Archiwum kategorii: Adept Cars

Adept Cars to pasja i sposób na życie.
Mamy pragnienie podzielić się z Wami projektami motoryzacyjnymi oraz pokazać piękno i nienaganny stan zachowania Naszych samochodów.

Porsche 924 1978 – SPRZEDANE

Porsche 924 to następca modelu 914, w założeniu lekki i niedrogi samochód sportowy, będący swego czasu prawdziwym hitem sprzedaży. Model debiutował w 1975 roku i choć powstał w oparciu o części VW i Audi, był zdecydowanie lepszy niż suma jego komponentów. Koncepcja samochodu zapoczątkowała nową epokę w dziejach marki – erę transaxle, która burzyła dotychczasowy ład. Idealny rozkład masy i neutralne prowadzenie zapewniło tu umieszczenie silnika z przodu samochodu, równoważąc ciężar skrzynią biegów montowaną w tylnej części auta. Projekt stworzony dla VW/Audi i odkupiony przez markę ze Stuttgartu do dziś jest najtańszą przepustką do wejścia w świat Porsche.
Czytaj dalej Porsche 924 1978 – SPRZEDANE

Opel Vectra B 1997 – 14200 PLN – Nowy Sącz

Opel Vectra zastąpił Asconę w 1988 roku, jego druga generacja ukazała się w 7 lat później. Zbudowany został na platformie GM2900, która wykorzystana była do budowy Opla Calibry, Vectry A, Saaba 900 II, 9-3 I oraz 9-5 II. To wóz o stylistyce stonowanej, uniwersalny, komfortowy, który przez wiele lat na ulicach zupełnie nie był zauważany. Nie znaczy to, że dziś nie może być ciekawy. Wśród kilkunastu stosowanych jednostek najciekawsze zdają się być te najmocniejsze. 2,5 V6 (C25XE) to widlasta szóstka o mocy 170 KM, oferowana w latach 1995-2000, gwarantująca pierwszą setkę w 8,5 s i prędkość maksymalną na poziomie 230 km/h.
Czytaj dalej Opel Vectra B 1997 – 14200 PLN – Nowy Sącz

Lexus IS-F 2008 – SPRZEDANY

Lexus IS-F był śmiałym ruchem japońskiej marki i wkroczeniem na zupełnie nieznane jej tereny. Produkowany był w latach 2007 – 2014. Był pierwszym autem z serii Lexus F. To sportowy, japoński sedan, który oferuje o wiele więcej komfortu, niż np. Mitsubishi Lancer EVO albo Subaru Impreza STI. To konkurent stworzony, aby zmierzyć się z Mercedesem C63 AMG. Również tu mamy tylny napęd, mamy wielowahaczowe zawieszenie z tyłu, mamy też ogromną, wolnossącą jednostkę V8 pod maską. W tym wypadku jest to pięć litrów i 423 KM do dyspozycji. Do tego 8-stopniowa skrzynia automatyczna z możliwością ręcznej redukcji biegów za pomocą łopatek przy kierownicy. Osiągi? Pierwsza setka w 4,4 s i prędkość maksymalna na poziomie 270 km/h, a na deser fantastyczne hamulce Brembo. Ktokolwiek lubi szybką jazdę, z tego wozu nie będzie chciał wysiadać.
Czytaj dalej Lexus IS-F 2008 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf GTI Mk3 1992 – 26500 PLN – Nowy Sącz

Trzy magiczne litery GTI zawsze zmieniały optykę. To dzięki nim przeciętny kompakt przeradzał się w obiekt zazdrości. Volkswagen Golf GTI Mk3 do dziś jest cool. W ogłoszeniu wersja ośmiozaworowa, 115-konna, za to w pięknym, oryginalnym stanie, z dwiema parami drzwi i przebiegiem jedynie 99 tys. kilometrów. Bezwypadkowy, bez przeróbek, bez korozji. Wszystkie wyróżniki sportowej wersji są tu na miejscu, a samochód z pewnością może być ozdobą garażu, ściągając na ulicy spojrzenia wszystkich tych, którzy wiedzą o co chodzi.
Czytaj dalej Volkswagen Golf GTI Mk3 1992 – 26500 PLN – Nowy Sącz

BMW 535i E39 2000 – SPRZEDANE

BMW 535i E39 to samochód, w którym czuć klasę, moc i charakter. Silnik 3,5 l V8 pozwala już na zgodną z duchem marki, całkiem dynamiczną jazdę, szczególnie w zestawieniu ze skrzynią manualną, w którą został wyposażony ten egzemplarz. Na wyposażeniu mamy również więcej elementów, które sugerują zamiłowanie pierwszego właściciela do sportowej charakterystyki – obniżone i utwardzone eMkowe zawieszenie, sportowe fotele czy kierownica M. Wyprodukowano je ponad dwie dekady temu i zaczyna być już postrzegane jako youngtimer, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by takie BMW używać choćby na co dzień. Potężna V8-mka da o wiele więcej przyjemności z jazdy, niż nowoczesne, trzy- albo czterocylindrowe turbo. Ładnie zachowany egzemplarz ze Szwajcarii, w ujmującym zestawieniu kolorystycznym, z pewnością zapewni wiele doskonałych wrażeń.
Czytaj dalej BMW 535i E39 2000 – SPRZEDANE

