Porsche 911 Carrera 4 996 to wzór samochodu sportowego. Stworzony według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga, od której nie było odwrotu. To wciąż auto sportowe, mimo większej przestrzeni we wnętrzu i mimo większego komfortu. Ten egzemplarz w pięknej i przykuwającej wzrok czerwieni ma jedynie 61 tys. km przebiegu. Możemy na nim zobaczyć kierunkowskazy w pomarańczowym kolorze, występujące jedynie w egzemplarzach z samego początku produkcji.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 1998 – 165000 PLN – Stary Dzierzgoń
Archiwum kategorii: Porsche
Porsche 911 Carrera 4S 996 2004 – 206000 PLN – Dębe Wielkie
Lata mijają, a razem z nimi ten model budzi coraz więcej entuzjazmu. Porsche Carrera generacji 996 (z lat 1997–2006) ma piękną sylwetkę, a według wielu miłośników zdecydowanie najwspanialej wygląda w dostępnej od 2002 roku wersji Carrera 4S. Ten srebrny egzemplarz mocno potwierdza tę tezę. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, napęd na 4 koła i sportowe zawieszenie M030 to elementy, które miał wspólne z wersją 911 Turbo. To, co było indywidualne dla Carrery 4S, to piękna czerwona blenda pomiędzy tylnymi światłami – element, który zainspirował twórców najnowszej wersji 911. Auto napędza atmosferyczny silnik M96/03 o pojemności 3,6 l i mocy 320 KM. Ten egzemplarz ma 110 tys. km przebiegu i przybył do Polski z Japonii. Wyróżnia się z pewnością również przez świetnie, kontrastowo skonfigurowane wnętrze.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 4S 996 2004 – 206000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche Panamera Turbo 2009 – 179900 PLN – Gliwice
Porsche Panamera Typ 970 zadebiutowało w 2009 roku, będąc pierwszym seryjnie produkowanym czterodrzwiowym Porsche. Pomysł kiełkował od lat 80., nabywcy czekali długo, lecz finalnie byli usatysfakcjonowani. Choć początkowo planowano produkcję 20 tys. egzemplarzy rocznie, ilość tą udało się wytworzyć już po 10 miesiącach. Nazwa „Panamera”, podobnie jak „Carrera”, wywodzi się z nazwy meksykańskiego wyścigu wytrzymałościowego Carrera Panamericana. Auto dostępne było początkowo w trzech wersjach silnikowych, jako S, GTS i Turbo. Prezentowane Turbo było wśród nich najmocniejsze. Oferuje układ V8, pojemność 4,8 l, 500 KM i 700 Nm. Zestawione z 7-stopniową skrzynią PDK, napędza wszystkie koła i gotowa jest rozwinąć pierwszą setkę w 4,2 sekundy, a prędkość maksymalna to godne uwagi 303 km/h. Ten egzemplarz od nowości przejechał jedynie 40 tys. km.
Czytaj dalej Porsche Panamera Turbo 2009 – 179900 PLN – Gliwice
Porsche 911 Turbo S 991 2014 – 579000 PLN – Nowy Dwór Gdański
Jest niewątpliwie szybkie, mocne, potężne. Porsche 911 Turbo S to topowa, najmocniejsza odmiana kultowej 911 w generacji oznaczonej fabrycznym typem 991 i oferowana wyłącznie w latach 2014-2016. Dwie turbosprężarki pozwalają na osiągnięcie z pojemności 3,8 l imponującej mocy 580 KM, przenoszonej na 4 koła. Pierwsza setka jest tu według producenta w zasięgu 2,9 sekundy, choć dziennikarze meldowali, że byli w stanie to zrobić już w 2,6 s. To w tej generacji 911 debiutowały takie innowacje techniczne, jak aktywna aerodynamika i skrętna oś tylna. Stan, konfiguracja i wyposażenie tego sprowadzonego z Japonii egzemplarza z pewnością zasługują na uwagę. Biała perła lakieru, jasna skórzana tapicerka, hamulce ceramiczne, felgi mocowane centralną śrubą. Wszystko wspaniałe i przejechało dotąd jedynie 21 tys. km, bez wypadku i bez kolizji.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo S 991 2014 – 579000 PLN – Nowy Dwór Gdański
Porsche 356B T6 1963 – 389999 PLN – Raszyn
Dzieło sztuki? Eksluzywny garbus? High Tech lat 50-tych? Jest wiele określeń, które będą pasować do Porsche 356. To co pewne to jego niesamowita charyzma, frajda z jazdy połączona z lekkością prowadzenia i ponadczasowa estetyka. Szokujące jest też jak to dobrze jeździ mając silnik bokser 1,6 l na dwóch gaźnikach o mocy 60 KM. Niska masa (900 kg) i genialna konstrukcja robią swoje. Ten egzemplarz ma oryginalny silnik, kolor nadwozia i wnętrza. Został w pełni odrestaurowany 10 lat temu i od tego czasu używany był sporadycznie, przejeżdżając tylko 2500 mil.
