Suzuki SJ 413 1987 – 21500 PLN – Września

Suzuki SJ 413, czyli następca modelu LJ i poprzednik popularnego Samuraia, trafił do sprzedaży w 1984 roku. To miniaturowa, rasowa terenówka, w której odnajdziemy ramową konstrukcję, sztywne mosty i napęd 4×4 ze skrzynią redukcyjną i możliwością odłączenia napędu przednich kół. Silnik o pojemności 1,3 l i mocy 64 KM dzięki niewielkiej masie zapewnia mu możliwości terenowe, jakich pozazdrościć mu mogli (i wciąż mogą) więksi i mocniejsi konkurenci. Dzięki swoim naturalnym zdolnościom większość z tych samochodów była zaprzęgana do ciężkiej i wytężonej pracy, w efekcie znalezienie dziś idealnie zachowanego oryginału nie jest łatwe. Ten zielony okaz z zamkniętym nadwoziem uchował się wyśmienicie. Przeszedł w ostatnim czasie szeroko zakrojone prace serwisowe, dzięki którym z pewnością zapewni wiele radości w plenerze.

Suzuki SJ 413
Rocznik: 1987
Przebieg: 21500 km
Pojemność: 1300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 63 KM

Cena: 21500 PLN

Mały, japoński wojownik, który doskonale radzi sobie w trudnym terenie, ale i w „miejskiej dżungli”
Wersja nadwozia: zamknięte – (blaszanka) z podwyższonym dachem
Kolor nadwozia: zielony (MATOWY)
Silnik: 1300cm3 (gaźnik)
Skrzynia biegów: manualna 5 biegowa
Rodzaj napędu: na tył + dołączany przód (4×4) + reduktor
Sprzęgiełka piast: manualne
Koła: felgi trójkąty, opony Goodyear Regatta 2 (205/75/R15)

Przeprowadzone prace serwisowe na przełomie lato/jesień 2017:
– wymiana kompletnego sprzęgła
– wymiana świec zapłonowych
– wymiana przewodów wysokiego napięcia
– wymiana rozrządu
– wymiana płynów eksploatacyjnych (chłodniczy, hamulcowy)
– wymiana oleju w mostach
– wymiana oleju w silniku
– wymiana filtrów powietrza, oleju, paliwa
– wymiana paska osprzętu silnika
– regulacja luzu zaworowego
– wymiana uszczelek (pokrywa zaworów, miska olejowa)
– uszczelnienie „kuli” (przedni most)
– wymiana łożysk (półosie tylnego mostu)
– wymiana układu wydechowego
– sprawdzenie geometrii zawieszenia
– wymiana kompletu tulei zawieszenia/resorów na poliuretanowe o twardości 65Sha
– wymiana tulei łącznika stabilizatora na poliuretanowe o twardości 75Sha
– regeneracja przednich zacisków hamulcowych wraz z wymianą klocków
– wymiana tylnych szczęk i cylinderków hamulcowych
– wymiana krzyżaków wałów napędowych 3 szt.
– elementy nadwozia: felgi, zderzaki, orurowanie, hak holowniczy itp. wypiaskowane i pomalowane proszkowo
– zabezpieczenie nadwozia wysokiej jakości woskiem

Auto w Polsce od 2005 roku, czyli 12 lat.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny.

Telefon: +48 607 661 061
Miejscowość: Września

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.