Citroen XM 1997 – SPRZEDANY

Citroen XM to potomek wspaniałych modeli DS i CX. Auto tak komfortowe, jak to tylko możliwe, oparte na konstrukcji hydropneumatycznego układu zawieszenia, hamulców i wspomagania kierownicy. To był zdobywca nagrody Car of the Year 1990, który w plebiscycie dziennikarzy otrzymał dwukrotnie więcej głosów, niż drugi Mercedes SL generacji R129. Co ciekawe, było to dokładnie 15 lat po tym, jak tą samą nagrodę otrzymał Citroen CX. Również tutaj samochód wyróżniał się awangardową sylwetką i nie dał się pomylić z konkurencją. Ten oferowany w ogłoszeniu to model poliftowy, wyróżniający się szewronem przeniesionym na środek atrapy chłodnicy, zmienionymi światłami przeciwmgłowymi i kierunkowskazami, ale też przede wszystkim zmodyfikowanym wnętrzem, z deskę rozdzielczą inspirowaną Xantią. Samochód ma podstawową w tym okresie jednostkę 2-litrową o mocy 132 KM, wzbogaconą o skrzynię automatyczną.
Czytaj dalej Citroen XM 1997 – SPRZEDANY

BMW 320d E46 2003 – SPRZEDANE

Nowoczesna technologia wtrysku pozwoliła na przełomie wieków wprowadzić wysokoprężne jednostki na nowy poziom wydajności, po raz pierwszy łącząc naprawdę satysfakcjonujące osiągi i niskie spalanie. Niby Baby-Benz też potrafił spalić 6 l /100 km, ale dekadę czy dwie wcześniej z dwulitrowym dieslem o setce w 9 sekund można było tylko pomarzyć. BMW 320d E46 to jak każda trójka auto budowane z myślą o kierowcy. Jazda nim jest przyjemnością, o ile nie jest to egzemplarz po przejściach, a taki jak w ogłoszeniu. Jedynie 106 tys. km przebiegu, brak korozji, tylko jeden właściciel we Włoszech.
Czytaj dalej BMW 320d E46 2003 – SPRZEDANE

Audi A8 4.2 Quattro D2 2000 – SPRZEDANE

Audi A8 D2 to był samochód, którym niemiecki producent po raz pierwszy dopadł konkurencję w segmencie samochodów luksusowych. Nie tylko stworzył równie dobry wóz, ale i zaoferował coś więcej. Pierwsze rzecz – napęd quattro. Dziś obie osie napędzają wszyscy, ale w roku debiutu modelu A8 D2 – 1994 – nie oferowała tego ani S klasa Mercedesa, ani seria 7 od BMW. Druga sprawa – ASF – to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód, którego konstrukcja została w pełni wykonana z aluminium, dzięki czemu na masie oszczędzono kilkaset kilogramów. To były lata, kiedy Audi reklamowało hasło „Vorsprung durch Technik” – „przewaga dzięki technice”, a flagowy model był prawdziwym popisem technologicznych możliwości. Po upływie dwóch dekad ten model wciąż może robić świetne wrażenie. Grunt, by był we właściwych rękach, ale ten poliftowy egzemplarz sprowadzony ze Szwajcarii wygląda bardzo obiecująco.
Czytaj dalej Audi A8 4.2 Quattro D2 2000 – SPRZEDANE

Renault Megane Cabrio 1997 – SPRZEDANE

Jeszcze chwilę temu były popularnym widokiem na drogach, ale już nie. To oznacza jedno – youngtimer alert. Teraz przede wszystkim liczy się stan, odpowiedni kolor, odpowiedni silnik pod maską, a za chwilę liczyć będzie się jeszcze bardziej. Renault Megane Cabrio z dwulitrowym, szesnastozaworowym F7R pod maską to gwarantowane fantastyczne emocje za kierownicą. Silnik znany choćby z Clio Williams i niesamowitego Renault Sport Spider jest pełen wigoru i z pewnością za chwilę będzie uznawany za kultowy. W aucie, który ma świetny żółty kolor, fantastycznie zachowaną skórzaną tapicerkę i zdejmowany dach oraz przebieg ledwie 87 tysięcy kilometrów, zgadza się wszystko. No, może poza brakującą osłoną lusterka na drzwiach kierowcy, ale to drobiazg.
Czytaj dalej Renault Megane Cabrio 1997 – SPRZEDANE

Mercedes CLS 500 C219 2005 – SPRZEDANY

Smakowite zestawienie zielonego lakieru i brązowej skórzanej tapicerki, do tego piękna sylwetka i doskonała jakość wykonania sygnowana gwiazdą Mercedesa. Do tej pięknej układanki dodać możemy jeszcze tylny napęd i solidną, ponad 300-konną, wolnossącą, 5-litrową jednostkę V8 pod maską. Z tego przepisu wychodzi nam Mercedes CLS 500 C219, egzemplarz wyjątkowy i wyjątkowo pięknie zachowany, sprowadzony z Japonii, z przebiegiem jedynie 90 tys. km. Cieszyć zmysły może przez długie lata.
Czytaj dalej Mercedes CLS 500 C219 2005 – SPRZEDANY