Volvo S70 1997 – 22500 PLN – Kielce

Volvo S70 pierwszej generacji było krokiem pomiędzy Volvo klasycznymi, a współczesnymi. Z jednej strony w sylwetce wciąż zawiera kultowe kanty, z drugiej oferuje już lepsze wyciszenie kabiny, przedni napęd i jakość prowadzenia, jakiej nie mogła zapewnić dawna generacja. Do tego pionierskie rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa, jak boczne poduszki. W teście zderzeniowym Euro NCAP w 1998 roku S70 uzyskał cztery na pięć gwiazdek, a w teście zderzenia bocznego samochód był najlepszy w swojej klasie dzięki systemowi SIPS. Dla wielu nawet dziś będzie to złoty kompromis, a po tym modelu ciężko będzie znaleźć jakiegokolwiek następcę. Miłośnicy silników wysokoprężnych nie mieli wówczas dużego wyboru – dostępna była jedna jednostka, 2,5 TDI z pięcioma cylindrami i turbosprężarką, rozwijająca moc 140 KM, zapożyczona z koncernu VAG. Silnik bardzo dobry, a w tym nadwoziu wrażenie robi z pewnością o wiele ciekawsze, niż jakiś oklepany Passat.

Volvo S70 2.5 TDI
Rocznik: 1997
Przebieg: 230000 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 140 KM

Cena: 22500 PLN

Pełne wyposażenie dodatkowe dostępne dla modelu S70 w roku 1997 na rynek belgijski, m.in. tapicerka skórzano-zamszowa wraz z obszywanymi skórą panelami drzwi, poduszki powietrzne + SIPS, podgrzewane fotele przednie, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów, ozdobne listwy progowe ze stali nierdzewnej, ABS, centralny zamek z pilotem i autoalarmem, elektryczne szyby, elektrycznie wysuwana antena teleskopowa, czujniki parkowania tył, radioodtwarzacz ze zmieniarką 3 CD + 8 głośników, wycieraczki i spryskiwacze reflektorów przednich, elektryczne lusterka, tempomat.

Auto posiadało tylko jednego właściciela za granicą, jestem pierwszym właścicielem w kraju – auto sprowadziłem w 2015 r. Samochód jest w stanie kolekcjonerskim, nie ma rzeczy które wymagałyby ingerencji. Powłoka lakiernicza na całym aucie jest fabryczna, spód samochodu idealny.

Rzeczy, które zostały zrobione / zmodyfikowane od kiedy posiadam auto:
– założone reflektory i kierunkowskazy przednie „clear” – ASO Volvo,
– zestaw głośnomówiący bluetooth Parrot,
– lakierowanie zderzaków przód i tył, założone chlapacze tył – ASO Volvo (2017 r.)
– większe hamulce przednie + jarzma – 302 mm, OE Volvo,
– kompletny rozrząd z pompą wody, napędem pompy wtryskowej i wym. płynu chłodzącego, OE Volvo,
– nowe koła letnie, felgi Volvo Meteor 16″ + opony Conti Sport Contact 2.

Nie będę pisał o szeregu rzeczy bieżących, jak przeglądy w ASO, dywaniki zimowe / letnie, wycieraczki, akumulator itp. Wszystko OE Volvo – z kilku ostatnich lat posiadam faktury z ASO Volvo na kilkanaście tysięcy. Autem jeździ się bardzo komfortowo. Można bezpiecznie jechać na drugi koniec Europy. Bez żadnego ryzyka.

Telefon: +48 510 394 016
Miejscowość: Kielce