KlasykaGatunku.pl

Toyota Supra Turbo 1988 – SPRZEDANA

Na zakup takiego samochodu w tamtych czasach niewielu Włochów mogło sobie pozwolić. Toyota Supra Turbo ma pod maską 3-litrową jednostkę, a to oznaczało 38% podatek i coroczne opłaty od każdego centymetra sześciennego pojemności silnika powyżej 2 litrów. Tu jednak nie było kompromisów podczas konfiguracji wyposażenia – nadwozie targa, najlepsze zestawienie kolorystyczne, turbosprężarka, skórzana tapicerka, klimatyzacja, tempomat i… manualna skrzynia biegów. Nie z oszczędności zapewne, a z własnych upodobań, wszak to auto sportowe, które miło czasami wkręcić na wysokie obroty i posłuchać jak brzmi. Niezwykły jest również stan samochodu po ponad 30 latach. Jedynie 75000 kilometrów przebiegu, wciąż pierwsza powłoka lakiernicza i wnętrze, które prezentuje się wciąż jak nowe. Wszędzie fabryczne naklejki, fabryczna konserwacja, brak choćby najmniejszego śladu korozji. Ciepły, południowy klimat i pedantyczny właściciel zdołali zachować to auto w idealnym stanie. Jeżeli jesteś fanem modelu, nic lepszego nie może Cię spotkać…

Toyota Supra 3.0 Turbo
Rok produkcji: 1988
Pojemność silnika: 2954 ccm
Moc silnika: 175 kW / 238 KM
Przebieg: 74,953 km
Skrzynia biegów: manualna

Przedmiotem sprzedaży jest Toyota Supra Turbo w kolorze czerwonym z brązową skórzaną tapicerką. Najmocniejsza wersja silnikowa 7M-GTE o mocy 238 KM, z manualną skrzynią biegów oraz kompletne wyposażenie jakie można było wtedy zamówić. Samochód sprowadzony bezpośrednio od pierwszego właściciela (ur. 1938) z Mediolanu, Włochy. Zachowany w perfekcyjnym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Toyota była zakupiona dnia 14 kwietnia 1988 u dealera Toyoty “Auto Carman” w Mediolanie. Zachowała się oryginalna faktura zakupu na kwotę 53 milionów lirów. Na zakup takiego samochodu w tamtych czasach niewielu Włochów mogło sobie pozwolić ze względu na 38% podatek jak i coroczne wysokie opłaty od każdego centymetra sześciennego pojemności silnika powyżej 2000 ccm. Pod tylną lewą lampą uchowała się również naklejka dealera.

Nadwozie mimo 31 lat zachowane we wzorowym stanie, bez jakichkolwiek śladów korozji czy widocznych uszkodzeń, wgnieceń. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie posiada na każdym elemencie pierwszy – fabryczny lakier. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie bardzo dobrym, porównywalnym z 3-letnim pojazdem. Na podwoziu znajduje się fabryczna konserwacja. Lampy przednie oraz tylne wyglądają jak nowe. Listwy progowe posiadają fabryczną folię zabezpieczającą lakier przed odpryskami od kamieni. Plastikowe listwy oraz tylny spojler nie posiadają pęknięć.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych śladów zużycia. Skórzana tapicerka zachowana w doskonałym stanie, jest wciąż matowa, nie ma żadnych spękań czy wytarć charakterystycznych dla tego modelu. Brak pękniętych czy poniszczonych plastików. Komplet fabrycznych dywaników welurowych. Wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego sprawne. Brak uszkodzeń od słońca czy wilgoci. Tempomat z przyciskami w kierownicy, fabryczne nagłośnienie Toyota Live Sound.

Felgi w bardzo dobrym stanie, nie posiadają żadnych obcierek czy ubytków, nie były nigdy odnawiane. Komplet nowych opon Toyo w prawidłowym rozmiarze.

Koło zapasowe nieużywane, kompletny zestaw narzędzi w bagażniku. Klucz do dachu targa i zaślepki jeszcze zapakowane w folii.

Samochód przeszedł kompletny serwis w ASO Toyota we Wrocławiu, faktura na kwotę 4214 PLN, następnie dodatkowe prace zostały wykonane przez naszego mechanika. Wszystkie naprawy zostały wykonane na oryginalnych częściach kupowanych u dealerów Toyoty w Polsce i w Niemczech (układ hamulcowy). Wykonane prace:
– nowy akumulator Bosch
– komplet nowych opon Toyo Proxes we właściwym rozmiarze
– wymiana oleju w silniku na Liqui Moly, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly
– wymiana płynu chłodniczego oraz termostatu
– wymiana świec zapłonowych
– czyszczenie przepustnicy i kolektorów
– wymiana filtra powietrza
– wymiana płynu hamulcowego
– wymiana płynu w układzie wspomagania
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów
– naprawa mocowania tłumika
– płukanie zbiornika paliwa i układu paliwowego
– wymiana filtra paliwa
– wymiana oleju w tylnym moście
– wymiana oleju w skrzyni biegów
– wymiana kompletu tarcz hamulcowych i klocków
– wymiana przewodów hamulcowych elastycznych
– nowe pióra wycieraczek

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.