Archiwum kategorii: DMClassic

DMclassic to zawsze wyjątkowa oferta samochodów klasycznych w najkorzystniejszych cenach. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od wielu lat i każdego dnia z pasją wyszukujemy i importujemy samochody klasyczne najlepszych marek. Nasze doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dobre rozpoznanie rynków zagranicznych oraz oczekiwań naszych klientów pozwala nam na dostarczanie aut o najlepszej reputacji wśród fanów motoryzacji. U nas nie kupisz auta byle jakiego, u nas kupisz tylko perły motoryzacji, które na wieki zapisały się w samochodowej historii.

Mercedes E 500 T S212 2010 – 99000 PLN – Radlin

Gdy szukacie idealnego, sprawiającego przyjemność daily, zazwyczaj założenia są proste. V8 pod maską, nie SUV, nie Van, a właściwie czemu by nie kombi? To rodzaj nadwozia, który w ostatnich latach odszedł nieco w zapomnienie, a przecież w razie potrzeby pozwala przewieźć więcej towaru niż każda pseudoterenówka, a przede wszystkim daje większą przyjemność z szybkiej jazdy po winklach. Niższy środek ciężkości to zawsze możliwość szybszego przejechania zakrętu, a niższe nadwozie to też mniejsze opory aerodynamiczne i ciche podróżowanie również w tempie autostradowym. Z punktu widzenia ludzi nie zjeżdżających z asfaltu SUVy to wymysł szatana, podobnie jak eliminacja dużych silników o znacznych pojemnościach. A przecież jeszcze 15 lat temu 5,5-litrowe V8 bez hybrydy nikogo w aucie klasy średniej-wyższej nie dziwiło. Dobrze, że te auta wciąż działają. Ba, taki Mercedes E 500 T S212 wciąż może dać ogromną ilość satysfakcji, jeżeli tylko utrzymany jest w pięknym stanie. Ten okaz sprowadzony z Japonii ma aktualnie tylko 94 tys. km przebiegu i zaspokoić może nawet najbardziej wymagających kierowców… i ich rodziny.
Czytaj dalej Mercedes E 500 T S212 2010 – 99000 PLN – Radlin

Renault Clio V6 Phase 1 2002 – 216000 PLN – Radlin

Renault Clio V6 to owoc szalonego pomysłu i zarazem nawiązanie do kultowego Renault 5 Turbo. Podobnie jak jego protoplasta, powstało z połączenia niewielkiego hatchbacka z mocną jednostką napędową, którą zamontowano za plecami kierowcy i zespolono z układem napędowym kierującym moc na tylną oś. Tym razem nie była to jednostka turbodoładowana, a wolnossące, niespełna 3-litrowe V6. Nadwozie zostało poszerzone i wykonane z kompozytu i trzeba przyznać, że wyjątkowo przykuwa dziś uwagę. Model pierwszej serii powstawał w latach 2000-2002 i taki właśnie egzemplarz, sprowadzony z Japonii, oferuje DMClassic. Jest to jedna z zaledwie 1631 wyprodukowanych sztuk.
Czytaj dalej Renault Clio V6 Phase 1 2002 – 216000 PLN – Radlin

Mercedes SL 500 R230 2002 -128000 PLN – Radlin

Mercedes SL 500 generacji R230 przez wielu miłośników jest uważany za najpiękniejszego SL w historii Mercedesa. Doskonałe proporcje, świetnie zarysowana linia świateł, odpowiednio uwypuklona gwiazda na atrapie chłodnicy. Za design odpowiadał legendarny Bruno Sacco i jak widać, był wówczas w doskonałej formie. Świetna jest również jego jednostka napędowa o układzie widlastym ośmiu cylindrów, generująca z pięciu litrów pojemności 306 koni mechanicznych. Ten egzemplarz z pewnością może walczyć o palmę pierwszeństwa, jeżeli szukacie auta zachowanego we wzorowym stanie, bez przeróbek i w klasycznym zestawieniu srebrnego lakieru z czarnym wnętrzem. Auto sprowadzone zostało z Japonii i przejechało dotąd jedynie 42 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2002 -128000 PLN – Radlin

Mercedes S 500 L V221 2005 – 94000 PLN – Radlin

Mercedes S 550 L V221 to luksus S klasy i wolnossący silnik M273, który montowany był tu w latach 2005-2011. Komfort oferuje najwyższej klasy, a serce, które go napędza, było jednym z najlepszych silników swojej epoki. To nowoczesne V8 z głowicami DOHC (podwójne wałki rozrządu w głowicach z regulatorami faz), aluminiowym blokiem silnika z tulejami pokrytymi Silitec’iem (stop aluminium i krzemu), kutymi korbowodami, klapami wirowymi w kanałach dolotowych, regulowanym kolektorem dolotowym wykonanym ze stopu aluminium i magnezu, sekwencyjnym wtryskiem paliwa i ośmioma cewkami zapłonowymi. To silnik wolnossący, lecz o doskonałej kulturze pracy i świetnych osiągach. Ten egzemplarz wyróżnia się niskim przebiegiem i fabrycznym pakietem AMG, z którym prezentuje się bardzo gustownie.

