Archiwum kategorii: Honda

Honda NSR 250 MC18 1987 – 33900 PLN – Dębe Wielkie

Honda NSR 250 to jeden z najbardziej kultowych motocykli sportowych lat 80. i 90. – bezpośredni owoc doświadczeń Hondy z wyścigów Grand Prix 250 cm³. Dwusuwowy silnik V2, lekka aluminiowa rama i perfekcyjne zestrojenie zawieszenia sprawiły, że NSR stała się synonimem precyzji i emocji. Model MC18 to druga generacja NSR 250 – łączy klasyczną surowość z początkiem technologicznej rewolucji w motocyklach sportowych. Dziś to prawdziwy biały kruk – coraz trudniej znaleźć egzemplarze w oryginalnym stanie, szczególnie w Europie. To doskonała propozycja zarówno dla kolekcjonera, jak i dla pasjonata japońskich sportowych maszyn z epoki złotego wyścigowego ducha.
Czytaj dalej Honda NSR 250 MC18 1987 – 33900 PLN – Dębe Wielkie

Honda CBR 600F 1999 – 19900 PLN – Odolanów

Honda CBR 600 to niewielki, sportowy motocykl, produkowany w czterech seriach od 1986 roku do 2006 roku. Przez dwie dekady produkcji stał się synonimem niezawodności, dla dwóch pokoleń motocyklistów był legendą, będąc często pierwszym mocnym jednośladem. Jego wyróżnikiem zawsze był czterocylindrowy silnik i niska masa. Odmiana F4 ukazała się w 1999 roku i ważyła jedynie 170 kg, przy mocy podniesionej do 110 KM. Świetne zawieszenie, doskonała poręczność i mocne hamulce składają się na obraz motocykla, który można polecić każdemu. Ten przejechał do dziś jedynie 12 tys. km i prezentuje się doskonale.
Czytaj dalej Honda CBR 600F 1999 – 19900 PLN – Odolanów

Honda Accord 1991 – 13500 PLN – Zgierz

Honda Accord to jeden z tych Japończyków, który odniósł globalny sukces. W latach 1982 – 97 roku, czyli przez 15 lat, był to najlepiej sprzedający się japoński samochód w Stanach Zjednoczonych. Accord czwartej generacji pojawił się w 1989 roku jako model roku 1990. Choć znacznie większy od poprzednika, zachowano stylistyczne podobieństwo, z podobnie niskim zawieszeniem i zaokrągloną tylną szybą. Jest to dopracowany i komfortowy samochód, który utrzymany w dobrym stanie wciąż z powodzeniem może służyć nawet na co dzień. Na pokładzie tego egzemplarza są świetne welury, automatyczna skrzynia biegów i klimatyzacja.
Czytaj dalej Honda Accord 1991 – 13500 PLN – Zgierz

Honda GL1100 Goldwing 1981 – 39000 PLN – Lublin

Honda Goldwing to prawdziwa legenda, często zwana królową szos lub samochodem na dwóch kołach. Potężny, luksusowy i komfortowy motocykl turystyczny był produkowany w wersji 1100 w latach 1979-1983. Zastępował pierwszego Goldwinga, produkowany od 1974 roku model GL1000. Choć dziś najbardziej pamiętamy późniejsze Goldwingi, wyposażone w sakwy i owiewki, jako fabryczna wersja zostały te akcesoria dodane dopiero w 1980 roku, w wersji GL1100 Interstate. Model GL1100 Standard, taki jak prezentowany tu w ogłoszeniu, to wciąż naked, mocarny i potężny. Jego jednostka napędowa to 4-cylindrowy bokser, chłodzony cieczą i rozwijający moc 82 KM. Nowością w GL1100 był elektroniczny zapłon i po raz pierwszy zastosowane w motocyklu zawieszenie regulowane powietrzem. Ten egzemplarz z pewnością wyróżnia się fantastycznym stanem zachowania.
Czytaj dalej Honda GL1100 Goldwing 1981 – 39000 PLN – Lublin

Honda Civic 1979 – SPRZEDANA

Honda Civic I generacji została po raz pierwszy zaprezentowana w 1972 roku. Z kompaktowym nadwoziem hatchback, przednim napędem i poprzecznie umieszczonym czterocylindrowym silnikiem wpisywała się w ogólnoświatową modę i odniosła ogromny sukces rynkowy. Z powodu kryzysu naftowego w 1973 roku popyt konsumentów na pojazdy oszczędne pod względem zużycia paliwa był wysoki, a ponieważ silnik mógł pracować zarówno na paliwie ołowiowym, jak i bezołowiowym, kierowcy mieli większą elastyczność w wyborze paliwa niż w przypadku innuch pojazdów. Auto znane jest między innymi z roli w Akademii Policyjnej, choć wbrew filmowej opowieści, tu nawet wysoki kierowca spokojnie zajmie miejsce za kierownicą, nie wyjmując przedniego fotela.
Czytaj dalej Honda Civic 1979 – SPRZEDANA

Honda NCZ 50 Motocompo – SPRZEDANA

Japończycy zawsze byli mistrzami miniaturyzacji. Już wcześniej powstała Honda Monkey i Honda Dax, lecz gdy wzięli się za swoją interpretację składanego skutera, przeszli samych siebie. Honda NCZ 50 Motocompo debiutowała w 1981 roku, ważyła 49 kg i złożona mogła się zmieścić do bagażnika kei cara, Hondy City. W ciągu dwóch lat (1981 – 1983) sprzedano ich niewiele, bo nieco ponad 53 tysiące sztuk. Dziś jednak ten jednoślad przeżywa drugą młodość. Kojarzy się z czasami 8-bitowych komputerów i jest po prostu modna.
Czytaj dalej Honda NCZ 50 Motocompo – SPRZEDANA

Honda Legend 1998 – SPRZEDANA

Honda Legend to bez wątpienia symbol japońskiej motoryzacji, a może nawet legenda. Rodził się początkowo we współpracy z brytyjskim Roverem i był pierwszą propozycją marki w segmencie aut luksusowych. Napędzał ją zawsze silnik V6, który w prezentowanej 3. generacji modelu, zaprezentowanej w 1996 roku, miał już pojemność 3,5 l i moc 208 koni mechanicznych. We wnętrzu króluje drewno i skóra, a komfort gwarantowany przez nią jest najwyższych lotów. Jeżeli pragniecie spróbować klasy premium w japońskim wydaniu, Lexus wcale nie musi być jedyną odpowiedzią.
Czytaj dalej Honda Legend 1998 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 to niewielki, sportowy motocykl, produkowany w czterech seriach od 1986 roku do 2006 roku (w nowej odsłonie pod tą samą nazwą, również od 2011 roku). Przez dwie dekady produkcji stał się synonimem niezawodności, dla dwóch pokoleń motocyklistów był często pierwszym lub drugim mocnym jednośladem. Jego wyróżnikiem zawsze był czterocylindrowy silnik i niska masa. Odmiana F4 ukazała się w 1999 roku i ważyła jedynie 170 kg, przy mocy podniesionej do 110 KM. Świetne zawieszenie, doskonała poręczność i mocne hamulce składają się na obraz motocykla, który można polecić każdemu.
Czytaj dalej Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA