czytaj dalej Subaru SVX 1994 – SPRZEDANE

Subaru Impreza RS 1999 – SPRZEDANE

Subaru Impreza RS była najbardziej rasową wersją pierwszej generacji modelu, oferowaną na rynku amerykańskim. Wizualnie do złudzenia przypomina kultową japońską odmianę Type-R. Pod maską samochód zachował charakterystyczny dla marki silnik z przeciwsobnym układem cylindrów, choć przez restrykcyjne normy emisji substancji szkodliwych w Kalifornii, na wyposażeniu zabrakło turbosprężarki. Nisko położony środek ciężkości i stały napęd na cztery koła wciąż pozwalają na świetną zabawę, szczególnie na luźnej nawierzchni.
Czytaj dalej Subaru Impreza RS 1999 – SPRZEDANE

Subaru Forester STi 2004 – SPRZEDANE

Japońscy producenci zachowali wyłącznie na wewnętrzny rynek wiele ekscytujących modeli, których z całą pewnością możemy im pozazdrościć. Subaru Forester STi z pewnością należy do takich rodzynków. Przygotowane przez Subaru Tecnica International, macierzystą spółkę Subaru będącą tym, czym BMW Motorsport GmbH dla BMW, jest niczym innym, jak Imprezą STi ubraną w bardziej praktyczne nadwozie. 265 KM, zmodyfikowane zawieszenie, hamulce i kubełkowe fotele… czyli wszytko co najlepsze, w jednym z pierwszych egzemplarzy sprowadzonych do Polski.
Czytaj dalej Subaru Forester STi 2004 – SPRZEDANE

Subaru Impreza WRX Type RA 1997 – SPRZEDANE

Subaru Impreza WRX Type RA to japońska wersja słynnej rajdówki. Samochód wyróżnia wyższa moc niż w europejskiej wersji – 280 KM w lekkiej karoserii robi z niego prawdziwy pocisk na kołach. Znajdziemy w niej słynny gadżet w postaci otwieranego daszku w dachu, poprawiającego wentylację. Dzięki zamontowaniu głębokich kubełków i zamszowej kierownicy można doskonale wyczuć ten samochód przy szybkiej jeździe (właściciel deklaruje, że na życzenie może samochód przywrócić do oryginalnego wyposażenia).
Czytaj dalej Subaru Impreza WRX Type RA 1997 – SPRZEDANE

Subaru Impreza WRX Type RA STI 555 Limited 1998 – SPRZEDANE

Niebieski lakier, złote felgi i ogromny spojler na tylnej klapie to połączenie dobrze znane i rozpoznawalne, lecz tutaj mamy do czynienia z wersją szczególną. Subaru Impreza WRX Type RA STI to topowa odmiana kultowej rajdówki. Oferowała najmocniejszy dostępny silnik, krótkie przełożenia skrzyni biegów, lekką karoserię z minimalną izolacją akustyczną i DCCD – aktywny dyferencjał, co już w cywilnej wersji dawało niemal wyczynowe wrażenia. Subaru Impreza 555 Limited – to limitowana seria, numerowana i wyprodukowana w ilości zaledwie 555 sztuk na przełomie 1998 i 99 roku.
Czytaj dalej Subaru Impreza WRX Type RA STI 555 Limited 1998 – SPRZEDANE