Czytaj dalej Mercedes S 500 L V221 2005 – 94000 PLN – Radlin

BMW 525i E39 2002 – 69900 PLN – Radlin

BMW serii 5 (E39) jest uważane przez wielu za jeden z najładniejszych sedanów w dziejach motoryzacji. Poprzez proste linie i klasycznie zaprojektowane nadwozie skutecznie opiera się upływowi lat. Tak samo jak w momencie prezentacji tego modelu, jak i teraz, jest kwintesencją elegancji. Niewątpliwie dodatkowego pazura daje mu stylistyczny M pakiet i felgi Styling 66. Prezentowany egzemplarz sprowadzony został z Japonii. W gamie silnikowej serii 5 model o oznaczeniu 525i to rzędowy, 6–cylindrowy motor o pojemności 2,5 litra i mocy 192 KM. Kombinacja tylnego napędu wraz z wolnossącym silnikiem to połączenie wówczas charakterystyczne dla marki BMW, a współcześnie coraz rzadziej stosowane, choć zawsze było lubiane i poszukiwane. Samochód jest w bardzo dobrym stanie, z przebiegiem niespełna 75 tys. km.
Czytaj dalej BMW 525i E39 2002 – 69900 PLN – Radlin

BMW 530i E60 2007 – 89900 PLN – Radlin

Nie trzeba mieć V10 pod maską, by odwracać głowy na ulicach. To BMW 530i E60 w konfiguracji lakieru „Carbonschwarz Metallic” z pakietem stylistycznym M-technik z pewnością wyróżnia się wśród innych. Szokować osiągami nie będzie, ale jednostka N52B30 to bardzo udana konstrukcja, trwała, mocna, o wysokiej kulturze pracy i przyjemnym brzmieniu. Jeżeli lubicie troszczyć się o samochody, i nie ma dla Was nic lepszego niż tylny napęd i śmigło na masce, możecie z powodzeniem używać takiego egzemplarza nawet na co dzień, jak również schować w garażu, nie jeździć za wiele i cieszyć się jego stanem. Ma tylko 41 tysięcy kilometrów przebiegu i prezentuje się niezwykle smakowicie.
Czytaj dalej BMW 530i E60 2007 – 89900 PLN – Radlin

Mercedes G 320 W463 1998 – 245000 PLN – Radlin

Celem Mercedesa było stworzenie lekkiego i mocnego samochodu, który miał sprawdzić się w armii. Gelenda powstała we współpracy z austriacką firmą Steyr-Daimler-Puch i okazała się być tak doskonałym produktem, że po ewolucji produkowana jest do dziś. Największe zmiany w projekcie przyniósł początek lat 90. wraz z generacją W463. Przeprojektowano wówczas wnętrze dodając elegancji, zastosowano zmodernizowane silniki, ABS i stały napęd na cztery koła z elektronicznie blokowanymi dyferencjałami. Tak uformowane auto było już gotowe nie tylko taplać się w błocie, lecz również zadawać szyku, darząc pasażerów luksusowym i stylowym wyposażeniem. Przedstawiony Mercedes G 320 W463 to wersja krótka, wyposażona w silnik V6 o pojemności 3,2 l i mocy 215 KM. Z tym silnikiem o fabrycznym oznaczeniu M112 model oferowano w latach 1998-2005.
Czytaj dalej Mercedes G 320 W463 1998 – 245000 PLN – Radlin

Mercedes SL 500 R129 1996 – 119000 PLN – Radlin

Mercedes-Benz SL R129 przez wielu entuzjastów marki uważany jest za najlepszy kompromis między klasycznym designem Bruno Sacco, a funkcjonalnością i ergonomią. Czwarta generacja modelu SL zadebiutowała na salonie w Genewie w marcu 1989 roku. Był to pierwszy roadster Mercedesa, w którym miękki dach składa się automatycznie. W roku 1995 SL R129 przeszedł poważny lifting, który obejmował zmiany wizualne w postaci nowych zderzaków przednich oraz tylnych a także progów, grilla, oraz przezroczystych przednich kierunkowskazów. Egzemplarz prezentowany przez DMClassic pochodzi z rynku japońskiego. Samochód zachował się w większości w pierwszym lakierze, z przebiegiem 126000 kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1996 – 119000 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner 2007 – 329000 PLN – Radlin

Bentley Arnage T Mulliner to prawdziwa twierdza na kołach. Dwuipółtonowy kolos, który zapewnia wspaniale luksusowe warunki podróży i komfort najwyższej klasy. Co może zaskakiwać, jego rozwiązania mechaniczne są ewolucją tych opracowanych już w latach 50, co pokazuje jakimi wizjonerami okazali się być wówczas brytyjscy inżynierowie. Model Arnege produkowany był od 1998 do 2010, ze stałymi zmianami. W 2007 zastąpiono turbosprężarki Garretta konstrukcjami Mitsubishi, co pozwoliło podnieść podnieść moc w zakresie niższych prędkości obrotowych. Korzystając z maksimum możliwości, można być zaszokowanym. 507 KM, pierwsza setka w 5,5 s, a to wszystko w atmosferze wyrafinowanego luksusu i najwyższej jakości materiałów.
Czytaj dalej Bentley Arnage T Mulliner 2007 – 329000 PLN – Radlin

BMW 645Ci E63 2004 – 94000 PLN – Radlin

Seria 6 to był powrót po latach. BMW E63 debiutowało w 2003 roku, w 14 lat po zakończeniu sprzedaży serii 6. generacji E24 i w 4 lata po ostatnim coupe bawarskiej marki, czyli serii 8. generacji E31. Technologicznie była to zupełnie nowa epoka, a stylistycznie Chris Bangle spróbował zupełnie na nowo zinterpretować sylwetkę rekina. O ile stylistyczna rewolucja była kontrowersyjna, zalety samochodu są niepodważalne. Lekka karoseria zbudowana w dużej mierze z aluminium i tworzyw, adaptacyjne zawieszenie, tylny napęd i potężne silniki R6 i V8. BMW 645Ci E63 to wersja z 333-konną V-ósemką. To rasowe gran turismo, dające wiele radości zarówno na autostradzie, jak i na krętej drodze. Ten egzemplarz ma przebieg jedynie 38 tys. km i sprowadzony został z Japonii.
Czytaj dalej BMW 645Ci E63 2004 – 94000 PLN – Radlin