Czytaj dalej Porsche 356B T6 1963 – 389999 PLN – Raszyn
Porsche 911 Carrera 3.2 1985 – 345000 PLN – Leszno
O tym, jak wspaniałą legendą jest chłodzone powietrzem 911 nie trzeba nikomu przypominać. Zaprezentowane podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1983 roku, nowe Porsche 911 Carrera 3.2 miało na celu odświeżenie gamy marki, opierając się na flagowym modelu 911, cieszącym się powodzeniem od dwudziestu lat. Zachowując oryginalność stylu 911, projekt został częściowo zmodernizowany. Sześciocylindrowy silnik został powiększony do 3,2 l i otrzymał wtrysk Motronic. Ten sprowadzony ze Szwajcarii egzemplarz ma piękny odcień lakieru i został kompleksowo odrestaurowany.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 3.2 1985 – 345000 PLN – Leszno
Porsche Cayenne Turbo S 2013 – 169000 PLN – Gogolin
Porsche Cayenne II zostało zaprezentowane w 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Podobnie jak pierwsza generacja powstał na tej samej płycie podłogowej co II generacja Volkswagena Touarega. Zaproponowano sześć wersji silnikowych, wśród których topowe było prezentowane Porsche Cayenne Turbo S. Samochód napędzany jest silnikiem V8 o pojemności 4,8 l. Jednostka rozwija moc 550 KM i ma moment obrotowy sięgający 750 Nm. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje zaledwie 4,5 s. Po raz pierwszy w tym modelu zastosowani również ceramiczne przednie hamulce. Ich koszt niemal sięga obecnej ceny samochodu, ale szczęśliwie w ostatnich czasach zostały one wymienione.
Czytaj dalej Porsche Cayenne Turbo S 2013 – 169000 PLN – Gogolin
Porsche 911 Turbo 996 2001 – 282900 PLN – Gliwice
Porsche 911 Turbo 996 to napęd na cztery koła, wspaniałe osiągi i brak potencjalnych problemów z silnikiem, co może był główną obawą przed zakupem innych Porsche generacji 996 i 997.1. Tu wybierając wyższą wersję, wybierasz spokój ducha. Silniki w wersjach GT3, GT2 i Turbo bazują na bloku Mezgera i w nich nie występują awarie łożysk wałka pośredniego (IMS) ani nie pękają głowice. Można szaleć, choć nie trzeba. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, choć gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne bioderka, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2001 – 282900 PLN – Gliwice
Porsche 911 Turbo 1979 – REZERWACJA
911 Turbo to dzieło Ernsta Fuhrmann’a, który dostosował technologię turbodoładowania opracowaną dla wyścigów i samochodu 917/30 CAN-AM, stosując ją w początkowo 3-litrowym, sześciocylindrowym silniku typu bokser z Carrera RS 3.0, tworząc w ten sposób model, który Porsche wewnętrznie nazwało 930. Sukces był natychmiastowy. W wersji z silnikiem o pojemności powiększonej z początkowych 3 l do 3,3 l wyprodukowano ich w latach 1978–1989 dokładnie 18770 sztuk. Porsche 911 Turbo 3.3 930 to bodaj pierwszy na świecie supercar wyprodukowany w liczbie kilkunastu tysięcy sztuk. Ten egzemplarz w pięknym odcieniu Moccabraun przybył do Polski z USA, po czym poddany został renowacji w renomowanej firmie 911 Car w Częstochowie. Oferowany jest w cenie niższej od aktualnych kosztów odbudowy takiego samochodu.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 1979 – REZERWACJA
Porsche 911 Turbo 996 2003 – 259000 PLN – Nowy Sącz
Porsche 911 Turbo 996 to wspaniałe osiągi, napęd na cztery koła i legendarny silnik bazujący na bloku Mezgera. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, choć gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne biodra, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła zapewniają większe możliwości, ale też bezpieczeństwo. Jest to na wskroś poszukiwany model, od lat będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2003 – 259000 PLN – Nowy Sącz