Toyota Celica ST185 4WD Turbo 1990 – SPRZEDANA

Toyota Celica ST185 4WD Turbo to prawdziwa legenda. Za kierownicą tego modelu Carlos Sainz, Juha Kankkunen i Didier Auriol zdobywali tytuły Rajdowych Mistrzów Świata, a samochód w cywilnej wersji nabyć mogli użytkownicy na całym świecie. Napęd na cztery koła i turbosprężarka uczyniły z Celici prawdziwą bestię i zawsze stanowiły pokusę do sprawdzenia i doskonalenia własnych umiejętności. Stąd ogromna większość wyprodukowanych egzemplarzy poddana została mniejszym lub większym modyfikacjom, była eksploatowana mocno i szybko kończyła swój żywot. Pięknie odbudowany egzemplarz, jak w ogłoszeniu, to dziś prawdziwa rzadkość. Prace objęły tu zarówno część mechaniczną, jak i wizualną, a efekt jest godny podziwu. Warto ją zamknąć we własnym garażu 😉

Toyota Celica ST185 4WD Turbo
Rocznik: 1990
Przebieg: 237000 km
Pojemność: 1997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 204 KM

Wyposażenie:
– el. szyby
– el. lusterka
– centralny zamek
– wspomaganie kierowniczy
– alarm
– alufelgi 17′
– radio CD mp3

Toyota Celica ST185 4WD Turbo w moim posiadaniu jest od ok. 1,5 roku.

W tym okresie pojazd przeszedł remont blacharsko-lakierniczy, obejmujący m.in.:
– wstawienie nowych progów i reperaturek błotników,
– kontrolę podwozia wraz z pełną konserwacją,
– usunięcie wszelkiego rodzaju wgnieceń,
– polakierowanie całego wozu wg orginalnego kodu koloru,
– zakup wszystkich potrzebnych uszczelek – ASO

Od strony mechanicznej nie wymagał zbyt wiele pracy, wymienione zostało m.in.:
– kompletne sprzęgło
– elementy zawieszenia (większość elementów gumowych to poliuretany),
– czujnik temperatury wtrysku,
– świece zapłonowe,
– zregenerowanie hamulców przód i tył,
– nowe przewody hamulcowe i paliwowe,
– regeneracja turbo,
– aluminiowa plyta pod silnik,
– nowy termostat,
– olej Motul 10w60,
– wymiana oleju w dyfrach

Celica to generalnie pełna seria, jedyne modyfikacje to:

– zakup alufelg 17′ marki ENKEI – uprzednio oddane do prostowania i malowania + oryginalne koła zimowe 15″,
– dystanse 25 mm na tył,
– turbo timer marki BLITZ,
– kompletny wydech 3″, dedykowany do tego modelu,
– sportowy filtr powietrza,
– MBC,
– shortshifter

Auto seryjnie wyposażone jest w „10 speakers system” dający bardzo ładne brzmienie.

W wóz włożyłem dużo pieniędzy, pracy i czasu, więc proszę o poważne propozycje.