Toyota Celica 1989 – 45000 PLN – Otwock

Toyota Celica czwartej generacji diametralnie różni się od poprzedniczki. To tu po raz pierwszy pojawiła się sylwetka w kształcie klina i chowane reflektory. Pojawiły się również rajdowe sukcesy czteronapędowej wersji, dzięki której model stał się kultowy na całym świecie. Ten egzemplarz z fabryki wyjechał jako wersja GTi z wolnossącą dwulitrówką DOHC pod maską. Generowane przez nią 155 KM było w latach 80-tych doskonałym wynikiem, lecz właściciel miał apetyt na więcej. Skończyło się na silniku 3SGTE z modelu o dwie generacje młodszego. Fabryczne 260 KM zostało tu podkręcone o kolejne około 40 KM, dzięki czemu z pewnością nikt nie będzie czuł tutaj niedosytu mocy.

Toyota Celica 4g 3SGTE
Rocznik: 1989
Przebieg: 121000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 300 KM

Cena: 45000 PLN

Wyposażenie:
– elektryczne szyby,
– elektryczny szyberdach,
– elektryczne lusterka,
– pompowane fotele,
– wspomaganie kierownicy

Do sprzedania Toyota Celica 4g z silnikiem 3SGTE. Auto na przełomie lat 2016/2017 przeszło kompletną renowację blacharską i mechaniczną od podłogi po sufit.

Blacharka:
– kompletna renowacja blacharska, auto rozebrane do ostatniej śrubki, łącznie z wyjęciem szyb, zbiornika paliwa, zawieszenia itp., ogólnie zrobiony każdy detal. Posiadam około 100 zdjęć z przed i w trakcie blacharki.

Silnik:
– 3SGTE z Celicy 1999 r. Motor rozebrany na części, zrobiony kapitalny remont na nowych częściach. Panewki King Racing, pierścienie RIK, gruba metalowa uszczelka głowicy 1,6 mm, nowe śruby, wszystkie uszczelnienia nowe, tulejowane cylindry, wał nominał, pełna obróbka głowicy. Posiadam około 30 zdjęć z budowy silnika.

Wnętrze:
– seria po detailingu, dołożony szyberdach, dołożony zegar BOOST/EGT.

Pozostałe:
– kolektor wydechowy baran ze stali nierdzewnej,
– turbosprężarka, ogromna hybryda Supra 3.0i Turbo,
– układ wydechowy Twin-loop z kwasówki,
– felgi 16″ MOMO po renowacji,
– opony Toyo T1R,
– EcuMaster Det3,
– duży customowy centralny intercooler z pełnym orurowaniem,
– customowy dolot powietrza do turbo,
– pompa paliwa Walbro,
– nowe tarcze, klocki, reperaturki zacisków, amortyzatory, sprężyny – 30 mm, przewody hamulcowe itp.

Więcej informacji udzielę telefonicznie, znam każdą śrubkę w tym samochodzie.

Telefon: +48 502 127 426
Miejscowość: Otwock