Volkswagen Golf GT Special Mk3 1995 – SPRZEDANY

Był czas, że to było najbardziej poszukiwane zestawienie. Z jednej strony sportowy sznyt, podkreślony elementami charakterystycznymi wersji GT Special. Z drugiej strony kultowy silnik TDI, pozwalający spalać 5 czy 6 litrów oleju napędowego na każde 100 kilometrów. W efekcie większość tych samochodów została doprowadzona do śmierci technicznej, po drodze stając się ofiarami domorosłych tunerów. Jeżeli uda nam się dziś znaleźć odpowiednio uszanowany egzemplarz, warto wrócić do tych czasów. Tu ze zdjęć patrzy na Was egzemplarz, który pomimo 23 lat na karku zachował wciąż fabryczny lakier. Wyposażony został w poszukiwane niegdyś akcesoryjne lampy Hella. Taki Volkswagen Golf GT Special Mk3 to jak za dawnych czasów, z pewnością powód do dumy właściciela.

Volkswagen Golf 1.9 TDI GT Special Mk3
Rocznik: 1995
Przebieg: 220000 km
Pojemność: 1896 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 90 KM

Auto zachowane w pedantycznym stanie, o którym aż nieprzyzwoicie byłoby się rozpisywać.
Zaznaczyć trzeba, że ogrom prac co do czasu oraz nakładów finansowych znacznie przewyższa wartość przeciętnej wersji tego kultowego hatchback’a. Nie sposób wymienić całość prac jakie były dokonywane w tym egzemplarzu, aby zachować go w stanie jak na zdjęciach.

Prezentowana wersja GT charakteryzuje się najlepszym silnikiem wysokoprężnym 1.9 o mocy 90 KM.

Nadmienić trzeba, że rzadko która wersja charakteryzowała się tak bogatym wyposażeniem, tj.:
– klimatyzacja
– wspomaganie kierownicy
– 4x elektryczne szyby
– głęboko wyprofilowane kubełkowe fotele z możliwością regulacji wysokości
– obrotomierz
– komputer pokładowy
– elektrycznie regulowane lusterka boczne
– czerwone pasy bezpieczeństwa
– aluminiowe felgi
– dedykowane lampy HELLA
etc.

Mój egzemplarz w przeciwieństwie do większości III-ek nie ma absolutnie problemów z korozją, wyciekami oleju czy usterkami elektroniki. W aucie absolutnie wszystko działa. Pojazd cyklicznie przechodził kontrolne przeglądy, a najmniejsza usterka była usuwana natychmiast.
Podkreślić trzeba, że na całym aucie znajduje się nadal pierwsza, fabryczna, oryginalna warstwa lakieru.