Volkswagen Polo Harlekin 1996 – SPRZEDANY

Czerwone, żółte, zielone i niebieskie panele w radosnej mieszance od razu budzą uśmiech na twarzy. Pomysł nawiązywał do reklamy Garbusa z lat 60-tych, w których koncern chwalił się, że części nadwozia można w nim wymieniać dowolnie i niezależnie od roczników. Choć dla wielbicieli klasycznych Garbusów jest to dziś przekleństwo, Volkswagen wrócił do pomysłu w latach 90-tych, proponując podobną mieszkankę w salonach. Volkswagen Polo Harlekin miał wyjść w limitowanej do 1000 sztuk serii… lecz sprzedawał się tak dobrze, że powstało ich 3800. Niegdyś był dość popularnym widokiem na ulicach, lecz wraz z upadkiem traktowanych mocno użytkowo Polówek niemal znikł już z ulic. Ładne egzemplarze wciąż można znaleźć i… warto. Dla tych którzy lubią żyć kolorowo.

Volkswagen Polo Harlekin
Rocznik: 1996
Przebieg: 139 500 km
Pojemność: 1390 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc silnika: 60 KM

Rzadko spotykane Polo Harlekin.
Świetna baza na projekt typu cult. Mnogość akcesoriów dostępnych na rynku pozwala na personalizację auta, którą ogranicza tylko fantazja właściciela. Można pójść w stronę gleby, ładnej felgi i lamp projektorowych od Helli. Ale może pomysłem jeszcze lepszym będzie zostawić go w oryginale i cisnąc nim na co dzień na pohybel smutnej szarzyźnie widocznej na ulicach.

Odnośnie samego samochodu – nadwozie w zasadzie idealne. Bez rdzy, równiutkie szczeliny między panelami. Oryginalna grubość lakieru. Dla jasności – to naprawdę jest fabryczne malowanie 🙂
Podłoga i podwozie jak w połowę młodszych egzemplarzach, autentyczność przebiegu potwierdzi każdy warsztat.
Wnętrze również bardzo mało zużyte, ładny wzór tapicerki. Fotele mają sztywniejsze boczki niż popularne wersje Polo. Sprawnie działający i szczelny szyberdach.

Po sprowadzeniu wymieniłem kompletne sprzęgło i hamulce z tyłu.
Jeździ bardzo dobrze, brak luzów w zawieszeniu, silnik, skrzynia bez żadnych uwag.
Prawie nowe opony całoroczne Goodyear Vector – do miasta w zupełności wystarczą.
Samochód nie wymaga inwestycji w mechanikę zaraz po zakupie.

Opłacona akcyza, przegląd, tłumaczenia.
Rejestracja to Wydział Komunikacji + recykling.