BMW ma w sobie to coś. Marka, której design ewoluuje przez dziesięciolecia, ale zawsze pozostaje połączeniem elegancji i klasy oraz sportowej sylwetki. Seria 5 generacji E39 często uznawana jest za kwintesencję stylu BMW. Zrodziła się na deskach kreślarskich japońskiego designera Joji Nagashima, który potrafił wykorzystać i połączyć wszystkie charakterystyczne dla designu marki elementy, jak np. „Hofmeister kink” (podcięcie bocznej linii okien), poczwórne reflektory schowane za szkłem i oczywiście nerki na przedzie. W czerwieni prezentuje się bardzo atrakcyjnie, a z kultową sześciocylindrową jednostką M52, która po 1998 roku uzyskała techniczną innowację w postaci podwójnego Vanosa, jeździ wyśmienicie. Szczególnie, gdy egzemplarz ma przebieg ledwie 41 tys. km i przeszedł gruntowny serwis.
Czytaj dalej BMW 528i E39 1999 – SPRZEDANE
Adept Cars
Adept Cars to pasja i sposób na życie.
Mamy pragnienie podzielić się z Wami projektami motoryzacyjnymi oraz pokazać piękno i nienaganny stan zachowania Naszych samochodów.
Audi A4 B5 1997 – SPRZEDANE
Audi A4 B5 to pierwsza generacja tego modelu. Samochód zastępował model 80, zadebiutował w 1994 roku i był produkowany do roku 2001. Model bazuje na nowej płycie podłogowej VAG PL45, czyli spokrewniony jest z innym niezwykle popularnym samochodem tego czasu, Volkswagenem Passatem B5. Pod maską tego egzemplarza pracuje jednostka 1,8 l, dzięki technice pięciu zaworów na cylinder gwarantująca 125 KM i niezłe osiągi (pierwsza setka już w 10,6 s). Z pewnością warty uwagi jest ponadprzeciętny stan zachowania tego egzemplarza. Auto ma jedynie 17 tys. km przebiegu, pochodzi od pierwszego właściciela i według sprzedającego jest w stanie idealnym.
Czytaj dalej Audi A4 B5 1997 – SPRZEDANE
Mercedes 560 SEL Carat by Duchatelet W126 1989 – SPRZEDANY
Carat by Duchatelet to belgijska firma, której celem było podniesienie Mercedesa do jeszcze wyższej rangi. Ilość opcji, jaką można było zaznaczyć zamawiając tam S klasę była niemal niegraniczona. Biorąc pod uwagę możliwości i szaleństwa lat 80-tych, w tym egzemplarzu zachowany został umiar, co tylko wyszło mu na dobre. Z zewnątrz do białego lakieru otrzymał białe listwy, które uzupełniły również białe felgi w charakterystycznym dla Carata wzorze. We wnętrzu mamy zmienioną kierownicę, zegary, listwy progowe i boczki drzwiowe, w których zastosowano o wiele więcej drewna, niż seryjnie zdecydował się montować Mercedes. Auto sprowadzone zostało z Japonii, zachowane jest w bardzo dobrym stanie, z niewysokim przebiegiem. Jest rzadkie i ciekawe, a na dodatek jest po obszernym serwisie, przygotowane do jazdy.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL Carat by Duchatelet W126 1989 – SPRZEDANY
Citroen C6 3.0 V6 2007 – SPRZEDANY
C6 to ostatni z wielkich, awangardowych Citroenów. Samochód, który miał niepowtarzalny styl, świetną jakość wykonania i technikę, jakiej nie odważyła się realizować w zwykłych samochodach konkurencja. Posiadał inteligentne hydropneumatyczne zawieszenie z 3 trybami pracy i 16 stopniami tłumienia, wykorzystywanymi w zależności od charakteru nawierzchni i sposobu jazdy. Miał head up display, wklęsłą tylną szybę, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i automatycznie wysuwany tylny spojler, ustawiający się w jednej z trzech pozycji. Oferował komfort, jakiego nie powstydziłaby się żadne limuzyna na świecie. Produkowany był w latach 2005 – 2012 i właściwie już w latach produkcji patrzono i podziwiano go jako przyszłego klasyka, posiadającego wszystkie najważniejsze cechy historycznej spuścizny marki. To nie był samochód dla wszystkich, ale z pewnością był to wspaniały samochód dla miłośników Citroenów. Z czterech wersji silnikowych, zawsze najczęściej wzdychano do tej najrzadszej. Jedyny zastosowany tu silnik benzynowy ma pojemność 3-litrów i powstał w liczbie jedynie 2783 sztuk. Dziś na rynku są to prawdziwe białe kruki.
Czytaj dalej Citroen C6 3.0 V6 2007 – SPRZEDANY
Chrysler Stratus Cabrio 1998 – SPRZEDANY
Citroen XM 1997 – SPRZEDANY
Citroen XM to potomek wspaniałych modeli DS i CX. Auto tak komfortowe, jak to tylko możliwe, oparte na konstrukcji hydropneumatycznego układu zawieszenia, hamulców i wspomagania kierownicy. To był zdobywca nagrody Car of the Year 1990, który w plebiscycie dziennikarzy otrzymał dwukrotnie więcej głosów, niż drugi Mercedes SL generacji R129. Co ciekawe, było to dokładnie 15 lat po tym, jak tą samą nagrodę otrzymał Citroen CX. Również tutaj samochód wyróżniał się awangardową sylwetką i nie dał się pomylić z konkurencją. Ten oferowany w ogłoszeniu to model poliftowy, wyróżniający się szewronem przeniesionym na środek atrapy chłodnicy, zmienionymi światłami przeciwmgłowymi i kierunkowskazami, ale też przede wszystkim zmodyfikowanym wnętrzem, z deskę rozdzielczą inspirowaną Xantią. Samochód ma podstawową w tym okresie jednostkę 2-litrową o mocy 132 KM, wzbogaconą o skrzynię automatyczną.
Czytaj dalej Citroen XM 1997 – SPRZEDANY
Audi A6 C5 1998 – SPRZEDANE
Audi A6 C5 to druga generacja modelu A6 i zarazem piąta, licząc od początku modelu Audi 100. Model produkowany w latach 1997–2004 wyróżniał się aerodynamiczną sylwetką z współczynnikiem Cx na poziomie 0,28, a ciekawostką jest fakt, że nad designem sprawowało pieczę włoskie studio Pininfarina. Karoseria tego modelu została zabezpieczona poprzez obustronne cynkowanie. Do wyboru było aż dziewięć jednostek benzynowych i dwie wysokoprężne. 165-konna jednostka V6 o pojemności 2,4 l była jednym z najpopularniejszych ówcześnie wyborów. Nie jest specjalnie dynamiczna ani ekonomiczna, ale za to ładnie brzmi. Zaletą obecnie jest z pewnością niska cena zakupu tych samochodów. Zestawiając z konkurentami w postaci BMW i Mercedes w analogicznym stanie – Audi jest zdecydowanie tańsze. No i o auto wolne od korozji jest zdecydowanie łatwiej, niż w przypadku Mercedesa z tych lat…
Czytaj dalej Audi A6 C5 1998 – SPRZEDANE
Polski Fiat 126p 1979 – SPRZEDANY
6 Czerwca 1973 roku, czyli 49 lat temu, w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej zmontowano pierwszego Fiata 126p. Zrobił z Polską to samo co Fiat 500 z Włochami, a kultowość i stopień uwielbienia do tych małych pudełek w obu krajach jest podobny. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż wyprodukowany został w 1979 roku na licencji Fiata, odebrany z Polmozbytu dnia 18 września 1979 roku i jest to samochód, który nigdy nie był normalnie używany. Jego przebieg to 44 km, nie tysiące, tylko po prostu 44 km. Smaczkiem prezentowanego Malucha są również dokumenty z dnia zakupu, tj. rachunek zakupu samochodu z Polmozbytu, wezwanie do odbioru pojazdu, książka gwarancyjna oraz przebieg auta potwierdzający pokonanie trasy z Polmozbytu w Krakowie do Myślenic.
Czytaj dalej Polski Fiat 126p 1979 – SPRZEDANY
Simson S51 1986 – SPRZEDANY
Simson S51 zadebiutował w roku 1980. Produkcja w zakładach IFA trwała do 1990 roku, zatem dotrwała zjednoczenia Niemiec, od początku do końca nie zmieniła się jedna rzecz – popularność. Wyprodukowano ich ponad 5 milionów, zawsze chwalono za niezawodność i zawsze wspominano z uznaniem. Mimo, że to motorower, osiągami nawet dziś może zaskoczyć – moc 3,7 KM, czterostopniowa skrzynia, prędkość maksymalna sięgająca 70 km/h. Dla wielu młodych ludzi było to niegdyś marzenie i nikt kto je spełnił, nie był rozczarowany. Dlatego dziś zachowany w idealnym stanie egzemplarz, który przejechał dotąd jedynie 511 kilometrów, może być już kolekcjonerskim kąskiem.
Czytaj dalej Simson S51 1986 – SPRZEDANY
Mercedes S 500 W220 1999 – SPRZEDANY
Mercedes S 500 W220 to był w swoim czasie luksus najwyższego kalibru. Adaptacyjne zawieszenie, wentylowana tapicerka, masujące fotele, czterostrefowa klimatyzacja. Żyć, nie umierać, aż się chce ruszyć w trasę, niezależnie od jej długości. W 1999 roku, gdy model W220 zastępował generację W140, był ogromnym stylistycznym i technologicznym krokiem w nowoczesność. Ten egzemplarz sprowadzony został kilka lat temu z Włoch, do dzisiaj przejechał tylko 104 tysiące kilometrów. Dobry stan zachowania i przynależność do najwyższej linii luksusowych Mercedesów rodzi nadzieję, że może być dobrą inwestycją.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W220 1999 – SPRZEDANY