TT-Oldie

Projekt TT-Oldie powstał z zamiłowania do klasycznej motoryzacji i ciekawych samochodów. Specjalizujemy się w samochodach z duszą: youngtimerach i autach sportowych sprowadzonych z Niemiec oraz Szwajcarii.

Mercedes 280E W124 1992 – 18900 PLN – Kobyla Góra

Bardzo ciekawa i krótko produkowana konfiguracja, zwana serią 1.5. Mamy tutaj wersje nadwoziową po pierwszym liftingu i silnik M104 pod maską, który spotkać można z reguły w serii drugiej, zwanej potocznie E-Klasą, czy też Mopf2 na rynku niemieckim. Silnik posiada elektroniczny wtrysk paliwa, 2.8 l pojemności i 193 konie mechaniczne mocy. Podsumowując Mercedes 280E W124 to zestawienie tego, co było najlepsze w typoszeregu W124 – nowoczesna jednostka napędowa i solidna karoseria, bez technologii lakieru wodnego oraz zamontowane już dwie poduszki powietrzna. Auta w tej konfiguracji produkowane były tylko przez rok. Ten egzemplarz wyróżnia się pięknym kolorem lakieru, ma na pokładzie automatyczną skrzynię biegów i klimatyzację, a w zestawie kompletną dokumentację serwisową.
Czytaj dalej

BMW 730i E32 1992 – 18500 PLN – Kobyla Góra

BMW 730i E32 to prawdziwa, niemiecka limuzyna z mocnym charakterem. Ma ładne proporcje i elegancką linię, co jest zasługą jego włoskiego projektanta, Ercole Spada. O wrażenia wizualne dba tu również piękna kolorystyka, a o wrażenia odsłuchowe – doskonały silnik. Sześć cylindrów gra tu piękną muzykę, a mocy jest pod dostatkiem. Ten sprowadzony z Niemiec egzemplarz ma niewysoki przebieg i kompletną historię serwisową. Może być udanym zakupem, który służyć będzie przez lata.
Czytaj dalej

Audi 80 B3 1990 – 6200 PLN – Kobyla Góra

Audi 80 B3 może służyć długo i wiernie, to nie jest samochód z tych, które chce się szybko zmieniać. Aerodynamiczna sylwetka starzeje się powoli, a nad wyraz żywotna blacharka (dzięki zastosowaniu podwójnie ocynkowanej stali) dodatkowo sprawia, że te samochody nawet po latach potrafią wciąż wyglądać niemal tak, jakby dopiero co wyjechały z salonu. To służyło u pierwszego właściciela przez ponad ćwierćwiecze, na zdjęciach możemy zobaczyć nawet stare, niemieckie blachy, które posiadał samochód w trakcie zakupu. Samochód jest kompletny i w pełni oryginalny, wyposażony w fabryczne radio, kołpaki, chlapacze, spojlerek, oryginalne dywaniki. To prawdziwa kapsuła czasu.
Czytaj dalej

Mercedes 190E 2.3 W201 1989 – 11300 PLN – Kobyla Góra

Ciekawa konfiguracja, głównie ze względu na wersję silnikową, która występuje dość rzadko na rynku, gdzie dominują wersje 1.8 oraz 2.0. Połączenie 136-konnego silnika z automatem częściej można spotkać w większym bracie W124, jednak w przypadku „Baby-Benza” jest to coś, co nie trafia się codziennie. Mercedes 190E 2.3 W201 bardzo sprawnie się przemieszcza, nie ustępując w ruchu współczesnym pojazdom. Ten egzemplarz zachował wciąż oryginalny lakier, prezentuje się świeżo, ma niewysoki, potwierdzony dokumentacją przebieg i świetnie zachowane wnętrze. Wśród wyposażenia dodatkowego odnajdziemy m.in. elektryczny szyberdach oraz elektryczne szyby przednie. Ma wszytko, by cieszyć z miłej podróży w lata 80-te.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1995 – SPRZEDANY

