Volvo 240 GL 1986 – 15500 PLN – Zgierz

Volvo 240 to nieśmiertelna szwedzka cegła. To auto, które będąc w sprzedaży w latach 90-tych było żywym klasykiem, podobnie jak przykładowo Garbus dekadę wcześniej. Volvo zawsze wybierali Ci, którzy cenili rozwiązania sprawdzone, trwałe i ponadczasowe, nie poddające się zmieniającej się modzie. Przykładowo niemal przez dwie dekady 240-tką jeździł Ingvar Kamprad, założyciel firmy IKEA, którego przecież stać było na wybranie dowolnego samochodu na świecie. Jeżeli nie potrzebujesz nigdzie się spieszyć, poczujesz się w jego wnętrzu doskonale. Ma świetne i niezwykle ergonomiczne fotele, a jego silnik „red block” cechuje solidna pojemność i nadzwyczajna trwałość. Co ciekawe, w tym egzemplarzu trzy lata temu silnik zastąpiony został nowym, nieużywanym. W takim przypadku można mieć niemal pewność, że jest to auto gotowe nam towarzyszyć przez całe życie.

Volvo 240 GL
Rocznik: 1986
Przebieg: 395000 km
Pojemność: 2300 cm³
Rodzaj paliwa: LPG
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 115 KM

Cena: 15500 PLN

Wyposażenie:
– elektryczne szyby przednie
– światła przeciwmgielne
– wspomaganie kierownicy
– centralny zamek
– ogrzewanie tylnej szyby
– tapicerka welurowa
– felgi aluminiowe

Przedmiotem sprzedaży jest Volvo 240 GL. Auto jest zadbane, w dobrym stanie zarówno wizualnym, jak i mechanicznym.

Poprzedni właściciele przeprowadzili obszerny remont samochodu. W 2017 roku w samochodzie został umieszczony fabrycznie nowy silnik o tej samej pojemności, co pierwotny. Wymieniona została również większość podzespołów. Volvo przeszło również odbudowę blacharska, zrobione na nowo zostało zrobione całe podwozie, hamulce, wahacze, układ wydechowy, progi. Zostały też wymienione elementy karoserii. Auto zostało polakierowane na nowo na fabryczny kolor. Volvo przeszło regeneracje gaźnika – został wyregulowany na nowo, sprawdzono również fazy rozrządu oraz luzy zaworowe.

21.10.2019 został założony gaz – po założeniu gazu nie widać oznak buntu auta. Pracuje równo zarówno na benzynie, jak i na gazie. Volvo posiada odprysk na przedniej szybie – wygląda na zabezpieczony, niestety nie jestem w 100% pewny. Odprysk się nie powiększa. Drugim mankamentem jest centralny zamek, który został odłączony, ponieważ z przyczyn niewyjaśnionych rozładowywał akumulator. Zapewne jest to wina samego mechanizmu lub jednego z przewodów, centralny zamek jest fabryczny. Warto również zaznaczyć, że przebieg wskazuje ilość przejechanych kilometrów wcześniejszego silnika. Aktualny silnik ma przejechane około 15 tys. kilometrów.

22.06.2020 zostało zrobione badanie techniczne.
06.04.2020 wykupione zostało ubezpieczenie.

Telefon: +48 513 149 277
Miejscowość: Zgierz