Volvo V70 2000 – SPRZEDANE

Volvo V70 pierwszej generacji debiutowało pod koniec 1996 roku, zastępując odnoszące wiele sukcesów kombi modelu 850, dostępne od 1993 roku. Auto otrzymało wiele ulepszeń, zarówno pod kątem bezpieczeństwa, jak i wyposażenia czy stylistyki. Auto otrzymało nowe wnętrze i aerodynamiczny front nadwozia, choć zachowano charakterystyczną dla marki, pionową tylną szybę i wysoko poprowadzoną linię dachu. To zapewniło doskonałą uniwersalność i możliwości przewozowe. Dość powiedzieć, że pojemność przestrzeni bagażowej po złożeniu tylnych siedzeń rosła do 1,6 m³. Liczba wyprodukowanych sztuk to 319832 – niemało, choć ilość zadbanych egzemplarzy wciąż maleje. Ten egzemplarz ma świetny i nieczęsto spotykany na tych samochodach biały kolor i 18-calowe felgi. W takim wydaniu nikt z karawanem go nie pomyli.

Volvo V70
Rocznik: 2000
Przebieg: 329700 km
Pojemność: 2435 cm³
Rodzaj paliwa: LPG
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Wyposażenie:
– ABS, TRASC,
– 6 poduszek powietrznych,
– elektryczne sterowanie szyb,
– wspomaganie kierownicy,
– tempomat,
– podgrzewane oraz elektrycznie sterowane lusterka,
– światła przeciwmgielne,
– skórzana tapicerka,
– podgrzewane przednie siedzenia i tylna kanapa,
– dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja

Na sprzedaż Volvo V70 pierwszej generacji. Silnik o pojemności 2,4 l i mocy 170 KM sprzężony z manualną skrzynią. Auto w tym momencie ma 329700 km przebiegu.

Posiadam go od dwóch i pół roku.

Naprawy i dodatki wykonane przeze mnie:
– sekwencyjny gaz na podzespołach Barracudy i Stag,
– wymieniony kompletny rozrząd przy 285 tys. km przebiegu,
– wymiana przednich łożysk kół,
– wymiana tarcz i klocków przód przy 294 tys. km przebiegu, tył 310 tys. km,
– serwis klimatyzacji wraz z uzupełnieniem czynnika,
– wymiana wahacza oraz górnych poduszek amortyzatorów.

Dwa komplety kół: letnie 18″, zimowe alufelgi w bardzo dobrym stanie 15″ OEM Volvo.
Przegląd kończy się w październiku, OC opłacone do czerwca 2021 roku.

Poniżej drobne wady egzemplarza:
– w 3 miejscach pojawiła się rdza (klapa w miejscu uszczelki i tylne nadkola),
– na dachu przy przedniej szybie zaczyna łuszczyć się bezbarwny lakier.