Samochody marki Lexus staja się poważnymi graczami na rynku youngtimerów. Lexus LS 400, pierwsze GSy, czy też kultowe już SC 400 stają się poszukiwanymi kąskami wśród miłośników motoryzacji. To naprawdę świetnie wykonane auta, gwarantujące fantastycznie wyciszoną kabinę oraz komfort przewyższający nawet wiele współczesnych konstrukcji. Z powodzeniem mogą służyć jako auta na co dzień, czy też tylko do niedzielnych przejażdżek, jako inwestycja o stabilnej wartości rynkowej. Ten egzemplarz zachęca piękną konfiguracją kolorystyczna, jest zadbany, rok temu przeszedł niezbędne zabiegi serwisowe. Nic tylko wsiadać, jechać i cieszyć się z każdej drogi.
Czytaj dalej

BMW 520i E34 1990 – SPRZEDANE

Zachowane w oryginalnym stanie, na seryjnym kołpaku i w wyposażeniu zgodnym z fabryką jako żywo przywołuje ducha, którego zaczarował w nim Ercole Spada – włoski stylista, znany również z projektów dla Astona Martina, Ferrari i Maserati. BMW 520i E34 to nie jest kolekcjonerski rarytas, lecz auto zaliczane niegdyś do klasy wyższej, świetnie wykonane i dające wiele radości z jazdy, które na dodatek wciąż można kupić za niewygórowaną kwotę.
Czytaj dalej

Mercedes 230 CE C124 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 230 CE C124 to samochód nad wyraz elegancki. Wszystko tu jest na swoim miejscu. Piękna i ponadczasowa sylwetka coupe, świetny odcień lakieru, pasująca do charakteru auta automatyczna skrzynia biegów oraz klimatyzacja, tak bardzo przydatna w gorący dzień. Czterocylindrowy silnik wbrew obiegowym opiniom też jest w porządku – pozwala utrzymać spalanie w rozsądnych granicach, a taki wóz i tak nie służy do wygrywania wyścigów spod świateł. Z powodzeniem można go używać na co dzień, w końcu Mercedes należy do najtrwalszych konstrukcji tamtych lat, siedzenia ma tak komfortowe, że aż nie chce się z nich wysiadać, a na dodatek ma magiczną moc wprawiania w dobry humor.
Czytaj dalej

Mercedes 190E W201 1991 – SPRZEDANY

W swoich proporcjach jest wyważony, w kształtach ponadczasowy i nie sposób go pomylić z jakąkolwiek inną marką. Baby Benz, czyli Mercedes 190E W201, popularność na rynku zdobył ogromną. Na co dzień wciąż sprawdzić się może znakomicie, o ile zaopiekujemy się ładnie prezentującym się egzemplarzem. Ten przekonuje efektownym, szarym lakierem i kultowym wzorem tapicerki w karo. Na wyposażeniu jest elektrycznie sterowany szyberdach, tylne zagłówki i fotel kierowcy z regulowaną wysokością. Nie pasują tu tylko nieoryginalne felgi, lecz sprzedający obiecuje w zestawie oryginalne stalówki z kołpakami.
Czytaj dalej

Mercedes 190E Sportline W201 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 190E Sportline W201 posiada kilka dodatków, dzięki którym wśród młodych miłośników youngtimerów stał się poszukiwaną wersją. Opcje wyposażenia 650 i i 951 występujące łącznie oznaczają obniżone i nieco usztywnione zawieszenie, 15-calowe felgi o większej szerokości, głębiej wyprofilowane fotele, materiałową tapicerkę w kultową kratę, mniejszą kierownicę i oznaczenia „Sportline” na bocznych listwach. Te subtelne zmiany pozwalają kompaktowemu Mercedesowi zyskać bardziej sportowy charakter, co nawet w zestawieniu z najmniejszym silnikiem daje większą frajdę z bardziej dynamicznej jazdy. Szczególnie na luźnej nawierzchni można tu czasami zaszaleć. W końcu tylny napęd, sportowe nastawy zawieszenia, manualna skrzynia i dźwignia hamulca ręcznego w standardowym miejscu pomiędzy fotelami to nie są cechy, które często łącznie występują w aucie z gwiazdą na masce.
Czytaj dalej